Niet...quote:Op zondag 11 september 2011 04:22 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Weet iemand hoe je de disc uit de PS3 kan krijgen bij een ylod? (het is niet eens mijn game...)
quote:Op zondag 11 september 2011 04:22 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Weet iemand hoe je de disc uit de PS3 kan krijgen bij een ylod? (het is niet eens mijn game...)
Heavy Rain.quote:Op zondag 11 september 2011 21:21 schreef truedestiny het volgende:
Weet iemand misschien nog een leuk spel? Mag best al een paar jaartjes oud zijn.
Just Cause, Mafia 2quote:Op zondag 11 september 2011 21:21 schreef truedestiny het volgende:
Weet iemand misschien nog een leuk spel? Mag best al een paar jaartjes oud zijn.
Dead Island wilde ik kopen maar het leek mij toch niet echt lang vermaak.. Muizenval heb ik al.quote:Op zondag 11 september 2011 21:56 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Mafia 2....
Dead island GOW 1/2 fifa 11
Mafia 2 is wel leuk hoor.quote:Op zondag 11 september 2011 21:56 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Mafia 2....
Dead island GOW 1/2 fifa 11
Mafia 1 is wel velen malen beter.quote:Op zondag 11 september 2011 21:58 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Mafia 2 is wel leuk hoor.
Alleen veel te kort.
Bart Smit, Dixons, Dynabite, Mediamarkt. Maar dat is een vaste prijs.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:55 schreef koei het volgende:
Weet iemand waar je goedkoop een PSN tegoed kaart kan kopen? Ik wil mn PSN abbo-verlengen dus het maakt niet uit of het 2x20 euro of 1x50 euro tegoed is, afhankelijk van wat relatief gezien het goedkoopst is!
Dat is een Slim, ik heb een Phatquote:
probeer dit eens.quote:Op maandag 12 september 2011 07:26 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dat is een Slim, ik heb een Phat
Bij mijn Fat werkte het niet...quote:
Heb nu ook een hier een phat liggen waar het niet werkt, het is wel een eerste versie met 4 usb voor en cardreader en 40 of 60 GB schijf.quote:
Mijne is inderdaad een old school 60 gig. Binnen korte tijd 2 keer LYOD gehad. Goed geholpen overigens bij Multimediapoint. 2e reparatie was kosteloos. Ze hebben alleen wel m'n fan speed opgeschroefd. Ding maakt herrie als een malle..quote:Op maandag 12 september 2011 10:20 schreef badboynova het volgende:
[..]
Heb nu ook een hier een phat liggen waar het niet werkt, het is wel een eerste versie met 4 usb voor en cardreader en 40 of 60 GB schijf.
Werkt nietquote:
http://verkopers.marktpla(...)aYZiF6Aq8HZ9vgCG93Hfquote:Op maandag 12 september 2011 13:25 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Werkt niet
Ik ga ook een PS3 Slim kopen. Maar ik wil graag m'n saves terug, en die game moet eruit. Dus ik zal 'm toch moeten repareren.
Ik had m'n saves op een usb-stick gezet, maar die stick doet het niet meer. Niet cool.
Los van dat ze niet heel erg goed zijn in persoonlijk contact ben ik er wel goed geholpen inderdaadquote:Op maandag 12 september 2011 13:30 schreef badboynova het volgende:
[..]
http://verkopers.marktpla(...)aYZiF6Aq8HZ9vgCG93Hf
hun eigen site is nu in onderhoud, maar het is een goede zaak
Goed, zelf weten. Het is echt een bazenspel.quote:Op zondag 11 september 2011 22:06 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Dat is een film waarbij je zelf wat keuzes maakt. Lijkt mij niet heel erg leuk.
quote:Op maandag 12 september 2011 13:30 schreef badboynova het volgende:
[..]
http://verkopers.marktpla(...)aYZiF6Aq8HZ9vgCG93Hf
hun eigen site is nu in onderhoud, maar het is een goede zaak
Ik ook.quote:Op maandag 12 september 2011 13:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Los van dat ze niet heel erg goed zijn in persoonlijk contact ben ik er wel goed geholpen inderdaad
Hetzelfde hier inderdaad.. Gewoon lekker je eigen PS3 terug, geen gezeik met HD of iets of het verliezen van data. En ik had hem binnen een week terug in dezelfde doos en inpakmateriaal als waarmee ik hem zelf verstuurd had.quote:Op maandag 12 september 2011 13:58 schreef Fallen het volgende:
[..]
[..]
Ik ook.
Voor 89,- euries een PS3 phat gereballed. Met 6 maanden garantie en mijn eigen PS3 (met de game er nog in) terug in huis. Wat mij betreft een prima toko.
onzinquote:Op zondag 11 september 2011 22:06 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Dat is een film waarbij je zelf wat keuzes maakt. Lijkt mij niet heel erg leuk.
Inderdaad. Bakken sfeer.quote:Op maandag 12 september 2011 13:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Goed, zelf weten. Het is echt een bazenspel.
quote:Op maandag 12 september 2011 14:47 schreef kipknots het volgende:
Ik heb van Heavy Rain alleen de demo gespeeld, maar ik zie echt niet in wat mensen daar nou in zien. De demo was al duidelijk dat het slecht geschreven en geacteerd was en de besturing was echt het meest achterlijke wat maar te bedenken was.
De demo was inderdaad niet goed, Maar hoe kan je nou een mening hebben over een game gebaseerd op de demo ? Het was verder prima geacteerd , Al was het fout van de makers om dat stukje waar je de berg omhoog moet in de demo te stoppen verder is de besturing prima maar dat zou wel veel potentiële gamers afgeschrikt hebben. Heavy Rain is een game die speel je niet die beleef je.quote:Op maandag 12 september 2011 14:47 schreef kipknots het volgende:
Ik heb van Heavy Rain alleen de demo gespeeld, maar ik zie echt niet in wat mensen daar nou in zien. De demo was al duidelijk dat het slecht geschreven en geacteerd was en de besturing was echt het meest achterlijke wat maar te bedenken was.
quote:Op maandag 12 september 2011 15:57 schreef Leonos het volgende:
Welke headset gebruiken jullie bij jullie PS3 ?
En is er eentje die jullie mij kunnen aanraden ? Die ook geen pijn aan je oor doet na een paar uur spelen enzo ?
Alvast bedankt !
Ik heb de Firebird van Big Ben snel op te de laden en makkelijk in gebruik.quote:
Sluit gewoon mijn pc headset aan > Plantronics .Audio 500 DSPquote:Op maandag 12 september 2011 15:57 schreef Leonos het volgende:
Welke headset gebruiken jullie bij jullie PS3 ?
En is er eentje die jullie mij kunnen aanraden ? Die ook geen pijn aan je oor doet na een paar uur spelen enzo ?
Alvast bedankt !
Ik niet maar ben pas ergens in de proloog.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:51 schreef Chaos-Zero het volgende:
Hebben meer mensen last met saven en eigenlijk vooral laden bij Dead Island?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |