quote:
Nee, ga 'm eens luisteren. Ben ook even het album aan het downloadenquote:
welke schoolquote:Op woensdag 28 september 2011 18:50 schreef MouzurX het volgende:
Trouwens allure, wie is dat wijf die in breda altijd met zo'n koe-bel aan haar tas door de school loopt ?
Hoor je van 10 meter aankomen
hogeschoollaan.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, ga 'm eens luisteren. Ben ook even het album aan het downloaden.
[..]
welke school
lol trap je daar echt in? ally zit gewoon hier in amsterdam hoorquote:Op woensdag 28 september 2011 18:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
hogeschoollaan.
of ge zit ergens anders? ik hou het ook allemaal niet bij
Sorry weet niet waar je het over hebtquote:Op woensdag 28 september 2011 18:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
hogeschoollaan.
of ge zit ergens anders? ik hou het ook allemaal niet bij
Ik had het over de korenmarkt 's nachts, want dat lijken me normale tijden voor winkels.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet meer reageerde op je pm, denk er nu pas aan. :$ Alles is toch meestal rond 5/6 uur dicht behalve op koopavond?
Erg cute inderdaadquote:Op woensdag 28 september 2011 18:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sorry weet niet waar je het over hebt
A_F: Dat meisje. Haar trui
![]()
. Wat een scheetje.
Oh ik ga nooit uit in Arnhemquote:Op woensdag 28 september 2011 18:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had het over de korenmarkt 's nachts, want dat lijken me normale tijden voor winkels.
oke stoerquote:Op woensdag 28 september 2011 19:02 schreef wise het volgende:
Video onthoofding met kettingzaag opgedoken
![]()
wel het wreedste wat ik gezien heb
daar was ik al bang voor maar dit is de enige pic die ik kan zienquote:
niet voor niks.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
daar was ik al bang voor maar dit is de enige pic die ik kan zien
quote:Op woensdag 28 september 2011 19:03 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
ik niet
en you owe me een foto van je zusje
quote:Op woensdag 28 september 2011 19:05 schreef MouzurX het volgende:
Sinds kort ben ik me trouwens enorm gaan storen aan meisjes/vrouwen die hun tashengsel bij hun elleboog hebben en dan hun handje zo gaylord achtig houden. Komt echt zo kut over.
Wat 50% van de vrouwen doen maar dat terzijde.
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:52 schreef Lakitu het volgende:
Chicks moeten gewoon zo'n handtasje en dan op hun arm dragen en niet op hun schouder julliewetenwatikbedoel
Ik wil kijken maar durf niet.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:02 schreef wise het volgende:
Video onthoofding met kettingzaag opgedoken
![]()
wel het wreedste wat ik gezien heb
alsof ik zomaar dat soort dingen ga geven vriend. plus er zou een ruil plaatsvinden :$quote:Op woensdag 28 september 2011 19:06 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
je kan die kkbuitelanders ook nooit vertrouwen he :s
Hoezo wil je dat?quote:
ik doe dat ook met sommige tasen omdat die eigenlijk te kort zijn om om je schouder te hangen. Maar ik snap je puntquote:Op woensdag 28 september 2011 19:05 schreef MouzurX het volgende:
Sinds kort ben ik me trouwens enorm gaan storen aan meisjes/vrouwen die hun tashengsel bij hun elleboog hebben en dan hun handje zo gaylord achtig houden. Komt echt zo kut over.
Wat 50% van de vrouwen doen maar dat terzijde.
ja de ping van mijn zusje voor pic van die van jou, jij hebt al pics ontvangen dus nu is het jouw beurtquote:Op woensdag 28 september 2011 19:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
alsof ik zomaar dat soort dingen ga geven vriend. plus er zou een ruil plaatsvinden :$
lol, neverquote:Op woensdag 28 september 2011 19:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
alsof ik zomaar dat soort dingen ga geven vriend. plus er zou een ruil plaatsvinden :$
Het is meer zo'n *glas breekt* momentje a la HIMYM.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik doe dat ook met sommige tasen omdat die eigenlijk te kort zijn om om je schouder te hangen. Maar ik snap je punt. En tevens retard dat je je daar aan stoort.
dat vind ik juist geil die attitude.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoezo wil je dat?
Het ziet er zo "kijk mij dan" /arrogant /kut /barbie /ikhebeenverneuktearm uit.
Ik hou het op lange shirts.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
dat vind ik juist geil die attitude.
wel geluid uit doen als je het doetquote:
die 2de gast met het mes¿ Valt wel mee.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:08 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Shiit die videodie 2e is nog ranziger trouwens wise
er gebeuren allemaal dingen achter je rug hoor :$quote:
ja maar toen kwam ik erachter dat dat geen goeie deal wasquote:Op woensdag 28 september 2011 19:08 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Shiit die videodie 2e is nog ranziger trouwens wise
[..]
ja de ping van mijn zusje voor pic van die van jou, jij hebt al pics ontvangen dus nu is het jouw beurt
Mouzur met zijn pogingen om vrouwen(lichaamstaal) te te begrijpen.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoezo wil je dat?
Het ziet er zo "kijk mij dan" /arrogant /kut /barbie /ikhebeenverneuktearm uit.
quote:Op woensdag 28 september 2011 19:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
er gebeuren allemaal dingen achter je rug hoor :$
[..]
ja maar toen kwam ik erachter dat dat geen goeie deal was
Hoe dan? Wat wil je dan, vrouwen met een rugzakquote:Op woensdag 28 september 2011 19:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het is meer zo'n *glas breekt* momentje a la HIMYM.
weet ik, ik pak jou nog wel vriendjequote:Op woensdag 28 september 2011 19:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
er gebeuren allemaal dingen achter je rug hoor :$
[..]
ja maar toen kwam ik erachter dat dat geen goeie deal was
Hoe je arm maar eens zo zonder een tas.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Mouzur met zijn pogingen om vrouwen(lichaamstaal) te te begrijpen.
lange shirts + tas aan elleboogquote:
Houd je arm maar eens zo zoals je een glas vast hebt, maar dan zonder een glas.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoe je arm maar eens zo zonder een tas.
Ziet er niet uit.
gwn op hun hoofd net als in afrika. Geen fratsenquote:Op woensdag 28 september 2011 19:12 schreef Lakitu het volgende:
Mouz je spacet 'm weer eens. hoe moeten sma's anders een tas doen?
Moet je niet zo naar ze staren, dan trekken ze ook geen kutkop.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:13 schreef MouzurX het volgende:
GEEN IDEE.
Misschien ligt het niet aan de tas, maar de arrogante kutkop die sommigen trekken.
/predictable.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Moet je niet zo naar ze staren, dan trekken ze ook geen kutkop.
Freak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |