Waarom wil jij niet toegeven dat ze gelijk hebben?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:45 schreef mrstylo het volgende:
NOS: Ze bleven voetballen
Welke Fcuking wedstrijd hebben ze gezien?????
Lyon B ja.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lyon en Ajax zijn niet zo ver van elkaar.
Denk weer gelijk eigenlijk.
Ach hetzelfde geldt als je bv Ajax vergelijkt met Roda. De beste clubs in NL zijn dat omdat ze de meesten centjes hebben en als er een club komt dat met weinig geld toch een redelijke prestatie neer weet te zetten, dan wordt die het seizoen erna leeggekocht.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:43 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Nouja als we dan toch realistisch gaan zijn.
Ik vind niet dat je Real die een schuld van 500 mil heeft kan vergelijken met een club als Ajax.
Real kan spelers kopen van welk kaliber (bijna competitie vervalsing) dan ook. En dan gaan roepen dat Real zo super en zo geweldig is. Ik vind het een knappe prestatie van Ajax.
Ja, maar dan gaat het uiteraard over de prestatie die je in de Eredivisie hebt geleverd, om in de CL te komen.quote:
Lyon heeft slechts iemand nodig die de kansen afmaakt (Lisandro)quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lyon en Ajax zijn niet zo ver van elkaar.
Denk weer gelijk eigenlijk.
Ik ga nooit(misschienquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:46 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Waarom wil jij niet toegeven dat ze gelijk hebben?
Ik zag een waardeloze prestatie maar dat kun je ze niet verwijten gezien het budgetverschilquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:43 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Nouja als we dan toch realistisch gaan zijn.
Ik vind niet dat je Real die een schuld van 500 mil heeft kan vergelijken met een club als Ajax.
Real kan spelers kopen van welk kaliber (bijna competitie vervalsing) dan ook. En dan gaan roepen dat Real zo super en zo geweldig is. Ik vind het een knappe prestatie van Ajax.
ik kan er niet bij dat jij spreekt over een waardeloze prestatie. Waar baseer je dit op?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:48 schreef eight het volgende:
[..]
Ik zag een waardeloze prestatie maar dat kun je ze niet verwijten gezien het budgetverschil
Wat dat betreft is het Nederlandse voetbal in de CL net een prostituee die langs mag bij een rijke zakenman:quote:
Ze bleven ook voetballen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:45 schreef mrstylo het volgende:
NOS: Ze bleven voetballen
Welke Fcuking wedstrijd hebben ze gezien?????
Keepte goedquote:
Ja, want het feit dat ze de CL in mogen is iets waar andere NL clubs jaloers op zijn. Dat ze daar uiteindelijk kansloos zijn doet daar niks aan af.quote:
Idd. Redelijk naar vermogen gespeeld, maar gewoon een x-aantal maten te klein. Niet zo verrassend ook.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:49 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
ik kan er niet bij dat jij spreekt over een waardeloze prestatie. Waar baseer je dit op?
Is 1 jaar gebeurd, toen maakte hij totaal geen indrukquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:49 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Keepte goed
Heb het ook altijd wel een goede keeper gevonden, ik vind zelf sonde dat hij 4 jaar (ongeveer?) op de bank heeft gezeten. Hij had gewoon verhuurd kunnen worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |