quote:De Europese voetbalbond (UEFA) heeft Mark Clattenburg aangesteld als arbiter voor het Champions League-duel tussen Real Madrid en Ajax, dat dinsdag wordt gespeeld. Dit heeft de bond vandaag bekend gemaakt.
laggequote:Op dinsdag 27 september 2011 21:16 schreef Borizzz het volgende:
FC Oetlul komt ook nog op tv vanavond.
Ajax-Oetlul in de CL was ook wel een leuke loting geweest.
Past ook wel goed.
Mooie shit.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die alleen maar komen om anti-ajax![]()
Real supporters, met een iets andere invulling uiteraard.quote:
anti real toch? Aangezien ze barca zingenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is altijd zo, dit is FOK! jongen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee joh, ik ben altijd gewoon extra voor de ploegen die tegen Ajax moeten. Heeft met Ajax niks te makenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die alleen maar komen om anti-ajax
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Werd niet door uitvak gezongen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:18 schreef Ferdii het volgende:
barca lied ja![]()
amsterdammers hebben wel humor
Wat een bs, ik ben een utrecht fan, maar juich net zo hard voor psv in de europa league.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:18 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben altijd gewoon extra voor de ploegen die tegen Ajax moeten. Heeft met Ajax niks te maken
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:18 schreef jepperdeprep het volgende:
Als arrogantste club van Nederland krijg je gratis de meeste haters erbij, zo is dat nou eenmaal I guess
Ik ook voor elke andere Nederlandse ploeg.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:18 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Wat een bs, ik ben een utrecht fan, maar juich net zo hard voor psv in de europa league.
Ik ben een Spartafan en ik juich voor niemand in welke Europeese of Interland wedstrijd dan ook.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:18 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Wat een bs, ik ben een utrecht fan, maar juich net zo hard voor psv in de europa league.
quote:
volgens mij zijn de verdedigers bij Real ook niet de snelste.. en zoals hij Cornelisse (ok, ook niet echt snel) eruit sprintte... wie weet...quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik vind dat ze het nog behoorlijk moeilijk hebben met Boerrigter..
Janken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:19 schreef Friesz het volgende:
Knap hoor. Beter zijn dan Ajax met een schuld van ruim 500 miljoen
Goedzo jochie.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:19 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ben een Spartafan en ik juich voor niemand in welke Europeese of Interland wedstrijd dan ook.
Komt het niet door de scheidsrechter, dan wel door de schuldquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:19 schreef Friesz het volgende:
jullie profiteren ook van het Gas uit Groningen, dus niet klagen Friesquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:19 schreef Friesz het volgende:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Toch vind ik het nog meevallen voor dit grote krachtverschil. Ik vond bijvoorbeeld Villareal-Twente veel pijnlijker om te kijken als Nederlands voetballiefhebber en Villareal is nog steeds een grote stap verwijderd van Real Madrid.
Inderdaad. Lekker triest.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:19 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Komt het niet door de scheidsrechter, dan wel door de schuld
Dit.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:19 schreef Friesz het volgende:
In Spanje noemen ze dat slimquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:20 schreef Ferdii het volgende:
die ramos is een lul die met gemene overtredinkjes boerrigtter moet stoppen
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:20 schreef Ferdii het volgende:
die ramos is een lul die met gemene overtredinkjes boerrigtter moet stoppen
Wat niet is...quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:21 schreef BASBRO het volgende:
Ajaks niet zo afgeslacht als vorig jaar in ieder geval
Maar straks wil hij geen twitter-vriendje meer worden van Blackcard Greg!quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:21 schreef Ferdii het volgende:
pak ronaldo eens aan in plaats van er naast/achteraan te lopen en wachten op een mooie actie
Lolquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:19 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Komt het niet door de scheidsrechter, dan wel door de schuld
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:22 schreef Stiggie het volgende:
Ze spelen nu wel volgende ronde waardig
En jij kan wel een cursus Nederlands gebruiken.quote:
Kampioen van Nederland worden met 50 miljoen meer begroting dan Ijsselmeervogelsquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:22 schreef Friesz het volgende:
[..]
LolMoet ik hier dan respect voor hebben? Als ik 500 miljoen zou hebben dan had ik ook wel een kmapioensploeg kunnen kopen. Hoewel kampioensploeg. Een beschadigd bekertje in 2011 gewonnen, meer niet
Nee , Ajax heeft de prijzenkast lekker kunnen volstoppen de afgelopen jaren!quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:22 schreef Friesz het volgende:
[..]
LolMoet ik hier dan respect voor hebben? Als ik 500 miljoen zou hebben dan had ik ook wel een kmapioensploeg kunnen kopen. Hoewel kampioensploeg. Een beschadigd bekertje in 2011 gewonnen, meer niet
Oké.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:23 schreef LWD-Godius het volgende:
Frank Snoeks is een Trending Topic wereldwijd op twitter momenteel
goed verhaal.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:23 schreef LWD-Godius het volgende:
Frank Snoeks is een Trending Topic wereldwijd op twitter momenteel
Wacht maar tot Jordania komt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:22 schreef Friesz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |