quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kan ik ook wel, denk 1/2/3/4-0/1/2/3/4.
Hij is veel te nuchterquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:35 schreef GGMM het volgende:
Ondanks dat het een geweldig persoon is voegt Van der Sar toch bijzonder weinig toe aan zo'n CL-uitzending.
Vind zijn verhaaltje rondom de wedstrijden van Man Utd toch altijd wel weer een hoogtepuntquote:
Tsja er komt denk ik altijd wel een goede lichting aan, echter worden die tegengehouden omdat er geld is voor directe versterkingen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:40 schreef eight het volgende:
[..]
Klopt. Het enige voordeel is dat de spelers eerder doorstromen. Vreemd is wel dat juist nu het slecht gaat er een hele goede lichting aankomt. Doet me denken aan Ajax toen ze in de jaren '90 in geldproblemen kwamen waardoor ze noodgedwongen de jeugd een kans gaven. Die lichting die toen kwam was goud waard.
Het is toch eigenlijk gewoon treurig dat Ajax Boerrigter moet halen ? Als je zelf al geen doorstroming hebt met spelers van zijn kaliber, dan is het best treurig.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:43 schreef krul76 het volgende:
[..]
Tsja er komt denk ik altijd wel een goede lichting aan, echter worden die tegengehouden omdat er geld is voor directe versterkingen.
Tsja sommige spelers worden iets later in hun carriere pas goed, al had ajax hem destijds wellicht beter kunnen verhuren ipv verkopen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het is toch eigenlijk gewoon treurig dat Ajax Boerrigter moet halen ? Als je zelf al geen doorstroming hebt met spelers van zijn kaliber, dan is het best treurig.
( Ja ik weet dat hij bij Ajax in de jeugd heeft gezeten)
Maar de Ajax jeugd zou toch wel een jongen moeten hebben die hetzelfde niveau heeft en een jaar of 18/19 is ? Of zijn die tijden voorbij ?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:47 schreef krul76 het volgende:
[..]
Tsja sommige spelers worden iets later in hun carriere pas goed, al had ajax hem destijds wellicht beter kunnen verhuren ipv verkopen.
Ajax haalt hem tenminste nog weg bij een eerstedivisieclub, dat is nog altijd beter als PSV die bij elke eredivisieclub de hoofdprijs betalen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het is toch eigenlijk gewoon treurig dat Ajax Boerrigter moet halen ? Als je zelf al geen doorstroming hebt met spelers van zijn kaliber, dan is het best treurig.
Dat kan dan even voor de linksbuiten-positie gelden en dan haal je zo'n speler voor een relatief laag bedrag, maar als je ziet dat de laatste jaren jongens als Stekelenburg, Eriksen, Vertonghen etc. gewoon tot de besten van Nederland behoorden, dan valt het allemaal nog wel mee.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Eriksen is gewoon een aankoop hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:49 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Dat kan dan even voor de linksbuiten-positie gelden en dan haal je zo'n speler voor een relatief laag bedrag, maar als je ziet dat de laatste jaren jongens als Stekelenburg, Eriksen, Vertonghen etc. gewoon tot de besten van Nederland behoorden, dan valt het allemaal nog wel mee.
Feyenoord bijvoorbeeld heeft een prima jeugd, maar een vrij matige keeper er nu instaan. Dat heb je soms, maar zegt weinig over de jeugd an sich.
Nouja ok, hij begon gewoon in de B1, maar neem al die andere bekende voorbeelden dan. Er komt ook in Amsterdam genoeg door en dat je dan soms voor 1 positie een speler moet aankopen, doet daar weinig aan af.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Eriksen is gewoon een aankoop hoor.
de linksbuiten jeugdspeler is er nog niet. Je kunt natuurlijk niet continue voor elke positie talenten uitspuwen, een jeugdopleiding is geen fabriekquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar de Ajax jeugd zou toch wel een jongen moeten hebben die hetzelfde niveau heeft en een jaar of 18/19 is ? Of zijn die tijden voorbij ?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:53 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Nouja ok, hij begon gewoon in de B1, maar neem al die andere bekende voorbeelden dan. Er komt ook in Amsterdam genoeg door en dat je dan soms voor 1 positie een speler moet aankopen, doet daar weinig aan af.
Klopt maar ik zeg dit dan ook vooral omdat ik Boerrigter totaal niet speciaal vind.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:54 schreef krul76 het volgende:
[..]
de linksbuiten jeugdspeler is er nog niet. Je kunt natuurlijk niet continue voor elke positie talenten uitspuwen, een jeugdopleiding is geen fabriek
Ik vind het geen onaardige speler, hoop dat hij zich nog wat doorontwikkeld.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
[..]
Klopt maar ik zeg dit dan ook vooral omdat ik Boerrigter totaal niet speciaal vind.
Ach, 'totaal niet speciaal'. Hij scoort en geeft assists in dienst van een kampioenskandidaat. Blijkbaar wist Frank dat ze zo'n jongen niet in Amsterdam hadden rondlopen voor die positie. Wat pas zorgelijk zou zijn als dat voor een stuk of 5 posities had gegolden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
[..]
Klopt maar ik zeg dit dan ook vooral omdat ik Boerrigter totaal niet speciaal vind.
Zie van persiequote:Op dinsdag 27 september 2011 23:59 schreef Paul-89 het volgende:
Stel je voor dat ze nu nog gewoon een Assaidi en Narsingh in de selectie hadden, maar ja sommige talenten komen inderdaad pas wat later bovendrijven en zijn in hun puberjaren teveel gaan zweven.
Dat was wel een rebel ja, en zelfs nu als hij niet lekker in een wedstrijd zit of het niet naar zijn zin heeft zie ik weer af en toe de oude (puberale) Van Persie.quote:
Tsja ergens is het ook niet zo gek he, vanaf je 14de roept iedereen dat je de beste bent. En iedereen zegt dat want ze willen je vriend zijn zoidra het grote geld binnenkomt, en na een tijd ga je je inderdaad af en toe gedragen alsof je er al bent (ook al ben je pas 18).quote:Op woensdag 28 september 2011 00:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat was wel een rebel ja, en zelfs nu als hij niet lekker in een wedstrijd zit of het niet naar zijn zin heeft zie ik weer af en toe de oude (puberale) Van Persie.
Ik neem hem ook niet zoveel kwalijk, stiekem heb ik ook wel een klein betje genoten toen hij gewoon een keer de vrijetrap van Pierre nam/stal.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:06 schreef krul76 het volgende:
[..]
Tsja ergens is het ook niet zo gek he, vanaf je 14de roept iedereen dat je de beste bent. En iedereen zegt dat want ze willen je vriend zijn zoidra het grote geld binnenkomt, en na een tijd ga je je inderdaad af en toe gedragen alsof je er al bent (ook al ben je pas 18).
Toch heeft Ajax de meeste (ex)spelers in de vertegenwoordigende elftallen ter wereld. We maken onze naam als opleidingsinstituut dus nog steeds waar.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:54 schreef krul76 het volgende:
[..]
de linksbuiten jeugdspeler is er nog niet. Je kunt natuurlijk niet continue voor elke positie talenten uitspuwen, een jeugdopleiding is geen fabriek
brutaliteit en arrogantie heeft ook wel wat hequote:Op woensdag 28 september 2011 00:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik neem hem ook niet zoveel kwalijk, stiekem heb ik ook wel een klein betje genoten toen hij gewoon een keer de vrijetrap van Pierre nam/stal.
Ik vond het niet zozeer arrogantie meer ondeugend, die wedstrijd dat hij dat deed kwam hij ook nog eens eerst een half uur te laat op de club (omdat de zomertijd was ingegaan die nacht) en toen viel hij pas in de 2e helft in en een van zijn eerste acties was die vrij trap jatten.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:28 schreef krul76 het volgende:
[..]
brutaliteit en arrogantie heeft ook wel wat he
Anyways, ik ga pitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |