Het is best wel lucratief voor hun, ipv bijv een Malaga, kopen ze Ajax, investern ze veel heb je elk jaar CL.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je het niet probeert te verkopen zal die er ook niet komen.
Hoezo?quote:
Mooi dat het goed uitpakt, ze zullen nu vast meer in de Jupiler League gaan scouten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:02 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Boerrigterkoopje, euroknaller.
Ik geloof wel dat Platini dit ook echt wil invoeren, maar hij zal vast en zeker worden tegengewerkt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:01 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat die er gaat komen.
Mertens, Chadli, Boerrigter. Zijn toch goedkope pareltjes, wil niet zeggen dat alles slaagt maar die 3 zijn toch mooi gevonden en gaat veel geld aan verdiend worden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mooi dat het goed uitpakt, ze zullen nu vast meer in de Jupiler League gaan scouten.
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:01 schreef eight het volgende:
[..]
Is er wel eens arabische of russische interesse in Ajax geweest?
Het zal toch niet doorgaan, de eufa zal echt niet real, barca, manu etc. uitsluiten. Hooguit word er een club uit een klein land geweerd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:05 schreef Geo3kant het volgende:
Over die financial fairplay, het zal wel iets gaan uitmaken.. maar ik heb het idee dat ze dan gewoon meer sponsors pakken, op de een of andere manier zorgen ze toch wel dat ze aan meer geld komen dan wij.
Mee eens. Zolang het maar wat dichter bij elkaar kruipt wat nu gaat het nergens meer over.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:05 schreef Geo3kant het volgende:
Over die financial fairplay, het zal wel iets gaan uitmaken.. maar ik heb het idee dat ze dan gewoon meer sponsors pakken, op de een of andere manier zorgen ze toch wel dat ze aan meer geld komen dan wij.
Toch zullen ze de begroting sluitend moeten gaan maken. En terecht.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:05 schreef Geo3kant het volgende:
Dat zou het ergste kunnen zijn wat Ajax zou kunnen overkomen idd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:08 schreef krul76 het volgende:
[..]
Ik zit niet te wachten op een of andere rijke idioot die de ziel van de club verkoopt.
Uitsluiting zie ik ook niet gebeuren. Hooguit puntenaftrekquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:07 schreef krul76 het volgende:
[..]
Het zal toch niet doorgaan, de eufa zal echt niet real, barca, manu etc. uitsluiten. Hooguit word er een club uit een klein land geweerd.
Zal ook niet gebeuren, er zal mee gedreigd worden, de grote clubs gaan dreigen hun eigen competitie te beginnen en de eufa zal eieren voor zijn geld kiezen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:09 schreef eight het volgende:
[..]
Uitsluiting zie ik ook niet gebeuren. Hooguit puntenaftrek
Niet alleen de club, maar ook Oranje gaat kapot als we hier veel van dat soort aankopen gaan zien. Het jonge Nederlandse talent krijgt dan geen kans meer.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:08 schreef krul76 het volgende:
[..]
Ik zit niet te wachten op een of andere rijke idioot die de ziel van de club verkoopt.
Ik snap werkelijk niet hoe je als Ajacied daarvoor open kan staan. De kopen, kopen en kopenfilosofie gaat in tegen alles waar Ajax voor staat. Mijn inziens ben je dan beter op je plek bij PSV.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niets. Maarja, ik ben 1 van de weinige die een overname van Ajax door een geldschieter zie zitten
Da's ook zeker waar, nederlandse spelers zijn goed omdat de nl'se clubs ze goed opleiden (alleen jammer dat de talenten tegenwoordig al met 16 jaar weggaan)quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:11 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Niet alleen de club, maar ook Oranje gaat kapot als we hier veel van dat soort aankopen gaan zien. Het jonge Nederlandse talent krijgt dan geen kans meer.
En je zult steeds vaker gaan zien dat aangekochte spelers niet opgesteld mogen worden. Eerst de boeken op orde, dan pas kopen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:09 schreef eight het volgende:
[..]
Uitsluiting zie ik ook niet gebeuren. Hooguit puntenaftrek
Maar hoe beter de club wordt, hoe meer jeugt het aantrekt, hoe meer goede jeugd er kan doorstromen en ook meer geld voor opleidingen etc. A la Man city moet het niet worden, nog wel gwn goed beleidquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:12 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet hoe je als Ajacied daarvoor open kan staan. De kopen, kopen en kopenfilosofie gaat in tegen alles waar Ajax voor staat. Mijn inziens ben je dan beter op je plek bij PSV.
Dat kan ook zonder Arabier.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar hoe beter de club wordt, hoe meer jeugt het aantrekt, hoe meer goede jeugd er kan doorstromen en ook meer geld voor opleidingen etc. A la Man city moet het niet worden, nog wel gwn goed beleid
Goed beleid komt voort uit noodzaak en filosofie. Niet vanuit de diepe beurs van een verwend en ongetwijfeld onbetrouwbaar kereltje.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar hoe beter de club wordt, hoe meer jeugt het aantrekt, hoe meer goede jeugd er kan doorstromen en ook meer geld voor opleidingen etc. A la Man city moet het niet worden, nog wel gwn goed beleid
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |