quote:De Europese voetbalbond (UEFA) heeft Mark Clattenburg aangesteld als arbiter voor het Champions League-duel tussen Real Madrid en Ajax, dat dinsdag wordt gespeeld. Dit heeft de bond vandaag bekend gemaakt.
In de eredivisie ja...quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:30 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik ben tevreden met wat ik van Ajax heb gezien. Ze maken absoluut een kans op de 2e plaats.
Neequote:
Liggen ze te juichen? Echt waar?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:32 schreef .Henk. het volgende:
Met 3-0 weggespeeld worden en dan als een stel josti's gaan liggen juichen. Ajax-supporters....
Foute avatar jongenquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Nee
Parafimose is een aandoening aan de penis waarbij de voorhuid over de eikel is geschoten en niet naar distaal (voren) geschoven kan worden. De circulatie door de voorhuid neemt af waarna deze pijnlijk opzwelt. Langdurige parafimose kan leiden tot necrose van de voorhuid.
Deze aandoening wordt ook wel Spaanse kraag genoemd, omdat de vorm van de voorhuid lijkt op de kraag van het uniform van middeleeuwse Spaanse beambten.
Ben je de wedstrijd tegen Lyon nu alweer vergeten?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:30 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik ben tevreden met wat ik van Ajax heb gezien. Ze maken absoluut een kans op de 2e plaats.
Zitten er hier ook, die roepen dat Ajax goed gespeeld heeft en kans maakt op de 2e plekquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:32 schreef .Henk. het volgende:
Met 3-0 weggespeeld worden en dan als een stel josti's gaan liggen juichen. Ajax-supporters....
En als je het niet doet krijg je dat "only sing when you're winning"-gezeur weer. Het is wat dat betreft nooit goed.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:32 schreef .Henk. het volgende:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:33 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Liggen ze te juichen? Echt waar?
Nee hoor. Ajax kan van Lyon en Zagreb winnen. En dan hopen op een gelijkspel tegen Real Madrid thuis. Komt helemaal goed. Niet zo negatief jochie!quote:
Die heb ik al een paar jaarquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:33 schreef Onnoman het volgende:
maar.. wie stelt dan ook een "de boer"aan als coach.
huilie huilie doen over van basten een paar jaar geleden (die het in mijn ogen goed gedaan heeft) terwijl boer totaal geen coach ervaring heeft.
Tegenwoordig lijkt ajax wel op de club die op a-niveau coaches opleidt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |