En Lamon. toen bij de supermarkt, maar dat wist je wel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:42 schreef Splutje het volgende:
Ik heb Crack eens gemeet zonder dat ik wist wie ze was
maar mooi zo potvis, hier is het kankersaaiquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:44 schreef Fraech het volgende:
ik zou eigenlijk binnenkort weer eens naar je hometown komen mozy, maar ik zie er vanaf
valt mee, maar gaat zo vroeg dicht, dat is een beetje jammerquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
maar mooi zo potvis, hier is het kankersaai
Lekker socializen tijdens hoorcollege of werkgroepquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:46 schreef Mozy het volgende:
fokken doe ik alleen thuis en in de trein, wtf ben je voor nerd als je niet socialized met je studie/klasgenoten.
Ik socialize altijdquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:47 schreef Splutje het volgende:
[..]
Lekker socializen tijdens hoorcollege of werkgroep
Tijdens colleges moet je gewoon je smoel houdenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:46 schreef Mozy het volgende:
fokken doe ik alleen thuis en in de trein, wtf ben je voor nerd als je niet socialized met je studie/klasgenoten.
Ik FOK! sowieso alleen als ik echt niets beters te doen hebquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:49 schreef Mozy het volgende:
ik bedoel ook niet zozeer tijdens het college, maar ik ging er eigenlijk vanuit dat als je fokt op school dat ook wel in de wandelgangen/pauzes doet.
ohja behalve dat danquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
je woonde op steenworp van tliz af. dikke kwarter bij jou thuis ontken niet
Als ik naar iemand benieuwd ben hoe hij echt is is het Penisbaard welquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:49 schreef Panzermaus het volgende:
Penisbaard tripte een keer toen ik zei dat ik met een bus door een wijk ging, die de zijne bleek te zijn.
wat is beste plaats in stratumseind tegenwoordig?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Tijdens colleges moet je gewoon je smoel houden
Ik ook. Patje1987 had ook een keer zijn Hyves gevonden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:53 schreef Mozy het volgende:
Naar Penisbaard ben ik echt niet nieuwschierig, die kan ik wel redelijk inschatten.
Hij is wel een toffe gast, maar echt niet zo'n chap waar de hele school bevriend mee is.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ook. Patje1987 had ook een keer zijn Hyves gevonden.
Sowieso is hij gewoon tof, maar ik ben niet meer welkom op De Plek omdat Bomil en ik altijd teveel over trainen praatten, of met Trollface. over COMPUTERS, of met andere mensen over dingen die niet gerelateerd waren aan oudheden en oude keizers.
Hoe dat? Die gozer liet echt niks over zichzelf los. Vond het behoorlijk kansloos daar moet ik eerlijk zeggenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ook. Patje1987 had ook een keer zijn Hyves gevonden.
Sowieso is hij gewoon tof, maar ik ben niet meer welkom op De Plek omdat Bomil en ik altijd teveel over trainen praatten, of met Trollface. over COMPUTERS, of met andere mensen over dingen die niet gerelateerd waren aan oudheden en oude keizers.
Nergens, gewoon wegblijven daarquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:52 schreef Fraech het volgende:
[..]
wat is beste plaats in stratumseind tegenwoordig?
Okquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:58 schreef Fraech het volgende:
[..]
nee, staat vast dat ik me daar volgende maand kom bezatten
In oktober/november van vorig jaar was een klasgenoot erachter gekomen (op basis van Xbox profiel en weet ik het allemaal) dat hij dus Penisbaard van FOK! was, en toen had hij hem met zijn telefoon gekiekt in de Jumbo. En dus een Fotoboek gemaakt en die foto's daar gedumpt. Allemaal mensen koekeloeren natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:57 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hoe dat? Die gozer liet echt niks over zichzelf los. Vond het behoorlijk kansloos daar moet ik eerlijk zeggenPenisbaard is een leuke poster maar wel een beetje trouble-minded had ik het idee
Ik ben blij voor je dat je ook eens uitgaat in een fatsoenlijke stadquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:00 schreef Fraech het volgende:
[..]
altijd zuurzal toch wel ergens uitkomen
alsof nijmegen kut isquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je dat je ook eens uitgaat in een fatsoenlijke stad
verbreed je horizon eens, en dan bedoel ik niet specifiek ergens waar ik komquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Don't know don't care my friend
Groningen lijkt me wel spang om uit te gaan
15 en/of 22 oktober gaat ze met je meequote:Op dinsdag 27 september 2011 21:04 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Allure ga jij een keer met mij uit?
Als je 21 bent oke?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:04 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Allure ga jij een keer met mij uit?
Als ik jou herken krijg je glas in je gezichtquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:05 schreef Fraech het volgende:
[..]
15 en/of 22 oktober gaat ze met je mee
waaraan heb ik dat verdient?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als ik jou herken krijg je glas in je gezicht
Jij bent echt agressief he, met uitgaan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De inhoud of het glas zelf?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:08 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Jij bent echt agressief he, met uitgaan.
Help me A_Fquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:00 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
zal me handen eens op jou plaatsen
hij is net als de situation, slaat gewoon zichelf knock out als het er op aankomtquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:04 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik kan nooit tegen zo'n gespierde jongen op. Ik jaag hem wel weg met mijn agressieve hoofd
en dit moet goed zijn¿quote:
laki heft geen ping zemmel, fake my goed danquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:17 schreef Panzermaus het volgende:
hij ijlt over ons :$ komop laki kom op ping dan
nee ok, just checkingquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:18 schreef Fraech het volgende:
[..]
waarom vragen als je het antwoord weet
stiekem kan ik er uren naar kijkenquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:18 schreef Panzermaus het volgende:
Haha ziet er inderdaad creepy uit.
je doet mij na :bbping:quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
laki heft geen ping zemmel, fake my goed dan
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:23 schreef wise het volgende:
tijd voor de leukste serie op tv:
dharma en gregg
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:23 schreef Fraech het volgende:
haha wat flikt man utdvan 2-0 voor naar 2-3 achter
quote:De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.
Je bestand is ~ bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Ga terug, controleer de bestandsgrootte en probeer het opnieuw.
die zijn daar ook geheel vrijwillig jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:31 schreef Fraech het volgende:
haha chicks op de zwarte cross
[ afbeelding ]
denk 't niet, alleen maar zwetende dikke mensen daarquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
die zijn daar ook geheel vrijwillig ja
quote:
thuis en dan tegen basel. Zekerquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:41 schreef Lakitu het volgende:
wil iemand met een ally UI geil tegen me praten? dan doe ik alsof zij het is. ik moet even jerken zo
op ally?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:41 schreef Lakitu het volgende:
wil iemand met een ally UI geil tegen me praten? dan doe ik alsof zij het is. ik moet even jerken zo
vanwaar deze hate? dat jij nou niet jerkt omdat het je gains killtquote:
mag ik een kusje?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:48 schreef Allure_ het volgende:
allemaal meisjes plagen kusjes vragen
sukkels
lol bambinoquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
vanwaar deze hate? dat jij nou niet jerkt omdat het je gains killt
dit is alles wat ik nodig hadquote:
ik red het nu ook wel zo :$ slaaplekkerquote:
ze disrespect je mozyquote:Op woensdag 28 september 2011 07:25 schreef Mozy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bent dus gewoon 5 minuten blijven hangen.
wie niet...quote:
zo grappig is die eigenlijk nietquote:Op woensdag 28 september 2011 09:54 schreef Panzermaus het volgende:
Hahaha ik ga stuk om die Friendzoned Phil meme.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
blijkbaarquote:Op woensdag 28 september 2011 10:02 schreef Nyce het volgende:
Het is pas grappig als je jezelf er in herkent denk ik.
Wie heeft niet zo'n fase gehad dan.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:02 schreef Nyce het volgende:
Op fok niemand. Dat zijn allemaal zulke hunks dat ze door alle chicks gewild zijn.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wie heeft niet zo'n fase gehad dan.Of wie kent geen mensen in zijn omgeving die nog steeds zo zijn.
that's what she saidquote:
quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 10:39 schreef He-man- het volgende:
BY THE POWER OF GRAYSKULL.
Hoi hoi wie gehts?
quote:
quote:
Negeert ze je DM's?quote:Op woensdag 28 september 2011 10:49 schreef wise het volgende:
Fotoboek van Bitchx3
die doet haar naam eer aan
Goed gevonden maar ik denk dat ze nep is!quote:Op woensdag 28 september 2011 10:49 schreef wise het volgende:
Fotoboek van Bitchx3
die doet haar naam eer aan
Op die van mij reageert ze terug. Juh Moed dan ook een beetjuh de taal sprekuh.quote:
waarom zou je iemand DM-enquote:
quote:
Ik zou het niet weten, waarschijnlijk ben je beter af door het te vergeten!quote:Op woensdag 28 september 2011 11:48 schreef Panzermaus het volgende:
'poepeneesje', wat een kutwoord, het zit al de hele ochtend in mijn hoofd, wie verzint zoiets en wtf betekent het
lakitu en chuck_norris.quote:
quote:AMSTERDAM - De schele buidelrat Heidi is overleden. Dat heeft de dierentuin van het Duitse Leipzig woensdag bekendgemaakt. Heidi werd drieëneenhalf jaar oud.
Nog voordat Heidi in de dierentuin aan het publiek getoond werd, groeide ze uit tot een enorme internetsensatie. Zo had de buidelrat meer dan 300.000 vrienden op netwerksite Facebook. Dat zijn er drie keer zo veel als de Duitse bondskanselier Angela Merkel.
quote:
XDquote:
quote:
pottenkijkerquote:
de pot verwijt de ketelquote:
quote:
Moet je klappen?quote:
quote:
Moet jij klappen?quote:
I'll take that as a yes.. Kom maar eens eventjes hier jongemanquote:
Kom jij nou tof doen danggggquote:
zucht...quote:
O_oquote:
i don't wanna, i don't wannaquote:Op woensdag 28 september 2011 15:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
I'll take that as a yes.. Kom maar eens eventjes hier jongeman
te laat u_uquote:
nou, vooruit dan maar. Be gentlequote:
het woord "gentle" staat niet in mijn woordenboekquote:
wat wat u_uquote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 16:07 schreef Dqod het volgende:
En nu ga ik nog ff Bones kijken en dan werken/mijn fietsje ophalen..
Daaaaaaaaaaaaag bitches![]()
bij mij welquote:Op woensdag 28 september 2011 16:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
het woord "gentle" staat niet in mijn woordenboek
Gentleman.quote:
Denk het niet.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:02 schreef Nyce het volgende:
hoe ruikt die?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:44 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Besteld @ Wehkamp, 26eu maar.
quote:Op woensdag 28 september 2011 17:06 schreef Fraech het volgende:
beetje the voice of america kijken/luistern #tvoa
GENTLEMAAAAANquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.can't touch this
Omdat Arnhemquote:Op woensdag 28 september 2011 17:38 schreef Chai het volgende:
Lot of Tli, waarom is alles in Arnhem doordeweeks zo vroeg dicht? terwijl het helemaal niet zo'n kleine stad is.
quote:Op woensdag 28 september 2011 17:39 schreef Allure_ het volgende:
Gewoon een fuckingsenseo
gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.can't touch this
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Ehmmm, ja. Maar hebben ze 'm niet wat lichter? Staat denk ik sexier omdat je donker haar hebt =$ anders is het donker donkerquote:Op woensdag 28 september 2011 17:54 schreef Skylark. het volgende:
Lulu, ja of nee?
http://shop.wefashion.com(...)r=%26%40QueryTerm%3D*%26CategoryUUIDLevelX%252Fj5MKA4QMpTYAAAElgDk4aFDh%3DrkMKA4QMc38AAAElW0U4aFDh%26CategoryUUIDLevelX%3Dj5MKA4QMpTYAAAElgDk4aFDh%26%40Page%3D5
Nee, alleen die kleur volgens mij.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ehmmm, ja. Maar hebben ze 'm niet wat lichter? Staat denk ik sexier omdat je donker haar hebt =$ anders is het donker donker. Nouja, of je doet er een licht broek onder.
Jij pulled die wel. Valt ie niet wijd, denk je? Ziet er een beetje raar uit bij die kerel.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, alleen die kleur volgens mij.
Had hem in de shop aan, hij was bijna best wel prima in breedte maar ik had daar L aan en die was iets te lang en iets te breed. Ik moet M hebben maar die hadden ze niet meer.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij pulled die wel. Valt ie niet wijd, denk je? Ziet er een beetje raar uit bij die kerel.
Handbaaaaaag...quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 17:39 schreef Allure_ het volgende:
Gewoon een fuckingsenseo
gekocht
Mijne poststijl misbruiken voor ene koffiemachineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.can't touch this
graag verwijderen
Die heeft Jochem volgens mij. Mooiste met een beige chino vind ik.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:07 schreef Allure_ het volgende:
http://shop.wefashion.com(...)r=%26%40QueryTerm%3D*%26CategoryUUIDLevelX%252Fj5MKA4QMpTYAAAElgDk4aFDh%3DrkMKA4QMc38AAAElW0U4aFDh%26CategoryUUIDLevelX%3Dj5MKA4QMpTYAAAElgDk4aFDh%26%40Page%3D6
ik weet het niet, dat soort dingen moet je aan zien.
Sorry dat ik niet meer reageerde op je pm, denk er nu pas aan. :$ Alles is toch meestal rond 5/6 uur dicht behalve op koopavond?quote:Op woensdag 28 september 2011 17:38 schreef Chai het volgende:
Lot of Tli, waarom is alles in Arnhem doordeweeks zo vroeg dicht? terwijl het helemaal niet zo'n kleine stad is.
Net mijn eerste kopje gezetquote:Op woensdag 28 september 2011 18:25 schreef fyah het volgende:
[..]
Mijne poststijl misbruiken voor ene koffiemachine
Sorry, misschien staan ze jou wel heel leukquote:Op woensdag 28 september 2011 18:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij het met me oneens dan.
Ja maar wat moet ik dan aan winterlaarsjes, vind nergens leuke. En omdat ik zo klein ben heb ik het gevoel dat lange laarzen me dik maken. Vandaar die korte, maar vind nergens leuke.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sorry, misschien staan ze jou wel heel leuk
heb je toevallig al leuke winterjassen gespot?
Gridje.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:44 schreef Gridlok het volgende:
Fashion talk, ik kom andere keer wel terug.
Hmm, I see. Je hebt ook super veel leuke korte laarsjes. Maar die van jou doen me echt denken aan de laarsjes die mijn moeder in 1980 droegquote:Op woensdag 28 september 2011 18:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar wat moet ik dan aan winterlaarsjes, vind nergens leuke. En omdat ik zo klein ben heb ik het gevoel dat lange laarzen me dik maken. Vandaar die korte, maar vind nergens leuke.
En nee, nog geen 1 leuke jas tegengekomen. Daarom ben ik blij dat ik vorig jaar een mooie tegen was gekomen.
quote:
Nee, ga 'm eens luisteren. Ben ook even het album aan het downloadenquote:
welke schoolquote:Op woensdag 28 september 2011 18:50 schreef MouzurX het volgende:
Trouwens allure, wie is dat wijf die in breda altijd met zo'n koe-bel aan haar tas door de school loopt ?
Hoor je van 10 meter aankomen
hogeschoollaan.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, ga 'm eens luisteren. Ben ook even het album aan het downloaden.
[..]
welke school
lol trap je daar echt in? ally zit gewoon hier in amsterdam hoorquote:Op woensdag 28 september 2011 18:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
hogeschoollaan.
of ge zit ergens anders? ik hou het ook allemaal niet bij
Sorry weet niet waar je het over hebtquote:Op woensdag 28 september 2011 18:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
hogeschoollaan.
of ge zit ergens anders? ik hou het ook allemaal niet bij
Ik had het over de korenmarkt 's nachts, want dat lijken me normale tijden voor winkels.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet meer reageerde op je pm, denk er nu pas aan. :$ Alles is toch meestal rond 5/6 uur dicht behalve op koopavond?
Erg cute inderdaadquote:Op woensdag 28 september 2011 18:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sorry weet niet waar je het over hebt
A_F: Dat meisje. Haar trui
![]()
. Wat een scheetje.
Oh ik ga nooit uit in Arnhemquote:Op woensdag 28 september 2011 18:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had het over de korenmarkt 's nachts, want dat lijken me normale tijden voor winkels.
oke stoerquote:Op woensdag 28 september 2011 19:02 schreef wise het volgende:
Video onthoofding met kettingzaag opgedoken
![]()
wel het wreedste wat ik gezien heb
daar was ik al bang voor maar dit is de enige pic die ik kan zienquote:
niet voor niks.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
daar was ik al bang voor maar dit is de enige pic die ik kan zien
quote:Op woensdag 28 september 2011 19:03 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
ik niet
en you owe me een foto van je zusje
quote:Op woensdag 28 september 2011 19:05 schreef MouzurX het volgende:
Sinds kort ben ik me trouwens enorm gaan storen aan meisjes/vrouwen die hun tashengsel bij hun elleboog hebben en dan hun handje zo gaylord achtig houden. Komt echt zo kut over.
Wat 50% van de vrouwen doen maar dat terzijde.
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:52 schreef Lakitu het volgende:
Chicks moeten gewoon zo'n handtasje en dan op hun arm dragen en niet op hun schouder julliewetenwatikbedoel
Ik wil kijken maar durf niet.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:02 schreef wise het volgende:
Video onthoofding met kettingzaag opgedoken
![]()
wel het wreedste wat ik gezien heb
alsof ik zomaar dat soort dingen ga geven vriend. plus er zou een ruil plaatsvinden :$quote:Op woensdag 28 september 2011 19:06 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
je kan die kkbuitelanders ook nooit vertrouwen he :s
Hoezo wil je dat?quote:
ik doe dat ook met sommige tasen omdat die eigenlijk te kort zijn om om je schouder te hangen. Maar ik snap je puntquote:Op woensdag 28 september 2011 19:05 schreef MouzurX het volgende:
Sinds kort ben ik me trouwens enorm gaan storen aan meisjes/vrouwen die hun tashengsel bij hun elleboog hebben en dan hun handje zo gaylord achtig houden. Komt echt zo kut over.
Wat 50% van de vrouwen doen maar dat terzijde.
ja de ping van mijn zusje voor pic van die van jou, jij hebt al pics ontvangen dus nu is het jouw beurtquote:Op woensdag 28 september 2011 19:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
alsof ik zomaar dat soort dingen ga geven vriend. plus er zou een ruil plaatsvinden :$
lol, neverquote:Op woensdag 28 september 2011 19:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
alsof ik zomaar dat soort dingen ga geven vriend. plus er zou een ruil plaatsvinden :$
Het is meer zo'n *glas breekt* momentje a la HIMYM.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik doe dat ook met sommige tasen omdat die eigenlijk te kort zijn om om je schouder te hangen. Maar ik snap je punt. En tevens retard dat je je daar aan stoort.
dat vind ik juist geil die attitude.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoezo wil je dat?
Het ziet er zo "kijk mij dan" /arrogant /kut /barbie /ikhebeenverneuktearm uit.
Ik hou het op lange shirts.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
dat vind ik juist geil die attitude.
wel geluid uit doen als je het doetquote:
die 2de gast met het mes¿ Valt wel mee.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:08 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Shiit die videodie 2e is nog ranziger trouwens wise
er gebeuren allemaal dingen achter je rug hoor :$quote:
ja maar toen kwam ik erachter dat dat geen goeie deal wasquote:Op woensdag 28 september 2011 19:08 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Shiit die videodie 2e is nog ranziger trouwens wise
[..]
ja de ping van mijn zusje voor pic van die van jou, jij hebt al pics ontvangen dus nu is het jouw beurt
Mouzur met zijn pogingen om vrouwen(lichaamstaal) te te begrijpen.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoezo wil je dat?
Het ziet er zo "kijk mij dan" /arrogant /kut /barbie /ikhebeenverneuktearm uit.
quote:Op woensdag 28 september 2011 19:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
er gebeuren allemaal dingen achter je rug hoor :$
[..]
ja maar toen kwam ik erachter dat dat geen goeie deal was
Hoe dan? Wat wil je dan, vrouwen met een rugzakquote:Op woensdag 28 september 2011 19:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het is meer zo'n *glas breekt* momentje a la HIMYM.
weet ik, ik pak jou nog wel vriendjequote:Op woensdag 28 september 2011 19:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
er gebeuren allemaal dingen achter je rug hoor :$
[..]
ja maar toen kwam ik erachter dat dat geen goeie deal was
Hoe je arm maar eens zo zonder een tas.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Mouzur met zijn pogingen om vrouwen(lichaamstaal) te te begrijpen.
lange shirts + tas aan elleboogquote:
Houd je arm maar eens zo zoals je een glas vast hebt, maar dan zonder een glas.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoe je arm maar eens zo zonder een tas.
Ziet er niet uit.
gwn op hun hoofd net als in afrika. Geen fratsenquote:Op woensdag 28 september 2011 19:12 schreef Lakitu het volgende:
Mouz je spacet 'm weer eens. hoe moeten sma's anders een tas doen?
Moet je niet zo naar ze staren, dan trekken ze ook geen kutkop.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:13 schreef MouzurX het volgende:
GEEN IDEE.
Misschien ligt het niet aan de tas, maar de arrogante kutkop die sommigen trekken.
/predictable.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Moet je niet zo naar ze staren, dan trekken ze ook geen kutkop.
Freak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |