quote:De Europese voetbalbond (UEFA) heeft Mark Clattenburg aangesteld als arbiter voor het Champions League-duel tussen Real Madrid en Ajax, dat dinsdag wordt gespeeld. Dit heeft de bond vandaag bekend gemaakt.
2e worden in de eredivisie is volgens die ajacieden /feyenoorders logica ook slechter als kampioen van de Jupiler league worden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
UEFA cup winnen is idd hoger dan CL halve finale door uitgoals eruit gaan...
Wij zijn net zo afwachtend als ajaxquote:
Gaat hij samen met El Ham en Aisatti spelen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:04 schreef Borizzz het volgende:
Dit is het laatste jaar van Eriksen bij Ajax.
Sparta heeft interesse!quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gaat hij samen met El Ham en Aisatti spelen?
Laat ook ff zien tegen wie ze dit jaar hadden verloren?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:06 schreef Cara het volgende:
Om de ajacieden wat beter te laten voelen heb ik even wat uitslagen van Real afgelopen jaar op een rijtje gezet.
Real Madrid 6-1 Deportivo La Coruńa
Málaga 1-4 Real Madrid
Real Madrid 6-1 Racing Santander
Real Madrid 5-1 Murcia
Real Madrid 5-1 Athletic Bilbao
Real Madrid 4-0 AJ Auxerre
Real Madrid 8-0 Levante
Real Madrid 7-0 Málaga
Real Madrid 3-0 Lyon
Real Madrid 4-0 Tottenham Hotspur
Real Madrid 1-0 Barcelona
Valencia 3-6 Real Madrid
Sevilla FC 2-6 Real Madrid
Real Madrid 4-0 Getafe
Villarreal 1-3 Real Madrid
Real Madrid 8-1 Almeria
Voel je toch niet zo kut.
En toch worden ze ook niet volledig weggespeeldquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:06 schreef Cara het volgende:
Om de ajacieden wat beter te laten voelen heb ik even wat uitslagen van Real afgelopen jaar op een rijtje gezet.
Real Madrid 6-1 Deportivo La Coruńa
Málaga 1-4 Real Madrid
Real Madrid 6-1 Racing Santander
Real Madrid 5-1 Murcia
Real Madrid 5-1 Athletic Bilbao
Real Madrid 4-0 AJ Auxerre
Real Madrid 8-0 Levante
Real Madrid 7-0 Málaga
Real Madrid 3-0 Lyon
Real Madrid 4-0 Tottenham Hotspur
Real Madrid 1-0 Barcelona
Valencia 3-6 Real Madrid
Sevilla FC 2-6 Real Madrid
Real Madrid 4-0 Getafe
Villarreal 1-3 Real Madrid
Real Madrid 8-1 Almeria
Voel je toch niet zo kut.
klachten over moderatie in FB topic.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:07 schreef Caland het volgende:
Waarom werd die post van mij weggehaald?
Komt omdat Ajax ze zwaar onder druk zet, die zijn geschrokken toen Frank riep dat Ajax hun eigen spel gaat spelenquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:07 schreef jepperdeprep het volgende:
Real Madrid speelt counter voetbal
Als Barca al beter is dan Real hoeveel was de uitslag geworden als Ajax tegen Barcelona moest spelen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Laat ook ff zien tegen wie ze dit jaar hadden verloren?
juistquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:09 schreef Sala-adin het volgende:
De Boer mag wat mij betreft zijn biezen pakken en optyfen
JAAAAAAAA!quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:09 schreef Sala-adin het volgende:
Alsof Barca hun sterkste spelers tegen Ajax opsteltquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:09 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Als Barca al beter is dan Real hoeveel was de uitslag geworden als Ajax tegen Barcelona moest spelen?
Waarom haat je zo op Ajax?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:09 schreef Rickazio het volgende:
ze hebben wel die derde ster!! die derde Sterrr!!!
en dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:09 schreef Sala-adin het volgende:
Ajax speelt niet slecht hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:08 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Komt omdat Ajax ze zwaar onder druk zet, die zijn geschrokken toen Frank riep dat Ajax hun eigen spel gaat spelen
waarom?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:09 schreef Sala-adin het volgende:
Klopt ja.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:09 schreef Rickazio het volgende:
Ronaldo shined meer dan die 3 sterrenquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:09 schreef Rickazio het volgende:
Yep, verliezen van RM kan écht nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:09 schreef Sala-adin het volgende:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:10 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ronaldo shined meer dan die 3 sterren
oe, dan krijgt hij ook geen tattoo van mama en papa...quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:10 schreef Glijdt_licht het volgende:
Van der Wiel faalt hard.. Die krijgt echt geen hoger rapport dan en 3.
3 sterren?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:10 schreef Glijdt_licht het volgende:
Van der Wiel faalt hard.. Die krijgt echt geen hoger rapport dan en 3.
dit zijn wel de wedstrijden waar het om draait.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:10 schreef eight het volgende:
[..]
Yep, verliezen van RM kan écht niet
Ronaldo houd wel van sterretjes jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:10 schreef Kekster het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:10 schreef BansheeBoy het volgende:
De ziel van Cruijff, van Basten en Bergkamp is volledig uit dit Ajax geëxtraheerd. Zonde, want ik hou van goede stripboeken (Paling en Ko, Asterix, Franka)˛
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:10 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Ajax speelt niet slecht hoor.
Frankaquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:10 schreef BansheeBoy het volgende:
De ziel van Cruijff, van Basten en Bergkamp is volledig uit dit Ajax geëxtraheerd. Zonde, want ik hou van goede stripboeken (Paling en Ko, Asterix, Franka)˛
Ja echte sterren als Paris Hilton enzoquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:10 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ronaldo houd wel van sterretjes ja
Portugalquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:10 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ben je soms cabaretier?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:10 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
dit zijn wel de wedstrijden waar het om draait.
Sparta representquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:11 schreef Stiggie het volgende:
Ik vind Ajax niet slecht spelen. Real is gewoon echt een stuk beter. Zie het geen andere nederlandse club beter doen.
Blind ook niet maar haal anders Van der Wiel er maar uit.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:11 schreef Jahr00n het volgende:
blind moet spelen die anita kan er niks van
RKC natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:11 schreef Stiggie het volgende:
Ik vind Ajax niet slecht spelen. Real is gewoon echt een stuk beter. Zie het geen andere nederlandse club beter doen.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
SCHRIKT RAMOS DAARVAN? JHAHAHAHAHAHJUAJHJUZS
Ehm, oké.quote:
Sorry ik ben alleen de feiten op tafel. ajax speelt op dit moment gewoon niet CL waardig. Ajax moet straks blij zijn met dat ze 3rd zijn geworden.quote:
Die wist tactisch wel hoe hij dit moest aanpakken, en niet achter alles opengooien en op de aanval spelen uit bij Realquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:11 schreef Sala-adin het volgende:
Louis van Gaal moet gewoon weer terug
Die is geblesseerd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:13 schreef Jahr00n het volgende:
waarom speelt pepe niet eigenlijk wat een baas is dat zeg
Z'n mamma belt om de tussenstand te vragen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:13 schreef Sala-adin het volgende:
Mijn god, de Boer wtf man waar ben je mee bezig
PSV had er iig zeker een in gekregen, voor de eer.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:11 schreef Stiggie het volgende:
Dat wisten we vooraf al. Bekijk alleen eens de begrotingen van RM en Lyon. Dit verschil kun je op het veld gewoon niet goedmaken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:13 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Sorry ik ben alleen de feiten op tafel. ajax speelt op dit moment gewoon niet CL waardig. Ajax moet straks blij zijn met dat ze 3rd zijn geworden.
ga me niet vertellen dat je dat niet snaptquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:14 schreef no1uknow het volgende:
Het lef van het eerste kwartier is echt volledig verdwenen
Dan moet je geen spelers in het veld zetten die met alleen links kunnen schieten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:14 schreef Shreyas het volgende:
Zelfde verhaal als tegen Lyon, Ajax schiet gewoon niet.
quote:
waarom schuif je het nou weer na de begroting. hoe werd ajax in '95 dan CL winnaar ook door begroting?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:14 schreef eight het volgende:
[..]
Dat wisten we vooraf al. Bekijk alleen eens de begrotingen van RM en Lyon. Dit verschil kun je op het veld gewoon niet goedmaken.
Kan jij het beter?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:14 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Wat een ziekenhuis balletje weerrolt er bij Telstar misschien in maar niet bij Real.
Holland in het hoedje!quote:
En waarom niet? Met de juiste tactiek is alles mogelijk, als lage eredivisieclubjes van Ajax kunnen winnen kan Ajax van Real winnen. Maar Frank heeft het gewoon verkeerd aangepakt en dat is een feit.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:14 schreef eight het volgende:
[..]
Dat wisten we vooraf al. Bekijk alleen eens de begrotingen van RM en Lyon. Dit verschil kun je op het veld gewoon niet goedmaken.
Houd het netjes.quote:
Je moet wat om boven dat ge-godver van de Boer uit te komenquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:16 schreef Tornadovis het volgende:
wat een herrie die speaker ineens joh
13th channel op sopcast:)quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik luister naar een Spaanse stream. Kroif.˛
Dat dus.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Houd het netjes.
* Geen offtopic / bagger plaatjes posten.
* Geen tussenstanden van andere wedstrijden posten, daar is dit topic voor
Toen waren de verschillen in begroting een stuk kleiner en daarnaast had een Ajax een goede lichting eigen spelers.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:16 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
waarom schuif je het nou weer na de begroting. hoe werd ajax in '95 dan CL winnaar ook door begroting?
nosje.nl kan ook he?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik luister naar een Spaanse stream. Kroif.˛
Ajax heeft gewoon een Japie Stam nodigquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:16 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ajax heeft een verdediger als Ted Van de Pavert nodig. Dan schrik je mensen al af met de naam, en heb je geen enge groene tattoo boys als Alderweireld en Van der Wiel nodig.
Dat gaat nog helpen ja.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:18 schreef Jahr00n het volgende:
gooi boelikin erin dan er is een stormram nodig
FORZA REALquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ajax wordt wel weer heerlijk opgerold
Je kan gewoon niet 90 minuten als een malle gaan pressen zoals ze het eerste kwartier deden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:14 schreef no1uknow het volgende:
Het lef van het eerste kwartier is echt volledig verdwenen
CL wedstrijden vergelijken met competitiewedstrijden is net als appels met peren vergelijken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:17 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
En waarom niet? Met de juiste tactiek is alles mogelijk, als lage eredivisieclubjes van Ajax kunnen winnen kan Ajax van Real winnen. Maar Frank heeft het gewoon verkeerd aangepakt en dat is een feit.
Hij moet wat meer bij Barcelona informeren, Pep zei zeker : ik laat gewoon alle ballen op Messi spelen en die dribbelt gewoon de 5 man eruit en scoort. En daarna naar Erickson "oke jij bent vandaag Messi, jij krijgt alle ballen dribbel ze er maar uit" werkt gewoon niet
Ze gaan iig gelukkig niet met 11 man op hun eigen speelhelft bivakkeren, ze durven wel te voetballen.quote:
Precies ze doen gewoon mee en gaan niet voor het doel hangen. Dat is opzich al een pluim waard!quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:20 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Ze gaan iig gelukkig niet met 11 man op hun eigen speelhelft bivakkeren, ze durven wel te voetballen.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ajax wordt wel weer heerlijk opgerold
quote:
Omdat RM het toestaatquote:
wou verbeteren, maar jij was sneller.quote:
Stuk beter dan de vorige xquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:21 schreef Masterboy het volgende:
Wat zou Cruijff van deze wedstrijd vinden?
Als trouwe PSV supporter zou je moeten weten dat een wedstrijd geen 100 minuten duurt.quote:
Standaardquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
wou verbeteren, maar jij was sneller.
Inderdaad, en waarom zingen ze niet meer "en wie niet springt is geen jood" ?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom hebben zoveel uitsupporters nog hun shirt aan?
over de vrouw van de boer volgens mijquote:
Het is nogal ver met de auto.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Bergkamp zit niet op de bank zie ik.˛
Scheelt me typenquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:23 schreef SonicVolcano het volgende:
Ajax heeft echt de kansen wel gehad hoor
voor een goal wel ja, niet voor een gelijkspel of overwinning.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:23 schreef SonicVolcano het volgende:
Ajax heeft echt de kansen wel gehad hoor
Of El Hamquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:23 schreef Jahr00n het volgende:
als ajax gewoon een afmaker als boelikin in het veld had staan was het nu 3-3
Maar dat is eng.quote:
verdediging heeft real eigenlijk niet nodigquote:
Precies. Zeker wel drie 100% kansen. Eriksen in de eerste minuut bijv. Dat zou een binnenkomer zijn geweest.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:23 schreef eight het volgende:
[..]
voor een goal wel ja, niet voor een gelijkspel of overwinning.
Lef hebben is niet alleen pressen. Ik doelde toen vooral op die situatie voor het goal van Real, er had gewoon geschoten moeten worden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:19 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Je kan gewoon niet 90 minuten als een malle gaan pressen zoals ze het eerste kwartier deden.
padum tsssh ?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:25 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Denk dat Real gewoon al bezig is met bezuinigen voor de nieuwe UEFA reglementen, vanavond besparen ze op douchen. Zo min mogelijk inzet en maximaal resultaat halen zodat ze lekker fris van het veld stappen
Vandaag doet hij het zeker naar behoren ja.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:25 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Je kan alles zeggen maar hij keept erg sterk vandaag,,
Ajax aanvallers schieten zelden op doel en als ze dat al doen is het met weinig kracht en overtuiging.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:25 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Je kan alles zeggen maar hij keept erg sterk vandaag,,
Raap me op!quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:25 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Denk dat Real gewoon al bezig is met bezuinigen voor de nieuwe UEFA reglementen, vanavond besparen ze op douchen. Zo min mogelijk inzet en maximaal resultaat halen zodat ze lekker fris van het veld stappen
Hahahaha.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:25 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
2-0quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:26 schreef DrDentz het volgende:
Onder Jol werd het maar 1-0 toch.. en toen begon Cruijff zijn grote overname.. van de regen in de drup.
2-0.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:26 schreef DrDentz het volgende:
Onder Jol werd het maar 1-0 toch.. en toen begon Cruijff zijn grote overname.. van de regen in de drup.
Ze hadden dit jaar 31 mil winst dus......quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:25 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:26 schreef OmniRocket het volgende:
Robben scoorde iig niet tegen Casillas
die gast haat alles wat NL is lijkt wel :Squote:Op dinsdag 27 september 2011 22:26 schreef OmniRocket het volgende:
Ook 3-0.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:26 schreef DrDentz het volgende:
Of zou hij zijn werk doen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:27 schreef Onnoman het volgende:
[..]
die gast haat alles wat NL is lijkt wel :S
Ze kwamen hem net koffie brengen om wakker te blijvenquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je zag Casillas gewoon tijdens zijn redding gapen...
ik dacht dat ik iets hoorden met tien tien tienquote:
2-0 en CL is geen vergelijk. Iedereen weet dat Ajax geen betekenis zal spelen in de CL, het hoogst haalbare zal de 3e plek zijn voor Ajax. En laten we dat hopen, dan nog enkele rondes in de EL overleven voor wat meer punten voor Nederland. En je kan ook niet verwachten dat Ajax terug op het niveau van de jaren 90 is binnen 2 a 3 maanden. Dat heeft tijd nodig.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:26 schreef DrDentz het volgende:
Had ik het net uit m'n gedachten verdrongen...quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:26 schreef OmniRocket het volgende:
*hap* Niet omhoog..........quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er lopen 10 bij Madrid met een kraagje...
Echoooooooquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:29 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ongeveer even ver als met het vliegtuig.
Spaanse vlieg bedoel je.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:29 schreef Glijdt_licht het volgende:
Er lopen 11 Madrilenen met een Spaanse kraag. En nog overklassen ze Ajax.
De wissels zijn op, je mag 3 keer wisselen per wedstrijd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:30 schreef DrDentz het volgende:
Breng die Rus van ADO in dan, de stormram, breken ze dat Real open.
jij denkt dat ik een grapje maak hč..quote:
eensquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:30 schreef Onnoman het volgende:
[..]
jij denkt dat ik een grapje maak hč..
als er iemand verstand heeft van voetbal, ben ik het wel
Geen enkele NL club wint hier, alleen ajax is wel weer zeer nederig. Twente en PSV verkopen hun huid beter in Europa (resultaat blijft net zo slecht)quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:29 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe slecht de rest van de Nederlandse clubs het hier zouden doen.
O dan heeft 'ie verkeerd gewisseld.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De wissels zijn op, je mag 3 keer wisselen per wedstrijd.
Dat!quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:30 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik ben tevreden met wat ik van Ajax heb gezien. Ze maken absoluut een kans op de 2e plaats.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:30 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik ben tevreden met wat ik van Ajax heb gezien. Ze maken absoluut een kans op de 2e plaats.
Ah eindelijkquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom hebben zoveel uitsupporters nog hun shirt aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |