quote:De Europese voetbalbond (UEFA) heeft Mark Clattenburg aangesteld als arbiter voor het Champions League-duel tussen Real Madrid en Ajax, dat dinsdag wordt gespeeld. Dit heeft de bond vandaag bekend gemaakt.
laggequote:Op dinsdag 27 september 2011 21:16 schreef Borizzz het volgende:
FC Oetlul komt ook nog op tv vanavond.
Ajax-Oetlul in de CL was ook wel een leuke loting geweest.
Past ook wel goed.
Mooie shit.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die alleen maar komen om anti-ajax![]()
Real supporters, met een iets andere invulling uiteraard.quote:
anti real toch? Aangezien ze barca zingenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is altijd zo, dit is FOK! jongen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee joh, ik ben altijd gewoon extra voor de ploegen die tegen Ajax moeten. Heeft met Ajax niks te makenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die alleen maar komen om anti-ajax
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Werd niet door uitvak gezongen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:18 schreef Ferdii het volgende:
barca lied ja![]()
amsterdammers hebben wel humor
Wat een bs, ik ben een utrecht fan, maar juich net zo hard voor psv in de europa league.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:18 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben altijd gewoon extra voor de ploegen die tegen Ajax moeten. Heeft met Ajax niks te maken
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:18 schreef jepperdeprep het volgende:
Als arrogantste club van Nederland krijg je gratis de meeste haters erbij, zo is dat nou eenmaal I guess
Ik ook voor elke andere Nederlandse ploeg.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:18 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Wat een bs, ik ben een utrecht fan, maar juich net zo hard voor psv in de europa league.
Ik ben een Spartafan en ik juich voor niemand in welke Europeese of Interland wedstrijd dan ook.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:18 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Wat een bs, ik ben een utrecht fan, maar juich net zo hard voor psv in de europa league.
quote:
volgens mij zijn de verdedigers bij Real ook niet de snelste.. en zoals hij Cornelisse (ok, ook niet echt snel) eruit sprintte... wie weet...quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik vind dat ze het nog behoorlijk moeilijk hebben met Boerrigter..
Janken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:19 schreef Friesz het volgende:
Knap hoor. Beter zijn dan Ajax met een schuld van ruim 500 miljoen
Goedzo jochie.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:19 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ben een Spartafan en ik juich voor niemand in welke Europeese of Interland wedstrijd dan ook.
Komt het niet door de scheidsrechter, dan wel door de schuldquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:19 schreef Friesz het volgende:
jullie profiteren ook van het Gas uit Groningen, dus niet klagen Friesquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:19 schreef Friesz het volgende:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Toch vind ik het nog meevallen voor dit grote krachtverschil. Ik vond bijvoorbeeld Villareal-Twente veel pijnlijker om te kijken als Nederlands voetballiefhebber en Villareal is nog steeds een grote stap verwijderd van Real Madrid.
Inderdaad. Lekker triest.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:19 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Komt het niet door de scheidsrechter, dan wel door de schuld
Dit.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:19 schreef Friesz het volgende:
In Spanje noemen ze dat slimquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:20 schreef Ferdii het volgende:
die ramos is een lul die met gemene overtredinkjes boerrigtter moet stoppen
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:20 schreef Ferdii het volgende:
die ramos is een lul die met gemene overtredinkjes boerrigtter moet stoppen
Wat niet is...quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:21 schreef BASBRO het volgende:
Ajaks niet zo afgeslacht als vorig jaar in ieder geval
Maar straks wil hij geen twitter-vriendje meer worden van Blackcard Greg!quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:21 schreef Ferdii het volgende:
pak ronaldo eens aan in plaats van er naast/achteraan te lopen en wachten op een mooie actie
Lolquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:19 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Komt het niet door de scheidsrechter, dan wel door de schuld
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:22 schreef Stiggie het volgende:
Ze spelen nu wel volgende ronde waardig
En jij kan wel een cursus Nederlands gebruiken.quote:
Kampioen van Nederland worden met 50 miljoen meer begroting dan Ijsselmeervogelsquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:22 schreef Friesz het volgende:
[..]
LolMoet ik hier dan respect voor hebben? Als ik 500 miljoen zou hebben dan had ik ook wel een kmapioensploeg kunnen kopen. Hoewel kampioensploeg. Een beschadigd bekertje in 2011 gewonnen, meer niet
Nee , Ajax heeft de prijzenkast lekker kunnen volstoppen de afgelopen jaren!quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:22 schreef Friesz het volgende:
[..]
LolMoet ik hier dan respect voor hebben? Als ik 500 miljoen zou hebben dan had ik ook wel een kmapioensploeg kunnen kopen. Hoewel kampioensploeg. Een beschadigd bekertje in 2011 gewonnen, meer niet
Oké.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:23 schreef LWD-Godius het volgende:
Frank Snoeks is een Trending Topic wereldwijd op twitter momenteel
goed verhaal.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:23 schreef LWD-Godius het volgende:
Wacht maar tot Jordania komt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:22 schreef Friesz het volgende:
[..]
''who the fuck is Snoeks?''quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:23 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik vind dit veel beter om te zien dan Villareal - Twente. Deed pijn aan je ogenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:23 schreef j0rdiiii het volgende:
Ach ja, Twente of PSV doet dit niet beter. 100% zeker.
Ajax heeft geen 500 miljoen kunnen investerenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:23 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Nee , Ajax heeft de prijzenkast lekker kunnen volstoppen de afgelopen jaren!
Volgens mij weet ie het zelf ook. De laatste paar minuten is hij een stuk minder praatgraagquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:23 schreef LWD-Godius het volgende:
Schaken had Ramos alle hoeken van het veld laten zien, vanzelfsprekend.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Feyenoord had dit Real Madrid een pak slaag gegeven.
Eerder minderquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:23 schreef j0rdiiii het volgende:
Driesje had ze vanaf de eerste minuut bij de keel gegrepen, en niet meer los gelaten!quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:23 schreef j0rdiiii het volgende:
IJsselmeervogels wil niet eens betaald voetbal spelen, dus domme drogreden van jequote:Op dinsdag 27 september 2011 21:23 schreef Cara het volgende:
[..]
Kampioen van Nederland worden met 50 miljoen meer begroting dan Ijsselmeervogels![]()
Schaken had die Arbeloa keer op keer voorbij gegaan en Guidetti de 3 opvolgende penalties erin geschotenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Feyenoord had dit Real Madrid een pak slaag gegeven.
Mertens had bij Sparta moeten spelenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:24 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Driesje had ze vanaf de eerste minuut bij de keel gegrepen, en niet meer los gelaten!
En Toivonen past wel bij de schwalbeclubquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:24 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Driesje had ze vanaf de eerste minuut bij de keel gegrepen, en niet meer los gelaten!
En, Ajax wil niet in de schulden staan. Waar is je logica?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:24 schreef Friesz het volgende:
[..]
IJsselmeervogels wil niet eens betaald voetbal spelen, dus domme drogreden van je
Barca bedoel je nu, ofwat?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Toivonen past wel bij de schwalbeclub
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:24 schreef OmniRocket het volgende:
@ Frank Snoeks
niet zo moeilijk hoor.. zo schop je Ronaldo :
Logica is dat ik zei dat ik geen respect heb voor Madrid die hoge schulden heeft. Kut 2-0quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:25 schreef Cara het volgende:
[..]
En, Ajax wil niet in de schulden staan. Waar is je logica?
Wat the fuck doe jij hier trouwens.quote:
Real kijken?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:26 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Wat the fuck doe jij hier trouwens.
Eensquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:27 schreef Zero17 het volgende:
Wtf doen al die anti-ajax treurlingen hier echt.
Boelaroes?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:27 schreef SonicVolcano het volgende:
Zou toch was zijn als Boelaroes opeens gaat warm lopen
De Boer: Boelaroes, je weet wat je moet doen![]()
Boelaroes:![]()
Ronaldo kijkt:![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad, die nerds hebben blijkbaar niks anders te doenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Laat die anti-ajacieden hier maar.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:27 schreef Zero17 het volgende:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:27 schreef Ferdii het volgende:
gewoon niemand kan verdedigen bij ajax
zal wel een soort "revanche" zijn voor al die keren dat er van die ajax tokkies lopen te rellen in live topics van psv, feyenoord etcquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:27 schreef Zero17 het volgende:
Morgen weer.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:28 schreef Elusive het volgende:
[..]
zal wel een soort "revanche" zijn voor al die keren dat er van die ajax tokkies lopen te rellen in live topics van psv, feyenoord etc
Ajax is als collectief gewoon veel minder dan Real. Wisten we vantevoren al. Ze verliezen niet door persoonlijke fouten, maar worden collectief afgetroefd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:27 schreef Glijdt_licht het volgende:
Alweer Van der Wiel.
Ipv op de bal af te komen zolang ie in de lucht is. nee. Vd wiel blijft liever 10 meter bij Ronaldo vandaan, zodat Ronaldo er met een beweging nóg makkelijker voorbij zou kunnen.
Boelaroes ja.quote:
Gebeurt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:28 schreef Cara het volgende:
Je hebt gewoon geen kans tegen dit soort ploegen in de CL.
Ajax heeft er gewoon niets te zoeken, tot ze het systeem veranderen. Maar dat gebeurd niet, dus helaas.
Moet niks, maar dat geforceerde anti-ajax druipt eraf en zelfs ik, utreg fan zijnde, vind dat zeer laag.quote:
Like I said; Als je de beste club van Nederland bent dan krijg je daar automatisch de meeste haters bij. Dat gaat meestal gepaard met jaloezie en afgunst. Maar ik moet inderdaad wel zeggen dat het er vanavond wel erg veel zijnquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:27 schreef Zero17 het volgende:
Zou kunnen van wel hoor... te beginnen met de 6+5 regel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:28 schreef Cara het volgende:
Ajax heeft er gewoon niets te zoeken, tot ze het systeem veranderen. Maar dat gebeurd niet, dus helaas.
Janssen waar zit jij naar te kijkenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:28 schreef .Henk. het volgende:
Er zakken nu toch wel een paar spelers goed door t ijs bij ajax. Eigenlijk blijven alleen eriksen en janssen een beetje overeind hier.
Maar dat wisten we allemaal al voordat de wedstrijd begonnen was... Geen enkele Nederlandse ploeg heeft op dit moment iets te zoeken tegen zo'n ploeg. Goed Ajax is achterin aardig aan het kloten maar Real heeft veel kwaliteit.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:27 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Met alle respect voor Ajax, ik hoop natuurlijk ook dat ze winnen (goed voor het Nederlands voetbal) maar de enige reden dat Ajax wat schoten kan vuren op het doel van Real is omdat Real het toelaat, ze maken zich er niet druk om, spelen 10 versnellingen lager normaal. Is dit de kwaliteit van Ajax? Nee Real weet ook dat ze even hoeven aan te zetten om Ajax helemaal kapot te spelen, Ajax heeft niets te zoeken tegen deze clubs in de CL (Geen enkele Nederlandse clubs trouwens) Real speelt gewoon met Ajax, ze spelen alsof ze een oefenpartijtje spelen op de training tegen elkaar.
Dus sorry Ajax fans met de Ajax bril op, Ajax speelt hetzelfde als vorig seizoen, alleen nu speelt Real anders en daarom lijkt het alsof Ajax goed speelt en kansen creëert.
Maar Greg heeft wel een blackcard!quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:29 schreef Elusive het volgende:
van der wiel... de manolev, zonder trukendoos, van Ajax
Geen enkele Nederlandse ploeg heeft iets te zoeken in CL. Ze moeten idd het financial fair play ook fatsoenlijk gaan doorvoeren.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:28 schreef Cara het volgende:
Manolev haalt wel eens de achterlijn hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:29 schreef Elusive het volgende:
Het wordt zo langzamerhand inderdaad net zo'n karikatuurquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:29 schreef Elusive het volgende:
maar goed, blijft jammer die 2-0![]()
Zegt de tjap met een psv UI.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:30 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
U mad?
Stel je niet aan en ga is als een grote jongen de wedstrijd kijken, Real fan's mogen hier ook posten.
Goedzo SNUF, hou jij je ook in?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:30 schreef Snuf. het volgende:
Morpheus is een zeer goede mod, die houdt het wel in de hand hier.
Komt goed, komt goedquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Goedzo SNUF, hou jij je ook in?
Danny zou niet misstaanquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:31 schreef Stiggie het volgende:
Gelukkig staat Blind niet in het veld
Precies, maar Frank zei dat Ajax lef moest tonen en men dacht opeens dat ze kans hadden. Lef tonen als je gewoonweg te weinig kwaliteit hebt heeft weinig nut. De tegenstander prikt daar zo doorheen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:28 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Maar dat wisten we allemaal al voordat de wedstrijd begonnen was... Geen enkele Nederlandse ploeg heeft op dit moment iets te zoeken tegen zo'n ploeg. Goed Ajax is achterin aardig aan het kloten maar Real heeft veel kwaliteit.
waarom??quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:31 schreef OmniRocket het volgende:
volgens mij is Doublepain gewoon Frank Snoeks
Al hadden ze minimaal 1 keer moeten scoren.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:31 schreef Stiggie het volgende:
Ik vind Ajax leuk mee doen! Veel beter dan verwacht. Niks te klagen
Hij komt iig nog af en toe in het spel voor heb ik het idee. Maar het is inderdaad wel vooral Eriksen die positief opvalt bij ajax.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:28 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Janssen waar zit jij naar te kijken
Klopt, en dat is jammer zou toch mooi zijn om weer een Nederlandse club ooit in de CL finale te zien staan. Maar het draait allemaal om geld, zolang er geen rijke olie sjeik aanklopt bij een Nederlandse club met enkele miljarden zal het nooit iets worden als de UEFA niet ingrijpt. En indien ze ingrijpen het gat is al geslagen we zullen de eerste 10 tot 20 jaar niets meer betekenen in Europa als de UEFA niet eens ingrijpt. Salarisplafonds, de begroting op orde hebben (dus niet meer uitgeven dan dat je binnen kan krijgen) geen gemeentesteun meer (geld voor alle clubs, Nederlands en Europese, Real die het training veld verkocht voor 500 miljoen aan de gemeente) alleen zo krijg je een eerlijke competitie.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:28 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Maar dat wisten we allemaal al voordat de wedstrijd begonnen was... Geen enkele Nederlandse ploeg heeft op dit moment iets te zoeken tegen zo'n ploeg. Goed Ajax is achterin aardig aan het kloten maar Real heeft veel kwaliteit.
Janssen? Die is al zover door het ijs gezakt, die ligt er al onder..quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:28 schreef .Henk. het volgende:
Er zakken nu toch wel een paar spelers goed door t ijs bij ajax. Eigenlijk blijven alleen eriksen en janssen een beetje overeind hier.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:31 schreef OmniRocket het volgende:
Nederland stond bij rust ook met 2-0 achter tegen Brazilië !!!
Ehmmmm.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:31 schreef OmniRocket het volgende:
Nederland stond bij rust ook met 2-0 achter tegen Brazilië !!!
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:32 schreef Rickazio het volgende:
iedereen even zappen naar rtl 5 in de rust?
oh nee, fuckquote:
Hoezo? Tett'n?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:32 schreef Rickazio het volgende:
Ajax speelt opzich prima. Zeker materiaal om 2e e worden in de poule.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:32 schreef Spatzmann het volgende:
Beetje jammer dit. Ook Ajax heeft niets te zoeken in de cl.
want?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:32 schreef Rickazio het volgende:
Daar ben ik het mee eens... het is dat Real Madrid gewoon belachelijk goed voorin is maar Ajax is ook gevaarlijk geweest...quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:31 schreef Stiggie het volgende:
Ik vind Ajax leuk mee doen! Veel beter dan verwacht. Niks te klagen
Marokkaan gezochtquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga even Opsporing verzocht kijken
Ajax is zoekgespeeld. Opsporing verzocht.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga even Opsporing verzocht kijken
vin ik zwaar tegenvallen, weet zich vaak geen raad met de bal en moet terug.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:32 schreef .Henk. het volgende:
[..]
Hij komt iig nog af en toe in het spel voor heb ik het idee. Maar het is inderdaad wel vooral Eriksen die positief opvalt bij ajax.
Dit dus.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:33 schreef Breekfast het volgende:
Ajax speelt af en toe nog wel leuk mee. Maar Real hoeft maar even aan te zetten en ze worden weggespeeld.
Idd, Frank moet weten dat er voetballend niets te halen valt tegen dit Real. Inter wist dat enkele jaren geleden tegen Barcelona. Natuurlijk wil iedereen mooi voetbal spelen, maar als iedereen voor aanvallend voetbal ging en mooi wou spelen hadden we geen coaches meer nodig. Coaches zijn ervoor om te zorgen dat je met een plan komt om de tegenstander uit te schakelen. Is dat verdedigend met counter voetbal en laag tempo, en op het juiste moment versnellen, dan moet dat maar helaas. Frank heeft dat helaas nog niet door, heeft de Amsterdamse arrogantie al goed te pakkenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:31 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Precies, maar Frank zei dat Ajax lef moest tonen en men dacht opeens dat ze kans hadden. Lef tonen als je gewoonweg te weinig kwaliteit hebt heeft weinig nut. De tegenstander prikt daar zo doorheen.
Maar ook in de NL competitie draait het grotendeels om geld. Ook dat is niet "fair" tegenover de andere clubs, maar het is niet anders.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:32 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Klopt, en dat is jammer zou toch mooi zijn om weer een Nederlandse club ooit in de CL finale te zien staan. Maar het draait allemaal om geld, zolang er geen rijke olie sjeik aanklopt bij een Nederlandse club met enkele miljarden zal het nooit iets worden als de UEFA niet ingrijpt. En indien ze ingrijpen het gat is al geslagen we zullen de eerste 10 tot 20 jaar niets meer betekenen in Europa als de UEFA niet eens ingrijpt. Salarisplafonds, de begroting op orde hebben (dus niet meer uitgeven dan dat je binnen kan krijgen) geen gemeentesteun meer (geld voor alle clubs, Nederlands en Europese, Real die het training veld verkocht voor 500 miljoen aan de gemeente) alleen zo krijg je een eerlijke competitie.
Die 2e is makkelijk weg gegeven ja, die eerste was niks aan te doenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:33 schreef Masterboy het volgende:
Ajax gaat zo nog wel scoren maar Real waarschijnlijk ook nog 2x...
Feit blijft dat Ajax de goals weer makkelijk weggeeft...
www.nos.nl ook goed ?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:34 schreef laucas het volgende:
iemand een sopcastje van een NL stream?
misschien moet je eens vaker bij live wedstrijdjes gaan hangenquote:
Anitaquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
maar Ajax moet verdorie nog an toe een vervanger voor Van der Wiel hebben..
Frankiequote:Op dinsdag 27 september 2011 21:33 schreef Kandijfijn het volgende:
En wie denkt dat Ajax de wedstrijd straks gaat ombuigen en er een gelijk spel uit weet te slepen
Van Der Wiel stapt daar verkeerd uit...?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die 2e is makkelijk weg gegeven ja, die eerste was niks aan te doen
Beter Bulykin voor Wiel, en Jansen erin laten. Dan De jong en Eriksen iets naar achteren en vol op de aanval.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:32 schreef Wilskracht het volgende:
Van der Wiel en Jansen er uit halen en Blind en Enoh er in.
Is veel als je bedenkt dat Ajax de tegenstander is.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:35 schreef Rickazio het volgende:
67.000 toeschouwers overigens, valt eigenlijk nog wel mee voor zo'n club
Denken dat Sparta zou verliezen van Realquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:34 schreef S0nic het volgende:
Achja, elke Nederlandse ploeg zou hier verliezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Denken dat Sparta zou verliezen van RealSpartaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jetro![]()
Strootman![]()
Kevin Strootman bedoel je?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:35 schreef Maxerazzi het volgende:
Ajax mist een speler als René van Rijswijk; die zou die Madrilenos wel even alle hoeken van het veld laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |