Daarom redden ze het beiden niet als no,1 keeperquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Vorm niet te klein is, dan is Vermeer dat ook niet.
Het was beter als vorig jaar maar als je zoveel ruimte krijgt maar niet weet te profiteren faal je toch hard? Doet het jou niet pijn dan Ajax op het veld totaal niet serieus genomen wordt?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:52 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
ok maar wat kan ajax daar aan doen? Ze durfden iig te combineren. Ivm vorig jaar was dit veeel beter. Vorig jaar liet rm ajax ook gaan maar was ajax zo nerveus dat ze de bal niet wouden hebben....
Dit en Cassillas is ook niet groot dacht ik. Maar je moet leren eerst te lopen en dan pas te duiken, wat veel keepers niet weten/doen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Vorm niet te klein is, dan is Vermeer dat ook niet.
Dat zeg ik ook nergens.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daarom redden ze het beiden niet als no,1 keeper
Tsja. Als ik beide clubs nu vergelijk kan ik me voorstellen dat Real dat doet. Het doet me zeker geen pijn. Europese gloriejaren zijn voorbij.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:55 schreef eight het volgende:
[..]
Het was beter als vorig jaar maar als je zoveel ruimte krijgt maar niet weet te profiteren faal je toch hard? Doet het jou niet pijn dan Ajax op het veld totaal niet serieus genomen wordt?
Het doet mij wel pijn, maar een Liverpool bijv. zal ook worden kapot gespeeld . Arsenal ook atm.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:57 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Tsja. Als ik beide clubs nu vergelijk kan ik me voorstellen dat Real dat doet. Het doet me zeker geen pijn. Europese gloriejaren zijn voorbij.
je kan er wel verdrietig/teleurgesteld over zijn,maar wat heb je eraan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het doet mij wel pijn, maar een Liverpool bijv. zal ook worden kapot gespeeld . Arsenal ook atm.
Niets. Maarja, ik ben 1 van de weinige die een overname van Ajax door een geldschieter zie zittenquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:59 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
je kan er wel verdrietig/teleurgesteld over zijn,maar wat heb je eraan?
quote:
Al komt Ajax voor dan winnen ze nog nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:59 schreef ZuidGrens het volgende:
Goed begin van Ajax, maar iedereen weet dat wanneer Real Madrid scoort het gewoon einde verhaal is.
Het is idd wachten op de financial fair play regeling vd uefa, tot die tijd is elke club in NL kansloos.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:57 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Tsja. Als ik beide clubs nu vergelijk kan ik me voorstellen dat Real dat doet. Het doet me zeker geen pijn. Europese gloriejaren zijn voorbij.
Kan me niet voorstellen dat die er gaat komen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:00 schreef eight het volgende:
[..]
Het is idd wachten op de financial fair play regeling vd uefa, tot die tijd is elke club in NL kansloos.
Is er wel eens arabische of russische interesse in Ajax geweest?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niets. Maarja, ik ben 1 van de weinige die een overname van Ajax door een geldschieter zie zitten
Ga weg.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:01 schreef Stokstaart het volgende:
Heb weer genoten
Gaan ze deze wedstrijd nu elk jaar spelen?
Waarschijnlijk niet. Ach ja, ik ben een PSV'er maar ik had Ajax wel i.i.g. een doelpunt gegund. Die Boerrigter is wel een leuke speler man.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:00 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Al komt Ajax voor dan winnen ze nog niet
Als je het niet probeert te verkopen zal die er ook niet komen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:01 schreef eight het volgende:
[..]
Is er wel eens arabische of russische interesse in Ajax geweest?
Boerrigterquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:02 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Ach ja, ik ben een PSV'er maar ik had Ajax wel i.i.g. een doelpunt gegund. Die Boerrigter is wel een leuke speler man.
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:01 schreef Stokstaart het volgende:
Heb weer genoten
Gaan ze deze wedstrijd nu elk jaar spelen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |