klachten over moderatie in FB topic.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:07 schreef Caland het volgende:
Waarom werd die post van mij weggehaald?
Komt omdat Ajax ze zwaar onder druk zet, die zijn geschrokken toen Frank riep dat Ajax hun eigen spel gaat spelenquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:07 schreef jepperdeprep het volgende:
Real Madrid speelt counter voetbal
Als Barca al beter is dan Real hoeveel was de uitslag geworden als Ajax tegen Barcelona moest spelen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Laat ook ff zien tegen wie ze dit jaar hadden verloren?
juistquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:09 schreef Sala-adin het volgende:
De Boer mag wat mij betreft zijn biezen pakken en optyfen
JAAAAAAAA!quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:09 schreef Sala-adin het volgende:
Alsof Barca hun sterkste spelers tegen Ajax opsteltquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:09 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Als Barca al beter is dan Real hoeveel was de uitslag geworden als Ajax tegen Barcelona moest spelen?
Waarom haat je zo op Ajax?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:09 schreef Rickazio het volgende:
ze hebben wel die derde ster!! die derde Sterrr!!!
en dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:09 schreef Sala-adin het volgende:
Ajax speelt niet slecht hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:08 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Komt omdat Ajax ze zwaar onder druk zet, die zijn geschrokken toen Frank riep dat Ajax hun eigen spel gaat spelen
waarom?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:09 schreef Sala-adin het volgende:
Klopt ja.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:09 schreef Rickazio het volgende:
ze hebben wel die derde ster!! die derde Sterrr!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |