quote:De Europese voetbalbond (UEFA) heeft Mark Clattenburg aangesteld als arbiter voor het Champions League-duel tussen Real Madrid en Ajax, dat dinsdag wordt gespeeld. Dit heeft de bond vandaag bekend gemaakt.
2e worden in de eredivisie is volgens die ajacieden /feyenoorders logica ook slechter als kampioen van de Jupiler league worden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
UEFA cup winnen is idd hoger dan CL halve finale door uitgoals eruit gaan...
Wij zijn net zo afwachtend als ajaxquote:
Gaat hij samen met El Ham en Aisatti spelen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:04 schreef Borizzz het volgende:
Dit is het laatste jaar van Eriksen bij Ajax.
Sparta heeft interesse!quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gaat hij samen met El Ham en Aisatti spelen?
Laat ook ff zien tegen wie ze dit jaar hadden verloren?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:06 schreef Cara het volgende:
Om de ajacieden wat beter te laten voelen heb ik even wat uitslagen van Real afgelopen jaar op een rijtje gezet.
Real Madrid 6-1 Deportivo La Coruńa
Málaga 1-4 Real Madrid
Real Madrid 6-1 Racing Santander
Real Madrid 5-1 Murcia
Real Madrid 5-1 Athletic Bilbao
Real Madrid 4-0 AJ Auxerre
Real Madrid 8-0 Levante
Real Madrid 7-0 Málaga
Real Madrid 3-0 Lyon
Real Madrid 4-0 Tottenham Hotspur
Real Madrid 1-0 Barcelona
Valencia 3-6 Real Madrid
Sevilla FC 2-6 Real Madrid
Real Madrid 4-0 Getafe
Villarreal 1-3 Real Madrid
Real Madrid 8-1 Almeria
Voel je toch niet zo kut.
En toch worden ze ook niet volledig weggespeeldquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:06 schreef Cara het volgende:
Om de ajacieden wat beter te laten voelen heb ik even wat uitslagen van Real afgelopen jaar op een rijtje gezet.
Real Madrid 6-1 Deportivo La Coruńa
Málaga 1-4 Real Madrid
Real Madrid 6-1 Racing Santander
Real Madrid 5-1 Murcia
Real Madrid 5-1 Athletic Bilbao
Real Madrid 4-0 AJ Auxerre
Real Madrid 8-0 Levante
Real Madrid 7-0 Málaga
Real Madrid 3-0 Lyon
Real Madrid 4-0 Tottenham Hotspur
Real Madrid 1-0 Barcelona
Valencia 3-6 Real Madrid
Sevilla FC 2-6 Real Madrid
Real Madrid 4-0 Getafe
Villarreal 1-3 Real Madrid
Real Madrid 8-1 Almeria
Voel je toch niet zo kut.
klachten over moderatie in FB topic.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:07 schreef Caland het volgende:
Waarom werd die post van mij weggehaald?
Komt omdat Ajax ze zwaar onder druk zet, die zijn geschrokken toen Frank riep dat Ajax hun eigen spel gaat spelenquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:07 schreef jepperdeprep het volgende:
Real Madrid speelt counter voetbal
Als Barca al beter is dan Real hoeveel was de uitslag geworden als Ajax tegen Barcelona moest spelen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Laat ook ff zien tegen wie ze dit jaar hadden verloren?
juistquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:09 schreef Sala-adin het volgende:
De Boer mag wat mij betreft zijn biezen pakken en optyfen
JAAAAAAAA!quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:09 schreef Sala-adin het volgende:
Alsof Barca hun sterkste spelers tegen Ajax opsteltquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:09 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Als Barca al beter is dan Real hoeveel was de uitslag geworden als Ajax tegen Barcelona moest spelen?
Waarom haat je zo op Ajax?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:09 schreef Rickazio het volgende:
ze hebben wel die derde ster!! die derde Sterrr!!!
en dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:09 schreef Sala-adin het volgende:
Ajax speelt niet slecht hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:08 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Komt omdat Ajax ze zwaar onder druk zet, die zijn geschrokken toen Frank riep dat Ajax hun eigen spel gaat spelen
waarom?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:09 schreef Sala-adin het volgende:
Klopt ja.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:09 schreef Rickazio het volgende:
Ronaldo shined meer dan die 3 sterrenquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:09 schreef Rickazio het volgende:
Yep, verliezen van RM kan écht nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:09 schreef Sala-adin het volgende:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:10 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ronaldo shined meer dan die 3 sterren
oe, dan krijgt hij ook geen tattoo van mama en papa...quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:10 schreef Glijdt_licht het volgende:
Van der Wiel faalt hard.. Die krijgt echt geen hoger rapport dan en 3.
3 sterren?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:10 schreef Glijdt_licht het volgende:
Van der Wiel faalt hard.. Die krijgt echt geen hoger rapport dan en 3.
dit zijn wel de wedstrijden waar het om draait.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:10 schreef eight het volgende:
[..]
Yep, verliezen van RM kan écht niet
Ronaldo houd wel van sterretjes jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:10 schreef Kekster het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:10 schreef BansheeBoy het volgende:
De ziel van Cruijff, van Basten en Bergkamp is volledig uit dit Ajax geëxtraheerd. Zonde, want ik hou van goede stripboeken (Paling en Ko, Asterix, Franka)˛
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:10 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Ajax speelt niet slecht hoor.
Frankaquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:10 schreef BansheeBoy het volgende:
De ziel van Cruijff, van Basten en Bergkamp is volledig uit dit Ajax geëxtraheerd. Zonde, want ik hou van goede stripboeken (Paling en Ko, Asterix, Franka)˛
Ja echte sterren als Paris Hilton enzoquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:10 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ronaldo houd wel van sterretjes ja
Portugalquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:10 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ben je soms cabaretier?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:10 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
dit zijn wel de wedstrijden waar het om draait.
Sparta representquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:11 schreef Stiggie het volgende:
Ik vind Ajax niet slecht spelen. Real is gewoon echt een stuk beter. Zie het geen andere nederlandse club beter doen.
Blind ook niet maar haal anders Van der Wiel er maar uit.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:11 schreef Jahr00n het volgende:
blind moet spelen die anita kan er niks van
RKC natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:11 schreef Stiggie het volgende:
Ik vind Ajax niet slecht spelen. Real is gewoon echt een stuk beter. Zie het geen andere nederlandse club beter doen.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
SCHRIKT RAMOS DAARVAN? JHAHAHAHAHAHJUAJHJUZS
Ehm, oké.quote:
Sorry ik ben alleen de feiten op tafel. ajax speelt op dit moment gewoon niet CL waardig. Ajax moet straks blij zijn met dat ze 3rd zijn geworden.quote:
Die wist tactisch wel hoe hij dit moest aanpakken, en niet achter alles opengooien en op de aanval spelen uit bij Realquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:11 schreef Sala-adin het volgende:
Louis van Gaal moet gewoon weer terug
Die is geblesseerd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:13 schreef Jahr00n het volgende:
waarom speelt pepe niet eigenlijk wat een baas is dat zeg
Z'n mamma belt om de tussenstand te vragen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:13 schreef Sala-adin het volgende:
Mijn god, de Boer wtf man waar ben je mee bezig
PSV had er iig zeker een in gekregen, voor de eer.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:11 schreef Stiggie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |