Ehmmmm.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:31 schreef OmniRocket het volgende:
Nederland stond bij rust ook met 2-0 achter tegen Brazilië !!!
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:32 schreef Rickazio het volgende:
iedereen even zappen naar rtl 5 in de rust?
oh nee, fuckquote:
Hoezo? Tett'n?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:32 schreef Rickazio het volgende:
Ajax speelt opzich prima. Zeker materiaal om 2e e worden in de poule.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:32 schreef Spatzmann het volgende:
Beetje jammer dit. Ook Ajax heeft niets te zoeken in de cl.
want?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:32 schreef Rickazio het volgende:
Daar ben ik het mee eens... het is dat Real Madrid gewoon belachelijk goed voorin is maar Ajax is ook gevaarlijk geweest...quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:31 schreef Stiggie het volgende:
Ik vind Ajax leuk mee doen! Veel beter dan verwacht. Niks te klagen
Marokkaan gezochtquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga even Opsporing verzocht kijken
Ajax is zoekgespeeld. Opsporing verzocht.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga even Opsporing verzocht kijken
vin ik zwaar tegenvallen, weet zich vaak geen raad met de bal en moet terug.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:32 schreef .Henk. het volgende:
[..]
Hij komt iig nog af en toe in het spel voor heb ik het idee. Maar het is inderdaad wel vooral Eriksen die positief opvalt bij ajax.
Dit dus.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:33 schreef Breekfast het volgende:
Ajax speelt af en toe nog wel leuk mee. Maar Real hoeft maar even aan te zetten en ze worden weggespeeld.
Idd, Frank moet weten dat er voetballend niets te halen valt tegen dit Real. Inter wist dat enkele jaren geleden tegen Barcelona. Natuurlijk wil iedereen mooi voetbal spelen, maar als iedereen voor aanvallend voetbal ging en mooi wou spelen hadden we geen coaches meer nodig. Coaches zijn ervoor om te zorgen dat je met een plan komt om de tegenstander uit te schakelen. Is dat verdedigend met counter voetbal en laag tempo, en op het juiste moment versnellen, dan moet dat maar helaas. Frank heeft dat helaas nog niet door, heeft de Amsterdamse arrogantie al goed te pakkenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:31 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Precies, maar Frank zei dat Ajax lef moest tonen en men dacht opeens dat ze kans hadden. Lef tonen als je gewoonweg te weinig kwaliteit hebt heeft weinig nut. De tegenstander prikt daar zo doorheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |