En hoe bevalt hij? Ik ga hem denk ik ook maar halen vanmiddag toch... leuke afleiding tot Dark Soulsquote:Op donderdag 1 september 2011 16:44 schreef msnk het volgende:
zin in!
1 x Disgaea 4: A Promise Unforgotten Premium Edition - PS3 (Preorder)
09/01/2011: Shipped
In de EU komt ie pas eind oktober uit he.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:04 schreef Cid het volgende:
[..]
En hoe bevalt hij? Ik ga hem denk ik ook maar halen vanmiddag toch... leuke afleiding tot Dark Souls
Ik moest nieuwe software downloaden voor rdr & unquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:33 schreef CoExist het volgende:
Zou er vandaag geen gratis DLC voor Red Dead Redemption uitkomen?
Dat klopt, maar ik weet een winkeltje waar ze import hebbenquote:Op woensdag 14 september 2011 11:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In de EU komt ie pas eind oktober uit he.
Ah ok.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:34 schreef Cid het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik weet een winkeltje waar ze import hebben
Oh ja? Als het lukt zonder BTW naheffing kwam ik 10 euro ofzo goedkoper uit, met BTW op hetzelfde als wat hij import kost.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ah ok.
Zelf importeren geen optie ? Scheelt je zo 30 euro.
Ik ging er vanuit dat ie hier als import wel 70-80 euro zou kosten.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:57 schreef Cid het volgende:
[..]
Oh ja? Als het lukt zonder BTW naheffing kwam ik 10 euro ofzo goedkoper uit, met BTW op hetzelfde als wat hij import kost.
jaquote:Op woensdag 14 september 2011 17:09 schreef Rechterbal het volgende:
Is een PSN abbonement trouwens aan te raden?
Veel content, cloud saving.quote:
QFT! Veel gratis PSN-games, gratis minis, toegang tot beta's en kortingen op games. Ik heb er absoluut geen spijt van gehad!quote:
alleen de muziek is nog max payne waardig inderdaad.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:49 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik vind het niks die nieuwe stijl. Geen echte Max Payne, geen film noir, geen regenachtige Amerikaanse steden en geen haar. Ik vind het niet de Max Payne feel hebben.
ik ook geen seconde inderdaad. Heb plus vanaf dag 1quote:Op woensdag 14 september 2011 20:17 schreef koei het volgende:
[..]
QFT! Veel gratis PSN-games, gratis minis, toegang tot beta's en kortingen op games. Ik heb er absoluut geen spijt van gehad!
Mijn PS3 heeft nu YLOD en eigenlijk wil ik een nieuwe kopen. Maar ik moet 'm nu repareren door de saves. Met cloud saving heb je dat probleem niet.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:34 schreef Rechterbal het volgende:
Ja, dat cloud-saving was ik wel benieuwd naar. Erg handig als je save-files corrupt raken, kun je ze weer syncenMijn save-file vanBatman Arkham Asylum 100% alle extra's waar ik alleen nog tegen de Joker moet vechten, is corrupt geraakt. Baalde zo erg. Wil dit voorkomen in de toekomst.
40-50 euro voor alleen could-saven vond ik namelijk erg duur, maar als je er ook wat games bij krijgt, is het gewoon investeren, natuurlijk
volgens mij inmiddels met alle. Je kan er ook voor zorgen dat updates automatisch gedownload worden, in de nacht bvb. (of is dat zonder plus ook?)quote:Op woensdag 14 september 2011 21:45 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Mijn PS3 heeft nu YLOD en eigenlijk wil ik een nieuwe kopen. Maar ik moet 'm nu repareren door de saves. Met cloud saving heb je dat probleem niet.
Werkt cloud saving trouwens met alle games of alleen met aangepaste games?
Thanks. Dan ga ik ook maar eens nadenken over PS Plusquote:Op woensdag 14 september 2011 21:49 schreef Poit het volgende:
[..]
volgens mij inmiddels met alle. Je kan er ook voor zorgen dat updates automatisch gedownload worden, in de nacht bvb. (of is dat zonder plus ook?)
http://kotaku.com/5840517(...)no-suing-sony-clausequote:New PlayStation Network Terms of Service Include a No Suing Sony Clause
Have you agreed to the new PlayStation Network terms of service yet? If you have, then you've agreed not to take Sony to court or participate in a class action lawsuit against the company. You really should read things before you sign them, even digitally.
Today Sony Network Entertainment America transfers its online services to Sony Network Entertainment International, and PlayStation Network members are being asked to agree to an updated terms of service document to reflect that change, but they're agreeing to much more than a new global Sony Entertainment Network.
They're agreeing to not take any Sony Entity to court regarding any Sony online services or the use of any devices sold by a Sony entity to access those services. It's right there in section 15 of the document:
Other than those matters listed in the Exclusions from Arbitration clause (small claims), you and the Sony Entity that you have a Dispute with agree to seek resolution of the Dispute only through arbitration of that Dispute in accordance with the terms of this Section 15, and not litigate any Dispute in court. Arbitration means that the Dispute will be resolved by a neutral arbitrator instead of in a court by a judge or jury.
In summary, in order to use the PlayStation Network, you must agree to settle any dispute with the company outside of court.
That's not all. There's also a class action waiver in section 15, which states that those agreeing to the terms of service are also agreeing to setting their disputes with Sony entities one-on-one. That means they cannot participate in a group action, unless that group action was set in motion before August 20, 2011.
It's a rather sneaky move on the part of Sony's legal department, though it isn't quite as nasty as it sounds. I mean, they did give us a way to opt-out of the agreement:
RIGHT TO OPT OUT OF BINDING ARBITRATION AND CLASS ACTION WAIVER WITHIN 30 DAYS. IF YOU DO NOT WISH TO BE BOUND BY THE BINDING ARBITRATION AND CLASS ACTION WAIVER IN THIS SECTION 15, YOU MUST NOTIFY SNEI IN WRITING WITHIN 30 DAYS OF THE DATE THAT YOU ACCEPT THIS AGREEMENT. YOUR WRITTEN NOTIFICATION MUST BE MAILED TO 6080 CENTER DRIVE, 10TH FLOOR, LOS ANGELES, CA 90045, ATTN: LEGAL DEPARTMENT/ARBITRATION AND MUST INCLUDE: (1) YOUR NAME, (2) YOUR ADDRESS, (3) YOUR PSN ACCOUNT NUMBER, IF YOU HAVE ONE, AND (4) A CLEAR STATEMENT THAT YOU DO NOT WISH TO RESOLVE DISPUTES WITH ANY SONY ENTITY THROUGH ARBITRATION.
Ah, written notice, the pleasant way to say, "Fuck you, buy a stamp." It's an inconvenient out, but it is an out. Otherwise you're not only bound for the duration of your agreement, but until the end of time, thanks to the continuation clause at the end of the section.
So your options are send a letter, deal with it, cancel your PlayStation Network account, or wait until such a time as a judge deems this illegal or unenforceable, which I can't imagine will take too long.
I've contact the PlayStation folks for comment, and will update the post should they respond.
Zoals in het artikel staat gaat dit natuurlijk nooit stand houdenquote:Op donderdag 15 september 2011 08:00 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
http://kotaku.com/5840517(...)no-suing-sony-clause
Misdadig bedrijf dat Sony. Ze behandelen de klant al schandalig met de YLODs en de PSN faal, en nu dit.
quote:Het is gelukt! Ik hoefde niet eens met een pincet in de weer, ik heb een beetje geschud met de playstation en toen kwamen er 2! games uit en toen ik de playstation aanzette kwamen er nog 2 uit. De kleine man was dus nog stouter dan gedacht.
quote:Oh god.... M'n vrouw is zwanger.... Is dit mijn voorbode.... arm playstationnetje van me
Wait, whut? 4 discs in je PS3??quote:
quote:
quote:
Nee tuurlijk, maar je kan dus alleen je recht afdwingen bij de rechter. Ik vind 1 jaar garantie ook al belachelijk weinig voor al die YLODs die meestal net na een jaar optreden.quote:Op donderdag 15 september 2011 08:52 schreef Cid het volgende:
[..]
Zoals in het artikel staat gaat dit natuurlijk nooit stand houden
Al die.. Je kan ook overdrijven natuurlijk.. Mensen die iets te bitchen hebben weten niet hoe snel ze hun ongenoegen op het internet moeten spuien en mensen waarbij niets gebeurt hoor je niet. Ben zelf ook slachtoffer van een YLOD maar dat was pas na een goede 3 jaar. En voor een apparaat wat bijna dagelijks aan staat en een early adaptor model is vind ik dat helemaal niet zo raar.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:29 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Nee tuurlijk, maar je kan dus alleen je recht afdwingen bij de rechter. Ik vind 1 jaar garantie ook al belachelijk weinig voor al die YLODs die meestal net na een jaar optreden.
Mja, maar dan heb je het over de fabrieksgarantie en niet over de garantietermijn zoals die van toepassing is binnen het consumentenrecht. En dat is dan weer van toepassing bij de koopovereenkomst tussen de koper en verkoper.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:29 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Nee tuurlijk, maar je kan dus alleen je recht afdwingen bij de rechter. Ik vind 1 jaar garantie ook al belachelijk weinig voor al die YLODs die meestal net na een jaar optreden.
Krijg je geen spijt vanquote:Op donderdag 15 september 2011 21:26 schreef Cid het volgende:
Disgaea 4 Premium toch maar gehaald vandaag. Eindelijk snap ik de shop-icoontjes enzo
69,-quote:Op donderdag 15 september 2011 21:28 schreef msnk het volgende:
[..]
Krijg je geen spijt vanHoeveel heb je betaald?
Plus abo afgelopen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:17 schreef nero7 het volgende:
Weet iemand welke games allemaal een limiet hadden?
Wipeout HD Fury en Burnout Paradise werken niet meerVerlopen?
Linkse ouders of niet, jij hebt voor de PS3 betaald en niet je broertje. Anders leen je je ma uit aan de buurman, kijken of je pa er dan nog zo over denkt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:28 schreef nero7 het volgende:
Nvm, dat jongere kutjong dat in ons huis woont heeft het verwijderd voor zn kutFifa
Vraag me niet waarom hij op mijn zelf betaalde playstation mag spelen.
Heb nogal extreem linkse ouders, die vinden dat ik alles moet delen *sterf*
pa is buiten beeldquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:47 schreef ChocolateMoose het volgende:
[..]
Linkse ouders of niet, jij hebt voor de PS3 betaald en niet je broertje. Anders leen je je ma uit aan de buurman, kijken of je pa er dan nog zo over denkt.
Uit huis gaan.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:53 schreef nero7 het volgende:
[..]
pa is buiten beeldhet is nogal lastig om steeds dat gekanker aan te horen.
Kopen ze toch een paar spellen, en eisen dan de PS3 op, omdat ze games hebben.
En het maar gek vinden dat ik helemaal lijp wordt. Als ik er een code op pleur krijg ik een hele shitstorm over me heen.
Maar de deal is dan ook dat ie alleen op de PS3 mag spelen als ik er niet ben. Zodra ik het huis binnen stap, stopt ie maar per direct. Ben ik nog coolant geweest om hem een minuut te geven om af te sluiten, maar voortaan trek ik dat ding van de kast en gaat ie mijn kamer weer op.
Aangezien ik hem niet in mn kamer wil hebben, neemt ie dat ding mee (met mijn toestemming).
En zn moeder betaalt voor het huis, dus mag hij er niet wonen? Hij maakt deel uit van een gezin, en daar hoort delen nou eenmaal bij. Wil je niet delen dan moet je maar je eigen huis gaan zoeken, zodat ook niemand meer zijn dingen met hem hoeft te delen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:47 schreef ChocolateMoose het volgende:
[..]
Linkse ouders of niet, jij hebt voor de PS3 betaald en niet je broertje. Anders leen je je ma uit aan de buurman, kijken of je pa er dan nog zo over denkt.
En je hebt geen ander account aangemaakt voor hem omdat...?quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:53 schreef nero7 het volgende:
[..]
pa is buiten beeldhet is nogal lastig om steeds dat gekanker aan te horen.
Kopen ze toch een paar spellen, en eisen dan de PS3 op, omdat ze games hebben.
En het maar gek vinden dat ik helemaal lijp wordt. Als ik er een code op pleur krijg ik een hele shitstorm over me heen.
Maar de deal is dan ook dat ie alleen op de PS3 mag spelen als ik er niet ben. Zodra ik het huis binnen stap, stopt ie maar per direct. Ben ik nog coolant geweest om hem een minuut te geven om af te sluiten, maar voortaan trek ik dat ding van de kast en gaat ie mijn kamer weer op.
Aangezien ik hem niet in mn kamer wil hebben, neemt ie dat ding mee (met mijn toestemming).
Als het kan, gaat er een code op. Of gewoon parental control op Niveau 1.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:39 schreef koei het volgende:
[..]
En zn moeder betaalt voor het huis, dus mag hij er niet wonen? Hij maakt deel uit van een gezin, en daar hoort delen nou eenmaal bij. Wil je niet delen dan moet je maar je eigen huis gaan zoeken, zodat ook niemand meer zijn dingen met hem hoeft te delen.
Heeft de PS3 geen admin-mogelijkheden? Dat het broertje zijn eigen account krijgt met saves, en dus niet met de instellingen kan rommelen en data weg kan gooien en/of installeren? Ik hoef mijn PS3 niet te delen dus heb daar nooit naar gekeken, maar de meeste apparaten van tegenwoordig hebben zoiets dergelijks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |