2-0.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:26 schreef DrDentz het volgende:
Onder Jol werd het maar 1-0 toch.. en toen begon Cruijff zijn grote overname.. van de regen in de drup.
Ze hadden dit jaar 31 mil winst dus......quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:25 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Denk dat Real gewoon al bezig is met bezuinigen voor de nieuwe UEFA reglementen, vanavond besparen ze op douchen. Zo min mogelijk inzet en maximaal resultaat halen zodat ze lekker fris van het veld stappen
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:26 schreef OmniRocket het volgende:
Robben scoorde iig niet tegen Casillas
die gast haat alles wat NL is lijkt wel :Squote:Op dinsdag 27 september 2011 22:26 schreef OmniRocket het volgende:
Ook 3-0.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:26 schreef DrDentz het volgende:
Onder Jol werd het maar 1-0 toch.. en toen begon Cruijff zijn grote overname.. van de regen in de drup.
Of zou hij zijn werk doen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:27 schreef Onnoman het volgende:
[..]
die gast haat alles wat NL is lijkt wel :S
Ze kwamen hem net koffie brengen om wakker te blijvenquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je zag Casillas gewoon tijdens zijn redding gapen...
ik dacht dat ik iets hoorden met tien tien tienquote:
2-0 en CL is geen vergelijk. Iedereen weet dat Ajax geen betekenis zal spelen in de CL, het hoogst haalbare zal de 3e plek zijn voor Ajax. En laten we dat hopen, dan nog enkele rondes in de EL overleven voor wat meer punten voor Nederland. En je kan ook niet verwachten dat Ajax terug op het niveau van de jaren 90 is binnen 2 a 3 maanden. Dat heeft tijd nodig.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:26 schreef DrDentz het volgende:
Had ik het net uit m'n gedachten verdrongen...quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:26 schreef OmniRocket het volgende:
*hap* Niet omhoog..........quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er lopen 10 bij Madrid met een kraagje...
Echoooooooquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:29 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ongeveer even ver als met het vliegtuig.
Spaanse vlieg bedoel je.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:29 schreef Glijdt_licht het volgende:
Er lopen 11 Madrilenen met een Spaanse kraag. En nog overklassen ze Ajax.
De wissels zijn op, je mag 3 keer wisselen per wedstrijd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:30 schreef DrDentz het volgende:
Breng die Rus van ADO in dan, de stormram, breken ze dat Real open.
jij denkt dat ik een grapje maak hè..quote:
eensquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:30 schreef Onnoman het volgende:
[..]
jij denkt dat ik een grapje maak hè..
als er iemand verstand heeft van voetbal, ben ik het wel
Geen enkele NL club wint hier, alleen ajax is wel weer zeer nederig. Twente en PSV verkopen hun huid beter in Europa (resultaat blijft net zo slecht)quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:29 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe slecht de rest van de Nederlandse clubs het hier zouden doen.
O dan heeft 'ie verkeerd gewisseld.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De wissels zijn op, je mag 3 keer wisselen per wedstrijd.
Dat!quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:30 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik ben tevreden met wat ik van Ajax heb gezien. Ze maken absoluut een kans op de 2e plaats.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:30 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik ben tevreden met wat ik van Ajax heb gezien. Ze maken absoluut een kans op de 2e plaats.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |