Had ik het net uit m'n gedachten verdrongen...quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:26 schreef OmniRocket het volgende:
Robben scoorde iig niet tegen Casillas
*hap* Niet omhoog..........quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er lopen 10 bij Madrid met een kraagje...
Echoooooooquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:29 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ongeveer even ver als met het vliegtuig.
Spaanse vlieg bedoel je.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:29 schreef Glijdt_licht het volgende:
Er lopen 11 Madrilenen met een Spaanse kraag. En nog overklassen ze Ajax.
De wissels zijn op, je mag 3 keer wisselen per wedstrijd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:30 schreef DrDentz het volgende:
Breng die Rus van ADO in dan, de stormram, breken ze dat Real open.
jij denkt dat ik een grapje maak hè..quote:
eensquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:30 schreef Onnoman het volgende:
[..]
jij denkt dat ik een grapje maak hè..
als er iemand verstand heeft van voetbal, ben ik het wel
Geen enkele NL club wint hier, alleen ajax is wel weer zeer nederig. Twente en PSV verkopen hun huid beter in Europa (resultaat blijft net zo slecht)quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:29 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe slecht de rest van de Nederlandse clubs het hier zouden doen.
O dan heeft 'ie verkeerd gewisseld.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De wissels zijn op, je mag 3 keer wisselen per wedstrijd.
Dat!quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:30 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik ben tevreden met wat ik van Ajax heb gezien. Ze maken absoluut een kans op de 2e plaats.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:30 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik ben tevreden met wat ik van Ajax heb gezien. Ze maken absoluut een kans op de 2e plaats.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |