quote:
Nee, ga 'm eens luisteren. Ben ook even het album aan het downloadenquote:
welke schoolquote:Op woensdag 28 september 2011 18:50 schreef MouzurX het volgende:
Trouwens allure, wie is dat wijf die in breda altijd met zo'n koe-bel aan haar tas door de school loopt ?
Hoor je van 10 meter aankomen
hogeschoollaan.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, ga 'm eens luisteren. Ben ook even het album aan het downloaden.
[..]
welke school
lol trap je daar echt in? ally zit gewoon hier in amsterdam hoorquote:Op woensdag 28 september 2011 18:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
hogeschoollaan.
of ge zit ergens anders? ik hou het ook allemaal niet bij
Sorry weet niet waar je het over hebtquote:Op woensdag 28 september 2011 18:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
hogeschoollaan.
of ge zit ergens anders? ik hou het ook allemaal niet bij
Ik had het over de korenmarkt 's nachts, want dat lijken me normale tijden voor winkels.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet meer reageerde op je pm, denk er nu pas aan. :$ Alles is toch meestal rond 5/6 uur dicht behalve op koopavond?
Erg cute inderdaadquote:Op woensdag 28 september 2011 18:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sorry weet niet waar je het over hebt
A_F: Dat meisje. Haar trui
![]()
. Wat een scheetje.
Oh ik ga nooit uit in Arnhemquote:Op woensdag 28 september 2011 18:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had het over de korenmarkt 's nachts, want dat lijken me normale tijden voor winkels.
oke stoerquote:Op woensdag 28 september 2011 19:02 schreef wise het volgende:
Video onthoofding met kettingzaag opgedoken
![]()
wel het wreedste wat ik gezien heb
daar was ik al bang voor maar dit is de enige pic die ik kan zienquote:
niet voor niks.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
daar was ik al bang voor maar dit is de enige pic die ik kan zien
quote:Op woensdag 28 september 2011 19:03 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
ik niet
en you owe me een foto van je zusje
quote:Op woensdag 28 september 2011 19:05 schreef MouzurX het volgende:
Sinds kort ben ik me trouwens enorm gaan storen aan meisjes/vrouwen die hun tashengsel bij hun elleboog hebben en dan hun handje zo gaylord achtig houden. Komt echt zo kut over.
Wat 50% van de vrouwen doen maar dat terzijde.
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:52 schreef Lakitu het volgende:
Chicks moeten gewoon zo'n handtasje en dan op hun arm dragen en niet op hun schouder julliewetenwatikbedoel
Ik wil kijken maar durf niet.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:02 schreef wise het volgende:
Video onthoofding met kettingzaag opgedoken
![]()
wel het wreedste wat ik gezien heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |