Klopt, dan gaan we leren of we een 3de plaats gaan halen. Ik ben zeer benieuwd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:38 schreef Borizzz het volgende:
De aankomende dubbel tegen Zagreb wordt cruciaal.
Als Zagreb 2e wil worden wel idd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:38 schreef Borizzz het volgende:
Ja, met 3-0!!!!quote:
Het was beschamend idd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:37 schreef Cara het volgende:
De commentator zei dat Ajax dit keer niet vernederd is.
Ik zal je zeggen, het is nog groter vernederd dan vorig jaar.
Ze speelden alsof ajax een zooitje amateurs was in een oefenwedstrijd.
Dit jaar behandelden ze Ajax alsof het een zooitje enthousiaste amateurs was in een oefenpotje.
Jullie zijn al uitgeschakeld na die gelijkspel tegen Lyon. De meeste dromen zijn bedrog, maar als ajax fan bent ja dan geloof je nog.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:38 schreef Borizzz het volgende:
Laat ze maar lekker Europa League gaan doen idd. Hier hebben ze he-le-maal niets te zoeken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, dan gaan we leren of we een 3de plaats gaan halen. Ik ben zeer benieuwd.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:39 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Jullie zijn al uitgeschakeld na die gelijkspel tegen Lyon. De meeste dromen zijn bedrog, maar als ajax fan bent ja dan geloof je nog.
Eerst effe de miljoenen opstrijken MUAHAHA!quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:39 schreef Cara het volgende:
[..]
Laat ze maar lekker Europa League gaan doen idd. Hier hebben ze he-le-maal niets te zoeken.
3xquote:
Opmerking vd avondquote:
Nou dat Real deze wedstrijd niet zo serieus nam en alsnog zo makkelijk won vind ik behoorlijk vernederend.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:37 schreef Geo3kant het volgende:
Real op 80% heeft Ajax een vernedering bespaart.
Ajax begon leuk maar daar bleef het ook bij.
Janssen gewisseld, dat wordt nog leuk
Dat is jullie goed recht.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eerst effe de miljoenen opstrijken MUAHAHA!
wij ajacieden zijn die trolletjes ook wel zat.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:38 schreef jepperdeprep het volgende:
Er posten hier meer Ajax haters dan supporters
Jongens kom op zeg, doe eens lief over Ajax.
Benfica wordt net zo hard weggespeeldquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:38 schreef Kekster het volgende:
[..]
Als Zagreb 2e wil worden wel idd.
Precies.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:40 schreef Cara het volgende:
[..]
Dat is jullie goed recht.
Dat is voor NL'se clubs ook het enige doel in de CL.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |