Omdat er zo en dan best grappige gratis spellen tussen staan. Of je andere spellen met een flinke korting kan aanschaffen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom zou je willen betalen voor PSN?
Zover ik weet niet in de oldschool NES en Gameboy versies. Die Hold functie is erg prettig..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:19 schreef Meike26 het volgende:
Een maandje geleden ofzo even Tetris gedownload, maar het was de 10 euro meer dan waard !! Erg veel genoten al. Het oude Tetris in een nieuw jasje. Tetris tune is ver 21-eeuwst en er is een Hold-functie toegevoegd voor Tetris-blocks... Of zat dit al in het oude Tetris op Game-boy ?
Dat is toch die app waarmee je via de pc kan streamen naar de ps3?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:40 schreef CoExist het volgende:
PS3 Media Server 1.40.0 is released!
http://www.ps3mediaserver.org/
Jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is toch die app waarmee je via de pc kan streamen naar de ps3?
Mijn vriendin zit echt al op 450k bij de gewone mode.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Zover ik weet niet in de oldschool NES en Gameboy versies. Die Hold functie is erg prettig..
Tetris blijft een geniaal spel
Waar ik alleen een beetje van baal is dat ik de highscore van m'n eerste endlessmode niet meer verbeterd krijg
Lijkt me echt zo een vet spel!quote:
Volgend jaar pasquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:29 schreef Dutchguy het volgende:
[..]![]()
En straks Journey van dezelfde studio.
Oh ja, glad vergeten.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:29 schreef Dutchguy het volgende:
[..]![]()
Dat is zo'n gruwelijk tof spel. Zo anders dat het Flower weer doet vergeten. Day one.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:29 schreef Dutchguy het volgende:
[..]![]()
Beta smaakte absoluut naar meer.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:29 schreef Dutchguy het volgende:
[..]![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:14 schreef Faade het volgende:
Mijn niet gamende vriendin speelt nu al 5 uur Heavy Rain, het begint te komen.
Japanse release is half november.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:42 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb er zin an
Wanneer is de (Jap) release
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |