quote:De Europese voetbalbond (UEFA) heeft Mark Clattenburg aangesteld als arbiter voor het Champions League-duel tussen Real Madrid en Ajax, dat dinsdag wordt gespeeld. Dit heeft de bond vandaag bekend gemaakt.
In de eredivisie ja...quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:30 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik ben tevreden met wat ik van Ajax heb gezien. Ze maken absoluut een kans op de 2e plaats.
Neequote:
Liggen ze te juichen? Echt waar?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:32 schreef .Henk. het volgende:
Met 3-0 weggespeeld worden en dan als een stel josti's gaan liggen juichen. Ajax-supporters....
Foute avatar jongenquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Nee
Parafimose is een aandoening aan de penis waarbij de voorhuid over de eikel is geschoten en niet naar distaal (voren) geschoven kan worden. De circulatie door de voorhuid neemt af waarna deze pijnlijk opzwelt. Langdurige parafimose kan leiden tot necrose van de voorhuid.
Deze aandoening wordt ook wel Spaanse kraag genoemd, omdat de vorm van de voorhuid lijkt op de kraag van het uniform van middeleeuwse Spaanse beambten.
Ben je de wedstrijd tegen Lyon nu alweer vergeten?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:30 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik ben tevreden met wat ik van Ajax heb gezien. Ze maken absoluut een kans op de 2e plaats.
Zitten er hier ook, die roepen dat Ajax goed gespeeld heeft en kans maakt op de 2e plekquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:32 schreef .Henk. het volgende:
Met 3-0 weggespeeld worden en dan als een stel josti's gaan liggen juichen. Ajax-supporters....
En als je het niet doet krijg je dat "only sing when you're winning"-gezeur weer. Het is wat dat betreft nooit goed.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:32 schreef .Henk. het volgende:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:33 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Liggen ze te juichen? Echt waar?
Nee hoor. Ajax kan van Lyon en Zagreb winnen. En dan hopen op een gelijkspel tegen Real Madrid thuis. Komt helemaal goed. Niet zo negatief jochie!quote:
Die heb ik al een paar jaarquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:33 schreef Onnoman het volgende:
maar.. wie stelt dan ook een "de boer"aan als coach.
huilie huilie doen over van basten een paar jaar geleden (die het in mijn ogen goed gedaan heeft) terwijl boer totaal geen coach ervaring heeft.
Tegenwoordig lijkt ajax wel op de club die op a-niveau coaches opleidt
Het eerste kwartier vergeten?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:33 schreef eight het volgende:
[..]
Ben je de wedstrijd tegen Lyon nu alweer vergeten?
Waarom denk je dat Ajax kansen krijgt??? Omdat RM met 3-0 voor staat, DAT is de enige reden dat ajax aan de bal komt
Ze stonden (in blote buik) met een groot gedeelte te juichen jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:33 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Liggen ze te juichen? Echt waar?
Nou sorry maar jij bent veel te negatief voor mijn smaakquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:33 schreef eight het volgende:
[..]
Ben je de wedstrijd tegen Lyon nu alweer vergeten?
Waarom denk je dat Ajax kansen krijgt??? Omdat RM met 3-0 voor staat, DAT is de enige reden dat ajax aan de bal komt
Had jij ook niet die avatar die voetballetjes poepte zo tijdens het WK 2010?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Die heb ik al een paar jaar
Maar dan zou het 7-0 worden, je moet Ajax ook een beetje in haar waarde laten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:33 schreef Breekfast het volgende:
Nu zie je maar weer wat voor kut club Real Madrid is![]()
Zelfs tegen Ajax geen aanvallend voetbal laten zien. Ik vraag me af of er bij Ronaldo een zweetdruppeltje vanaf is gekomen in de 2e helft.
Oké.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:35 schreef mrstylo het volgende:
Ajax niet vernederd??
Juist wel en ik vond het zelf erger van vorig jaar.
Rightquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:35 schreef mrstylo het volgende:
Ajax niet vernederd??
Juist wel en ik vond het zelf erger van vorig jaar.
Tegen Espanyol krijgen ze meer tegenstand dan tegen Ajax.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:34 schreef Kekster het volgende:
Jammer dat Madrid de krachten spaarde.
heerlijk deze vernederende opmerking, en terecht..quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dan zou het 7-0 worden, je moet Ajax ook een beetje in haar waarde laten.
Waarom troll???quote:
Jezus wat ben jij naief? Denk je nu werkelijk dat dit op eigen kracht ging?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:34 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Het eerste kwartier vergeten?
Dat sowieso, net als tegen elke andere club uit de Spaanse competitie.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:35 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Tegen Espanyol krijgen ze meer tegenstand dan tegen Ajax.
Klopt, dan gaan we leren of we een 3de plaats gaan halen. Ik ben zeer benieuwd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:38 schreef Borizzz het volgende:
De aankomende dubbel tegen Zagreb wordt cruciaal.
Als Zagreb 2e wil worden wel idd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:38 schreef Borizzz het volgende:
Ja, met 3-0!!!!quote:
Het was beschamend idd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:37 schreef Cara het volgende:
De commentator zei dat Ajax dit keer niet vernederd is.
Ik zal je zeggen, het is nog groter vernederd dan vorig jaar.
Ze speelden alsof ajax een zooitje amateurs was in een oefenwedstrijd.
Dit jaar behandelden ze Ajax alsof het een zooitje enthousiaste amateurs was in een oefenpotje.
Jullie zijn al uitgeschakeld na die gelijkspel tegen Lyon. De meeste dromen zijn bedrog, maar als ajax fan bent ja dan geloof je nog.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:38 schreef Borizzz het volgende:
Laat ze maar lekker Europa League gaan doen idd. Hier hebben ze he-le-maal niets te zoeken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, dan gaan we leren of we een 3de plaats gaan halen. Ik ben zeer benieuwd.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:39 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Jullie zijn al uitgeschakeld na die gelijkspel tegen Lyon. De meeste dromen zijn bedrog, maar als ajax fan bent ja dan geloof je nog.
Eerst effe de miljoenen opstrijken MUAHAHA!quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:39 schreef Cara het volgende:
[..]
Laat ze maar lekker Europa League gaan doen idd. Hier hebben ze he-le-maal niets te zoeken.
3xquote:
Opmerking vd avondquote:
Nou dat Real deze wedstrijd niet zo serieus nam en alsnog zo makkelijk won vind ik behoorlijk vernederend.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:37 schreef Geo3kant het volgende:
Real op 80% heeft Ajax een vernedering bespaart.
Ajax begon leuk maar daar bleef het ook bij.
Janssen gewisseld, dat wordt nog leuk
Dat is jullie goed recht.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eerst effe de miljoenen opstrijken MUAHAHA!
wij ajacieden zijn die trolletjes ook wel zat.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:38 schreef jepperdeprep het volgende:
Er posten hier meer Ajax haters dan supporters
Jongens kom op zeg, doe eens lief over Ajax.
Benfica wordt net zo hard weggespeeldquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:38 schreef Kekster het volgende:
[..]
Als Zagreb 2e wil worden wel idd.
Precies.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:40 schreef Cara het volgende:
[..]
Dat is jullie goed recht.
Dat is voor NL'se clubs ook het enige doel in de CL.
Een enkele trol, een grote groep realisten en een paar supporters, meer is er hier niet hoorquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:40 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
wij ajacieden zijn die trolletjes ook wel zat.
jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:41 schreef MYV het volgende:
Niet lullig bedoelt ofzo, maar waarom willen nederlandse clubs zo graag CL spelen als ze na de winter toch in de EL spelen? geld?
12 miljoen sowieso.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:41 schreef MYV het volgende:
Niet lullig bedoelt ofzo, maar waarom willen nederlandse clubs zo graag CL spelen als ze na de winter toch in de EL spelen? geld?
Ja. Dit levert véél meer op dan EL.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:41 schreef MYV het volgende:
Geld en een heel klein beetje prestige.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:41 schreef MYV het volgende:
Dat mag jij vinden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:41 schreef eight het volgende:
[..]
Een enkele trol, een grote groep realisten en een paar supporters, meer is er hier niet hoor
Zeker geldquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:41 schreef MYV het volgende:
Vast wel, daarna loopt hij de catacombe in en kust hij de ring van Mourinhoquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:40 schreef mrstylo het volgende:
Gaat De Boer weer zeggen dat ze gedomineerd hebben.
Nouja als we dan toch realistisch gaan zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:41 schreef eight het volgende:
[..]
Een enkele trol, een grote groep realisten en een paar supporters, meer is er hier niet hoor
Eerst nog voor de 2e plek.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:43 schreef LuckyLuQ het volgende:
Achja een 3e plek is ook goed, in de Europa League kunnen we met wat geluk best ver komen.
CL is de hoogste niveau van Europa en EL de "Jupiler League" van Europa.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:41 schreef MYV het volgende:
Holy Amen! + statistieken van de matchquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:43 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Nouja als we dan toch realistisch gaan zijn.
Ik vind niet dat je Real die een schuld van 500 mil heeft kan vergelijken met een club als Ajax.
Real kan spelers kopen van welk kaliber (bijna competitie vervalsing) dan ook. En dan gaan roepen dat Real zo super en zo geweldig is. Ik vind het een knappe prestatie van Ajax.
Plus beide winnen we niet, vaak krijg je in de CL dan nog een mooi affiche en een vol stadionquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:44 schreef Masterboy het volgende:
[..]
CL is de hoogste niveau van Europa en EL de "Jupiler League" van Europa.
Weer wel leuker dan de CL wmb. Qua geld ben ik blij met de CL als ajacied zijnde, maar qua voetbalplezier kijk ik veel liever naar de EL.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:44 schreef Masterboy het volgende:
[..]
CL is de hoogste niveau van Europa en EL de "Jupiler League" van Europa.
Dat zien we dan wel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:44 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Lyon gaat Ajax omver blazen hoor
2e plek zou leuk zijn, maar dan vlieg je er in de eerste ronde na de winter sowieso uit denk, tenzij je Otelul Galati loot.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:43 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Geld en een heel klein beetje prestige.
Weet je het zeker ?quote:prestige/betekenis van
goede naam
prestige
aanzien, gezag
prestige
•een goede naam op grond van echte prestaties en capaciteiten.
Lyon en Ajax zijn niet zo ver van elkaar.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:44 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Lyon gaat Ajax omver blazen hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |