Press Clit to continue.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:56 schreef remcheese het volgende:
[..]
Iemand met 3 vriendinnen hoort geen tijd te hebben om te gamen
Tuurlijk wel. Die 3 vriendinnen moeten net zo goed een keer het huishouden doenquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:56 schreef remcheese het volgende:
[..]
Iemand met 3 vriendinnen hoort geen tijd te hebben om te gamen
quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:18 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Sony Entertainment Benelux (SCEB) komt dit najaar met twee nieuwe gelimiteerde edities van de
Comment op dat blog:quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:13 schreef Aether het volgende:
PS2 classics à $9,99 op PSN.
Europa volgt binnenkort?
Uiteraard ...quote:+ Morgan Haro on October 3rd, 2011 at 9:14 am said:
Only On PSN is only for US, Canada, Mexico, and Brazil
Mwa valt mee, derdequote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:46 schreef LostFormat het volgende:
Hoi,
Ik zoek games die ik uit de PS store kan vissen die tof zijn met z'n tweeen en niet al te moeilijk aangezien ik het met m'n vriendin wil spelen. Iemand suggesties?
Platformers met z'n 2en?quote:
Leuke 2 player games zijn toch wel de puzzelachtige games. Lumines, alle pixeljunk games, Critter Crunch, Chime, Tetris. Dat soort games.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:46 schreef LostFormat het volgende:
Hoi,
Ik zoek games die ik uit de PS store kan vissen die tof zijn met z'n tweeen en niet al te moeilijk aangezien ik het met m'n vriendin wil spelen. Iemand suggesties?
Had je beter een Wii kunnen nemen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:46 schreef LostFormat het volgende:
Hoi,
Buzz, Singstar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:04 schreef LostFormat het volgende:
Chimes net gedownt en die is echt tof. Maar snel met z'n tweeen proberen.
En ik zoek inderdaad van die makkelijk instapbare games zoals de wii ze heeft. Bestaat er niet iets als marioparty oid?
Singleplayer toch niet?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:42 schreef FinalD87 het volgende:
Even wachten op Uncharted 3, kun je met z'n tweeën co-op spelen.
Dan kan je echt beter een Wii nemen... Ik werd zelf gek van die spellen (zijn alleen leuk als je ze met meerdere mensen speelt en ik heb niet zoveel vriendenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:04 schreef LostFormat het volgende:
Chimes net gedownt en die is echt tof. Maar snel met z'n tweeen proberen.
En ik zoek inderdaad van die makkelijk instapbare games zoals de wii ze heeft. Bestaat er niet iets als marioparty oid?
Ahhwwwwquote:
Schijnt dat er twee soorten wit zijn: Classic (krijgt Europa) en Ceramic. Ceramic is alleen in Japan uitgebracht en is iets witter dan Classic (oogt iets geler).quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Mwa valt mee, derde![]()
-Launch 60gb
-Launch slim 120gb
-Launch slim wit 320gb
Niet de 'echte' hele singleplayer, maar specifieke co-op-missies die je splitscreen kunt spelen. Volgens mij kun je ook splitscreen multiplayeren (met afzonderlijke PSN-accounts).quote:
Pixeljunk Monsters!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:46 schreef LostFormat het volgende:
Hoi,
quote:
En 1 van de beste tower defence games, win/win!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:00 schreef Poit het volgende:
[..]![]()
Een van de leukste Co op games ooit. Goed te doen met een jointje erbij
Jammer dat er (zeer waarschijnlijk) geen deel 2 komt
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:18 schreef Aether het volgende:
[..]
Schijnt dat er twee soorten wit zijn: Classic (krijgt Europa) en Ceramic. Ceramic is alleen in Japan uitgebracht en is iets witter dan Classic (oogt iets geler).
Dat wordt importerenquote:
Echt geweldig inderdaadquote:
Mogelijk ook uitgebracht in Amerika?quote:
Ik vind de classic nu echt teringlelijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:57 schreef Aether het volgende:
[..]
Mogelijk ook uitgebracht in Amerika?
Classic White vs. Ceramic White
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ceramic White is alleen in Azië uitgebracht.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik vind de classic nu echt teringlelijk.
Welke was de witte versie die al jaren bestaat in japan?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:57 schreef Aether het volgende:
[..]
Mogelijk ook uitgebracht in Amerika?
Classic White vs. Ceramic White
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind die mooier dan die neppe spierwittequote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Lijkt wel of die 10 jaar in een rokers hok heeft gestaan.
Zielig , alleen, genegeerd en mishandeld![]()
Maar ik ga hem natuurlijks wel halen,mijn slim is immers al 2 jaaar oud![]()
Kan niet heej![]()
Zou je eens een foto kunnen posten als je hem hebt? Ben benieuwd hoe hij het in het echt uit ziet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Lijkt wel of die 10 jaar in een rokers hok heeft gestaan.
Zielig , alleen, genegeerd en mishandeld![]()
Maar ik ga hem natuurlijks wel halen,mijn slim is immers al 2 jaaar oud![]()
Kan niet heej![]()
Nooit op recensies afgaan. Ook vaak met films, laag cijfer. Zelf vind ik hem dan wel geniaal !quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:32 schreef Ang3l het volgende:
Iemand toevallig al x-men destiny gespeeld? Wilde hem graag hebben (want x-fan) en de trailer en t idee leken me leuk. Maar de recensie op gamespot is echt vernietigend.... Dus vroeg me af of iemand hier er al iets van wist.
Nooit?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:36 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nooit op recensies afgaan. Ook vaak met films, laag cijfer. Zelf vind ik hem dan wel geniaal !
Ik pas. Dat is echt de zoveelste recensie die iets eensgelijks zegt.quote:Are you enough of an X-Men fan to sit through mindless, button mashing action, where you don’t even get to play as Wolverine, Cyclops, Magneto, or any of your favorite X-Men? I know, it’s very tough, especially since it will only take about eight hours to complete, and much less if you could actually skip cutscenes. However, when you take into account that the entire game, from voice acting, to visuals, to combat, to powers is completely and utterly uninspired, I think the choice is clear: pass on this mediocre mess of rehashed gameplay features and read the comic itself if you want to experience the only good Destiny has to offer. X-Men: Destiny is not really an awful game, it’s just awfully freakin’ boring.
Zag hem net en wilde hem ook gaan posten, geweldig!quote:
Heb de codes niet bij de hand, maar heb Uncharted 2 Special Edition gekocht uit de UK, voor de bijbehorende content heb ik een aparte UK-account aan moeten maken omdat die in de NL-store niet te gebruiken was.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:36 schreef Glijdt_licht het volgende:
Zou iemand me kunnen vertellen of de Nederlandse/Europese BCES codes hetzelfde zijn als de Engelse voor Uncharted 1 en 2?
Of iig wat zijn de BCES codes zoals jullie ze hebben
De Engelse weet ik:
BCES-00065/P voor Uncharted 1
BCES-00727 voor Uncharted2
BCES-00065P is de code op mijn UC1 (NL platinum)quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:36 schreef Glijdt_licht het volgende:
Zou iemand me kunnen vertellen of de Nederlandse/Europese BCES codes hetzelfde zijn als de Engelse voor Uncharted 1 en 2?
De Engelse weet ik:
Al een boek geprobeerd?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Echter sinds vandaag leest het kreng niks meer, geen game,bluray,dvd,muziek cd enz.![]()
Sjezus, das matig ja...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:30 schreef maxburger het volgende:
Jeej, mijn tweede YLOD!. Deze keer geen fix meer en ook geen nieuwe. Ik ben klaar met de PS3.
Geen garantie na de fix?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:30 schreef maxburger het volgende:
Jeej, mijn tweede YLOD!. Deze keer geen fix meer en ook geen nieuwe. Ik ben klaar met de PS3.
Daarom vroeg ik het ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:02 schreef Fallen het volgende:
[..]
Heb de codes niet bij de hand, maar heb Uncharted 2 Special Edition gekocht uit de UK, voor de bijbehorende content heb ik een aparte UK-account aan moeten maken omdat die in de NL-store niet te gebruiken was.
Misschien niet helemaal antwoord op je vraag, maar als je Sony games koopt, kan je over het algemeen alleen DLC en andere content downloaden met een bijbehorende account uit die specifieke regio / markt.
Wel regio vrij dus, maar stiekem niet helemaal.
Als het zoveel geld scheelt dan koop je toch gewoon GEEN DLC? En anders maak je een UK account aan voor de DLC, zodra het gedownload is kan je het op alle accounts gebruiken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:47 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het ook.
Het lijkt er nml idd op dat Uncharted 2 een andere BCES heeft. En das kut, aangezien de combopack in de Uk zoveel goedkoper ios..
Lol wtfbbq, die eerste en tweede zouden evt nog kunnen maar die derde en vierde zijn echt te druk voor woordenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Plakken jullie alle games op de muur of zo dat jullie je druk maken over artwork van het hoesje?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
De eerste is, op één kleine wijziging na (triology), het origineel
Natuurlijk is de game zelf het belangrijkst, maar ik vind alle facetten interessant. Ook de verpakkingquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:50 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Plakken jullie alle games op de muur of zo dat jullie je druk maken over artwork van het hoesje?
Bij mij liggen de dozen gewoon op een stapel en kijk ik eigenlijk nooit meer om naar hoe het hoesje eruit ziet. Zolang het spel maar leuk is.
Volgens mij zijn die kaartjes redelijk prijsconstant.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:24 schreef Fuszy het volgende:
Iemand een idee waar je goedkoop van die playstation network kaartjes kunt kopen? Geen idee of er ergens acties zijn oid.
Af en toe zijn er wel acties. Het liefste zoek iets online, waarbij je de code direct hebt. Ik denk dat ik dan maar de normale prijs pak.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die kaartjes redelijk prijsconstant.
Nee maar bij Gamecardsdirect krijg je ze meteen na betaling. Overigens hoor ik ook graag andere alternatieven, vooral qua prijs.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Af en toe zijn er wel acties. Het liefste zoek iets online, waarbij je de code direct hebt. Ik denk dat ik dan maar de normale prijs pak.
Iemand toevallig ervaring met psncode.nl?
http://www.bartsmit.com/playstation-network-voucher-e20-download ?quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:34 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Nee maar bij Gamecardsdirect krijg je ze meteen na betaling. Overigens hoor ik ook graag andere alternatieven, vooral qua prijs.
Thanks!quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:43 schreef MarkM het volgende:
[..]
http://www.bartsmit.com/playstation-network-voucher-e20-download ?
Let wel op de hoogte/dikte van de schijf. Max 9.5mm.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Zit er nog een maximum kwa HD wat erin de PS3 past? Mits 2.5 uiteraard.
Ik heb al 1 TB schijven voorbij zien komen,die zijn overigens alleen nog maar 3.5 ,zover ik kan vinden dan
*edit.
Al gevonden 2 TB dus
Iddquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:27 schreef Fallen het volgende:
[..]
Let wel op de hoogte/dikte van de schijf. Max 9.5mm.
Veel grotere 2.5" HDD's hebben een extra platter, maar dat maakt de disk fysiek ook dikker. (12.5 mm) en dat past niet.
quote:An Important Message From Sony’s Chief Information Security Officer
We want to let you know that we have detected attempts on Sony Entertainment Network, PlayStation Network and Sony Online Entertainment (“Networks”) services to test a massive set of sign-in IDs and passwords against our network database. These attempts appear to include a large amount of data obtained from one or more compromised lists from other companies, sites or other sources. In this case, given that the data tested against our network consisted of sign-in ID-password pairs, and that the overwhelming majority of the pairs resulted in failed matching attempts, it is likely the data came from another source and not from our Networks. We have taken steps to mitigate the activity.
Less than one tenth of one percent (0.1%) of our PSN, SEN and SOE audience may have been affected. There were approximately 93,000 accounts globally (PSN/SEN: approximately 60,000 accounts; SOE: approximately 33,000) where the attempts succeeded in verifying those accounts’ valid sign-in IDs and passwords, and we have temporarily locked these accounts. Only a small fraction of these 93,000 accounts showed additional activity prior to being locked. We are currently reviewing those accounts for unauthorized access, and will provide more updates as we have them. Please note, if you have a credit card associated with your account, your credit card number is not at risk. We will work with any users whom we confirm have had unauthorized purchases made to restore amounts in the PSN/SEN or SOE wallet.
As a preventative measure, we are requiring secure password resets for those PSN/SEN accounts that had both a sign-in ID and password match through this attempt. If you are in the small group of PSN/SEN users who may have been affected, you will receive an email from us at the address associated with your account that will prompt you to reset your password.
Similarly, the SOE accounts that were matched have been temporarily turned off. If you are among the small group of affected SOE customers, you will receive an email from us at the address associated with your account that will advise you on next steps in order to validate your account credentials and have your account turned back on.
We want to take this opportunity to remind our consumers about the increasingly common threat of fraudulent activity online, as well as the importance of having a strong password and having a username/password combination that is not associated with other online services or sites. We encourage you to choose unique, hard-to-guess passwords and always look for unusual activity in your account.
quote:Kwaadwillenden kraken wachtwoorden 93.000 PSN-accounts
Door Arnoud Wokke, woensdag 12 oktober 2011 07:54, views: 12.088
Kwaadwillenden hebben bij 93.000 leden van PlayStation Network en Sony Entertainment Online-service het wachtwoord gekraakt. De gekraakte wachtwoorden kwamen vermoedelijk uit uitgelekte databases van andere diensten.
De kraakpoging is geslaagd bij 60.000 klanten van PSN en Sony Entertainment Network, en bij 33.000 leden van Sony Entertainment Online. Dat heeft Sony zelf bekendgemaakt. De PlayStation-maker heeft de bewuste accounts op slot gezet en analyseert of kwaadwillenden iets hebben gedaan met de gekraakte accounts. Sony beweert dat op de gekraakte accounts niet veel activiteit is geweest.
Kwaadwillenden konden de kraakpoging doen door loginnamen en wachtwoorden te gebruiken die afkomstig zijn van uitgelekte databases van andere diensten, suggereert Sony. Veel mensen gebruiken voor diverse diensten dezelfde gebruikersnamen en wachtwoorden, waardoor zij vatbaar zijn voor dit soort kraakpogingen. Sony kwam de kraak op het spoor toen er veel loginpogingen achter elkaar waren gedaan.
Klanten die getroffen zijn door de kraakpoging kunnen tijdelijk niet inloggen. Creditcardgegevens zijn niet in het geding geweest, zegt Sony. Zij krijgen een e-mail met instructies om hun account weer te activeren. De kraak is gelukt bij minder dan 0,1 procent van de accounts, claimt Sony. Dit voorjaar werd PlayStation Network gehackt. Bij deze hack, veel geraffineerder dan de recente kraakpoging, werden de accountgegevens van tientallen miljoenen PSN-gebruikers ontvreemd.
Uncharted 1 is wel hetzelfde.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:36 schreef Glijdt_licht het volgende:
De Engelse weet ik:
Hoe lang duurt dat voordat je die binnen hebt? Heb hem eerder op de avond gekocht, maar heb nog geen e-mail ontvangen met de instructies hoe ik die download.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:43 schreef MarkM het volgende:
[..]
http://www.bartsmit.com/playstation-network-voucher-e20-download ?
Meestal met een kwartiertje, hooguit 20 minuten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat voordat je die binnen hebt? Heb hem eerder op de avond gekocht, maar heb nog geen e-mail ontvangen met de instructies hoe ik die download.
Ook al in je spam-folder gekeken?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat voordat je die binnen hebt? Heb hem eerder op de avond gekocht, maar heb nog geen e-mail ontvangen met de instructies hoe ik die download.
Waarom zou je willen betalen voor PSN?quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:24 schreef Fuszy het volgende:
Iemand een idee waar je goedkoop van die playstation network kaartjes kunt kopen? Geen idee of er ergens acties zijn oid.
Dan kan je bepaalde dingen kopen in de PSN storequote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom zou je willen betalen voor PSN?
Noem eens iets dat noemenswaardig is om überhaupt te overwegen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:18 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dan kan je bepaalde dingen kopen in de PSN store
Flower.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Noem eens iets dat noemenswaardig is om überhaupt te overwegen.
Ik heb vanochtend een e-mail gestuurd en niet veel later kreeg ik van de klantenservice een nieuwe of dezelfde code. Nog niet geprobeerd, maar ik verwacht dat die wel werktquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:05 schreef remcheese het volgende:
[..]
Meestal met een kwartiertje, hooguit 20 minuten.
Als je dus nog steeds niet s hebt, zou ik eens met ome bart bellen
Tetris. En Vietnam voor Battlefield Bad Company 2.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Noem eens iets dat noemenswaardig is om überhaupt te overwegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |