quote:De Europese voetbalbond (UEFA) heeft Mark Clattenburg aangesteld als arbiter voor het Champions League-duel tussen Real Madrid en Ajax, dat dinsdag wordt gespeeld. Dit heeft de bond vandaag bekend gemaakt.
2e worden in de eredivisie is volgens die ajacieden /feyenoorders logica ook slechter als kampioen van de Jupiler league worden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
UEFA cup winnen is idd hoger dan CL halve finale door uitgoals eruit gaan...
Wij zijn net zo afwachtend als ajaxquote:
Gaat hij samen met El Ham en Aisatti spelen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:04 schreef Borizzz het volgende:
Dit is het laatste jaar van Eriksen bij Ajax.
Sparta heeft interesse!quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gaat hij samen met El Ham en Aisatti spelen?
Laat ook ff zien tegen wie ze dit jaar hadden verloren?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:06 schreef Cara het volgende:
Om de ajacieden wat beter te laten voelen heb ik even wat uitslagen van Real afgelopen jaar op een rijtje gezet.
Real Madrid 6-1 Deportivo La Coruña
Málaga 1-4 Real Madrid
Real Madrid 6-1 Racing Santander
Real Madrid 5-1 Murcia
Real Madrid 5-1 Athletic Bilbao
Real Madrid 4-0 AJ Auxerre
Real Madrid 8-0 Levante
Real Madrid 7-0 Málaga
Real Madrid 3-0 Lyon
Real Madrid 4-0 Tottenham Hotspur
Real Madrid 1-0 Barcelona
Valencia 3-6 Real Madrid
Sevilla FC 2-6 Real Madrid
Real Madrid 4-0 Getafe
Villarreal 1-3 Real Madrid
Real Madrid 8-1 Almeria
Voel je toch niet zo kut.
En toch worden ze ook niet volledig weggespeeldquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:06 schreef Cara het volgende:
Om de ajacieden wat beter te laten voelen heb ik even wat uitslagen van Real afgelopen jaar op een rijtje gezet.
Real Madrid 6-1 Deportivo La Coruña
Málaga 1-4 Real Madrid
Real Madrid 6-1 Racing Santander
Real Madrid 5-1 Murcia
Real Madrid 5-1 Athletic Bilbao
Real Madrid 4-0 AJ Auxerre
Real Madrid 8-0 Levante
Real Madrid 7-0 Málaga
Real Madrid 3-0 Lyon
Real Madrid 4-0 Tottenham Hotspur
Real Madrid 1-0 Barcelona
Valencia 3-6 Real Madrid
Sevilla FC 2-6 Real Madrid
Real Madrid 4-0 Getafe
Villarreal 1-3 Real Madrid
Real Madrid 8-1 Almeria
Voel je toch niet zo kut.
klachten over moderatie in FB topic.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:07 schreef Caland het volgende:
Waarom werd die post van mij weggehaald?
Komt omdat Ajax ze zwaar onder druk zet, die zijn geschrokken toen Frank riep dat Ajax hun eigen spel gaat spelenquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:07 schreef jepperdeprep het volgende:
Real Madrid speelt counter voetbal
Als Barca al beter is dan Real hoeveel was de uitslag geworden als Ajax tegen Barcelona moest spelen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Laat ook ff zien tegen wie ze dit jaar hadden verloren?
juistquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:09 schreef Sala-adin het volgende:
De Boer mag wat mij betreft zijn biezen pakken en optyfen
JAAAAAAAA!quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:09 schreef Sala-adin het volgende:
Alsof Barca hun sterkste spelers tegen Ajax opsteltquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:09 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Als Barca al beter is dan Real hoeveel was de uitslag geworden als Ajax tegen Barcelona moest spelen?
Waarom haat je zo op Ajax?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:09 schreef Rickazio het volgende:
ze hebben wel die derde ster!! die derde Sterrr!!!
en dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:09 schreef Sala-adin het volgende:
Ajax speelt niet slecht hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:08 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Komt omdat Ajax ze zwaar onder druk zet, die zijn geschrokken toen Frank riep dat Ajax hun eigen spel gaat spelen
waarom?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:09 schreef Sala-adin het volgende:
Klopt ja.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:09 schreef Rickazio het volgende:
ze hebben wel die derde ster!! die derde Sterrr!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |