Het eerste kwartier vergeten?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:33 schreef eight het volgende:
[..]
Ben je de wedstrijd tegen Lyon nu alweer vergeten?
Waarom denk je dat Ajax kansen krijgt??? Omdat RM met 3-0 voor staat, DAT is de enige reden dat ajax aan de bal komt
Ze stonden (in blote buik) met een groot gedeelte te juichen jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:33 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Liggen ze te juichen? Echt waar?
Nou sorry maar jij bent veel te negatief voor mijn smaakquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:33 schreef eight het volgende:
[..]
Ben je de wedstrijd tegen Lyon nu alweer vergeten?
Waarom denk je dat Ajax kansen krijgt??? Omdat RM met 3-0 voor staat, DAT is de enige reden dat ajax aan de bal komt
Had jij ook niet die avatar die voetballetjes poepte zo tijdens het WK 2010?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Die heb ik al een paar jaar
Maar dan zou het 7-0 worden, je moet Ajax ook een beetje in haar waarde laten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:33 schreef Breekfast het volgende:
Nu zie je maar weer wat voor kut club Real Madrid is![]()
Zelfs tegen Ajax geen aanvallend voetbal laten zien. Ik vraag me af of er bij Ronaldo een zweetdruppeltje vanaf is gekomen in de 2e helft.
Oké.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:35 schreef mrstylo het volgende:
Ajax niet vernederd??
Juist wel en ik vond het zelf erger van vorig jaar.
Rightquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:35 schreef mrstylo het volgende:
Ajax niet vernederd??
Juist wel en ik vond het zelf erger van vorig jaar.
Tegen Espanyol krijgen ze meer tegenstand dan tegen Ajax.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:34 schreef Kekster het volgende:
Jammer dat Madrid de krachten spaarde.
heerlijk deze vernederende opmerking, en terecht..quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dan zou het 7-0 worden, je moet Ajax ook een beetje in haar waarde laten.
Waarom troll???quote:
Jezus wat ben jij naief? Denk je nu werkelijk dat dit op eigen kracht ging?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:34 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Het eerste kwartier vergeten?
Dat sowieso, net als tegen elke andere club uit de Spaanse competitie.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:35 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Tegen Espanyol krijgen ze meer tegenstand dan tegen Ajax.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |