HAHAHA HEB JIJ HAVO GEDAANquote:Op maandag 31 mei 2010 16:41 schreef Smart_ass het volgende:
Meisjes van de havo waren bij ons op de middelbare school sowieso echt een stuk leuker dan op het vwo.En dat zag ik niet omdat ik havo gedaan heb.
Ben je blijven zitten?quote:
Daar ben ik het mee eens, heb beiden gedaan.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:41 schreef Smart_ass het volgende:
Meisjes van de havo waren bij ons op de middelbare school sowieso echt een stuk leuker dan op het vwo.En dat zag ik niet omdat ik havo gedaan heb.
Ik zal het eens checken. Heb toevallig gisteren nog wat andere nieuwe dingen binnengehaald.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:41 schreef Maisnon het volgende:
Pleun
Dat nieuwe album van Caribou is toch wel heel gaaf
Maar ik kende dus alleen het oude spul maar en dat is wel net anders
Zitten daar ook weer guido's en guidettes in?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:41 schreef Allure_ het volgende:
Laki komt er geen nieuwe Jersey Shore? Ik zag wel een nieuwe Real World. Daar wordt ook nog wel in gevochten
.
Ja er komt een tweede seizoen JSquote:Op maandag 31 mei 2010 16:41 schreef Allure_ het volgende:
Laki komt er geen nieuwe Jersey Shore? Ik zag wel een nieuwe Real World. Daar wordt ook nog wel in gevochten
.
Dezelfde mensen?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja er komt een tweede seizoen JSEn ze gaan naar Miami Beach
quote:
Mensen die dubbel blijven zittenquote:
Ah gaaf, komt dat weer?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:41 schreef Allure_ het volgende:
.
yeaquote:
Hell yeahquote:Op maandag 31 mei 2010 16:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja er komt een tweede seizoen JSEn ze gaan naar Miami Beach
Wajoo ben ik een neger? Gekkenhuis.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:43 schreef Potloodvis het volgende:
Otis trollt maar, negers kunnen geen WO doen.
Real world? Volgens mij is deze ook wel tofquote:
Haha wat een tekst en wat een onderwerp sowiesoquote:
Qua uiterlijk zal het vast wel hetzelfde zijn, maar op vwo had je echt van die strebertjes die alleen maar met school bezig waren en helemaal niet met jongens oid (in de 4de ja) en op havo is iedereen gewoon wat relaxter.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:43 schreef Otis2.0 het volgende:
Bij ons was er eigenlijk op zowel havo als vwo heel erg mooie meisjes. En ook in zowel havo als vwo enorme trollen.
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:43 schreef Potloodvis het volgende:
Otis trollt maar, negers kunnen geen WO doen.
Dan heb je een snelle verbinding, het is nog niet eens opgenomen.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat moet ik dan binnenkort maar downloaden.
Ook die had je wel bij allebei volgens mij hoor. Maar op vwo sowieso ja en van havo kende ik dat soort meisjes niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Qua uiterlijk zal het vast wel hetzelfde zijn, maar op vwo had je echt van die stebertjes die alleen maar met school bezig waren en helemaal niet met jongens oid (in de 4de ja) en op havo is iedereen gewoon wat relaxter.
Ja Real World, dat vond ik tof altijd.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Real world? Volgens mij is deze ook wel tof. Ik zag alweer leuke voorstukjes met seks en drama
.
Alles binnen nu en 5 jaar noem ik binnenkort.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dan heb je een snelle verbinding, het is nog niet eens opgenomen.
Wat is de r² en wat is de Sx,y?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:45 schreef Lakitu het volgende:
Ik zei vorige keer tock al, aantal spange chicks = negatief gecorreleerd aan opleidingsniveau tot aan een minimum van vmbo-t.
Ik had vorig jaar echt pech met mijn klas en 50% van de meisjes was daar zo (in de andere klassen denk ik meer 20%), maar op havo is dat echt gemiddeld 1/2 per klas.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ook die had je wel bij allebei volgens mij hoor. Maar op vwo sowieso ja en van havo kende ik dat soort meisjes niet.
Filipino's zijn geen negers.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je had moeten zien wat ik gisteren over Filipino's zei.
Maar.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:45 schreef Lakitu het volgende:
Ik zei vorige keer tock al, aantal spange chicks = negatief gecorreleerd aan opleidingsniveau tot aan een minimum van vmbo-t.
Wij moeten in de klas altijd lachen om r² .quote:
Nu is er een knappe bi seksuele kerel, een gelovige, een rocker, een psycho en wat sletten. Oh, en een excuus neger.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:45 schreef Maisnon het volgende:
Real World vond ik ook wel leuk
Ook echt vanaf dag 1 een bitchfight aan de hand van wie bij wie op de slaapkamer gaat liggen
Weet ik, maar het was nog beter dan ze negers noemen.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Filipino's zijn geen negers.Ze komen niet van the homeland.
Ja ik had klein stukje gezien. En die bi is gewoon gay.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nu is er een knappe bi seksuele kerel, een gelovige, een rocker, een psycho en wat sletten. Oh, en een excuus neger.
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:47 schreef Otis2.0 het volgende:
Sowieso was het leukste om mooie meisjes die verlegen waren en nooit vriendjes hadden en nooit uitgingen te regelen. Challenge alles.
WORDquote:Op maandag 31 mei 2010 16:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ik had klein stukje gezien. En die bi is gewoon gay.Mannelijk bi bestaat niet.
Geef toe hij is wel hottie tok.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ik had klein stukje gezien. En die bi is gewoon gay.Mannelijk bi bestaat niet.
Nee man, die moet je pesten en nog onzekerder maken.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:47 schreef Otis2.0 het volgende:
Sowieso was het leukste om mooie meisjes die verlegen waren en nooit vriendjes hadden en nooit uitgingen te regelen. Challenge alles.
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:47 schreef Bragi het volgende:
Community is een toffe comedyserie.
Met die chick die ik eerder vandaag postte.
Mooie meisjes pestenquote:Op maandag 31 mei 2010 16:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee man, die moet je pesten en nog onzekerder maken.
Bij ons zeggen de lecturers altijd: ar skwer.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wij moeten in de klas altijd lachen om r² .R-squirt
![]()
Ik zou 'm niet geven als ik jou was.quote:
Klinkt als een goede cast voor veel drama.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nu is er een knappe bi seksuele kerel, een gelovige, een rocker, een psycho en wat sletten. Oh, en een excuus neger.
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kan m'n jaloersheid niet onderdrukken bij jou.
Precies mijn gedachte eigenlijk.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Washington DC. Ik denk op zondag avond alleen.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Klinkt als een goede cast voor veel drama.Maar eh, welke stad zitten ze?
En weetje welke dag 't komt?
Hmm, misschien als ie iets mannelijker was. Maar met wat drank op valt het te overwegen.quote:
IS WEL EEN TOPIC WAARD DOE HET.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:49 schreef Lakitu het volgende:
Ik wil ook even een klacht droppen die geen topic waard is: chicks met rugtassen![]()
![]()
Ik erger me daar echt kapot aan. WHO'S WITH ME
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:49 schreef Lakitu het volgende:
Ik wil ook even een klacht droppen die geen topic waard is: chicks met rugtassen![]()
![]()
Je bedoeld ; dat zou je ooit willen doen.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:47 schreef Otis2.0 het volgende:
Kipling.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:49 schreef Lakitu het volgende:
![]()
Vrouwelijke bi's vind ik wel normaal, mits ze alleen soms met chicks gaan maar wel gewoon straight zijn. Maar kom niet zeggen dat je als man op vrouwen valt terwijl je lullen in je kont neemtquote:Op maandag 31 mei 2010 16:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte eigenlijk.Het hele fenomeen bi vind ik weird, volgens mij ben je gewoon hetero dan wel homo.
Je bedoeldquote:Op maandag 31 mei 2010 16:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je bedoeld ; dat zou je ooit willen doen.
Ligt er aan of het een kankerspang verlegen chici is met zon hele onschuldige kleine ruktas.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:49 schreef Lakitu het volgende:
![]()
hypocrietquote:Op maandag 31 mei 2010 16:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vrouwelijke bi's vind ik wel normaal, mits ze alleen soms met chicks gaan maar wel gewoon straight zijn. Maar kom niet zeggen dat je als man op vrouwen valt terwijl je lullen in je kont neemt
Ja of Eastpak.quote:
Fistfak.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:52 schreef Allure_ het volgende:
Mensen die eastpack tassen van naam gingen veranderen.
Lastpak.
Asbak.
Etc..
Bij mij zat zo'n gast die had alles weggekrast en er BAAAAS op geschreven.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:52 schreef Allure_ het volgende:
Lastpak.
Asbak.
Etc..
Eastside.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:52 schreef Allure_ het volgende:
Lastpak.
Asbak.
Etc..
Hoe de fuck krijg je dat voor elkaar danquote:Op maandag 31 mei 2010 16:52 schreef Crack_ het volgende:
FUUUUU, mn m&o cijfer is tussen de 3,5 en 4,3
Hoi. Dat had ik in de 1e en 2e. Ik had een Tupak. Niet haten.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:52 schreef Allure_ het volgende:
Lastpak.
Asbak.
Etc..
Precies.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:52 schreef Lakitu het volgende:
Chicks moeten gewoon zo'n handtasje en dan op hun arm dragen en niet op hun schouder julliewetenwatikbedoel
en hoeveel moest jequote:Op maandag 31 mei 2010 16:52 schreef Crack_ het volgende:
Eastpack chicks waren vroeger nog wel mooi.quote:
Haha. Sowieso wel.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ter beoordeling van de vraag of jij mag praten over leuke en niet-leuke meisjes.
Leugensquote:
Echt gewoon bijna ALLES foutquote:Op maandag 31 mei 2010 16:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoe de fuck krijg je dat voor elkaar dan
Nog erger dan Kipling.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoi. Dat had ik in de 1e en 2e. Ik had een Tupak. Niet haten.
Ja als ze 12 zijn. Nu moeten ze gewoon deez stylo:quote:Op maandag 31 mei 2010 16:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Eastpack chicks waren vroeger nog wel mooi.
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:52 schreef Lakitu het volgende:
Chicks moeten gewoon zo'n handtasje en dan op hun arm dragen en niet op hun schouder julliewetenwatikbedoel
Mensen die gewoon voldoendes voor examens halenquote:Op maandag 31 mei 2010 16:52 schreef Crack_ het volgende:
Een vriestas van de Aldi.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:52 schreef Lakitu het volgende:
Eigenlijk een 4,8 maar heb combinatie cijferquote:
Jij mag dat wel, ynuhh. Jij wel.quote:
Redelijk dik? Poeee er zitten allemaal smetvlekken op de binnenkant van mijn bovenbenen omdat ze langs elkaar heen schuren de hele dag.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ze heeft wel redelijk dikke bovenbenen, maar de rest is goed.
derpderpquote:Op maandag 31 mei 2010 16:52 schreef Lakitu het volgende:
Priscillas ja.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nog erger dan Kipling.
Ekte ekte namen geen boeken(tas) mee naar school.
Dat heb ik nog steeds eigenlijk.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:54 schreef Otis2.0 het volgende:
Ekte bazen hadden een zwarte eastpak met bijna niks erin en hem dan hoog op je rug.
En dan het handje zo gay erbij hebben hangen, nee dus.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:52 schreef Lakitu het volgende:
Hypocrietquote:Op maandag 31 mei 2010 16:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vrouwelijke bi's vind ik wel normaal, mits ze alleen soms met chicks gaan maar wel gewoon straight zijn. Maar kom niet zeggen dat je als man op vrouwen valt terwijl je lullen in je kont neemt
Pindarotsjes, jaquote:Op maandag 31 mei 2010 16:54 schreef Otis2.0 het volgende:
Ekte bazen hadden een zwarte eastpak met bijna niks erin en hem dan hoog op je rug.
Ik vroeg je niks.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ze heeft wel redelijk dikke bovenbenen, maar de rest is goed.
Ik had een donkerblauwe met bijna niks erin maar wel laag uiteraard.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:54 schreef Otis2.0 het volgende:
Ja dat heb ik bij economie, dus ik snap er geen flikker van. Iedereen zegt dat m&o veel makkelijker isquote:Op maandag 31 mei 2010 16:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mensen die gewoon voldoendes voor examens halen![]()
.
Ter informatie, mijn punt voor M&O was een 8.8.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook.quote:
En je ass dan, is die ook big?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Redelijk dik? Poeee er zitten allemaal smet op de binnenkant van mijn bovenbenen omdat ze langs elkaar heen schuren de hele dag.
Ik heb óf geen tas mee óf een tas met lunch + één pen er los in+ agenda.quote:
Dat heet vervellen, meisje.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Redelijk dik? Poeee er zitten allemaal smetvlekken op de binnenkant van mijn bovenbenen omdat ze langs elkaar heen schuren de hele dag.
Hoe kunnen chicks nou een gay handje hebben? HET ZIJN VROUWENquote:Op maandag 31 mei 2010 16:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
En dan het handje zo gay erbij hebben hangen, nee dus.
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik had een donkerblauwe met bijna niks erin maar wel laag uiteraard.
Voor economie had ik een 7.8. Ik vond álle examens makkelijk, had bijna niet geleerd. Nee, jullie mogen me niet aanraken.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat heb ik bij economie, dus ik snap er geen flikker van. Iedereen zegt dat m&o veel makkelijker is.
Ik heb meerdere tassen, als ik mijn laptop meeneem naar school pak ik een schoudertas en anders gewoon een handtas.quote:
Kijk dr haten terwijl iedereen hier gewoon nog steeds die stijl rockt.quote:
Dikke bovenbenen mag wel als je ass nice is. Tetten ook.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Uiteraard. Net als mijn tieten. En gewoon alles. BIG.
Wat zei je dan eigenlijk als ze er over gingen zeuren? Want ik had een x een boek niet bij me omdat het niet meer in mijn tas paste (Nederlands, fucking dik boek) en dat wijf werd echt heel pissig.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Thanks.
Vandaar dat ik van havo/vwo ben afgestuurd. Had ik toch maar boeken meegenomen.
Tas hoog dragen.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Serieus alleen Lakitu en C_N zijn normale jongemannen hier.
Bij ons ook niet in de 1e klas maar daarna wel want dan was je mooier.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Tas hoog dragen.Dat was hier absolutely NOT DONE.
Hier werd je in de prullenbak gesmeten als je dat deed.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wij deden eerst omhoog voor leverage en dan hard naar beneden trekkenquote:Op maandag 31 mei 2010 16:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
Vroeger in de 1e en 2e van die kipling tassen van achter over iemands hoofd heen gooien.
Inderdaad, des te lager des te stoerder je was.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dankje voor de goedkeuring van mijn lichaam.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dikke bovenbenen mag wel als je ass nice is. Tetten ook.
Maar je buik mag niet huge zijn.
Of die ritsen open doen en dan dat doenquote:Op maandag 31 mei 2010 16:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wij deden eerst omhoog voor leverage en dan hard naar beneden trekken
quote:
Hier was het zo dat bruggies dat deden, want die dachten dat dat 'cool' was maar in feite liepen ze achter want de elite droeg hun tas gewoon hoog. Laag werd het nieuwe hoog.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wij die lipjes omhoog duwen, dan schieten de touwen los en valt je tas af.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wij deden eerst omhoog voor leverage en dan hard naar beneden trekken
Dankje.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Serieus alleen Lakitu en C_N zijn normale jongemannen hier.
Zie jou praten.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dikke bovenbenen mag wel als je ass nice is. Tetten ook.
Maar je buik mag niet huge zijn.
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mensen zijn blijven hangen in de brugklas allesquote:Op maandag 31 mei 2010 16:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Inderdaad, des te lager des te stoerder je was.
Pics in mijn inbox. Ik wil nu wel eigenlijk zien of je ass en je benen echt zo nice zijn.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dankje voor de goedkeuring van mijn lichaam.
Ik zei gewoon dat ik dat hele boek niet had. 'Ja, maak dan kopieen!'. "Ehm nee."quote:Op maandag 31 mei 2010 16:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat zei je dan eigenlijk als ze er over gingen zeuren? Want ik had een x een boek niet bij me omdat het niet meer in mijn tas paste (Nederlands, fucking dik boek) en dat wijf werd echt heel pissig.
Eens.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:58 schreef Skylark. het volgende:
Stelling: Mensen die Kipling tassen ipv Eastpak hadden zijn nu nog steeds de losers.
Het regent. Dus ik ga wel met de bus.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zie jou praten.
Ja, dit mag als je dit hebt, en zus mag niet, maar zo wel.
Ga fietsen, kind
Het werd hip bij jou toen het hier in normaal Nederland al jaren gebeurde.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:58 schreef Smart_ass het volgende:
Die eastpaks zo hoog dragen werd pas hip toen ik allang van de middelbare school af was.
Tegendraads, lekker brutaal.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:59 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
[..]
Mensen zijn blijven hangen in de brugklas alles
Eens.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:58 schreef Skylark. het volgende:
Stelling: Mensen die Kipling tassen ipv Eastpak hadden zijn nu nog steeds de losers.
Nee dat was juist het hoge. De losers bleven laag dragen, omdat dat vroeger cool was en dus safe.quote:
Op wat voor school heb jij in godsnaam gezeten!quote:Op maandag 31 mei 2010 17:00 schreef Maisnon het volgende:
Bij ons was het serieus een tijd normaal dat je je tas aan de voorkant droeg
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:59 schreef Skylark. het volgende:
Ik was ook iemand van die sporttassen, zeg maar zo'n zak met zo'n koord erdoor. Van NIKE.
Heb ik geen pics van. Ik heb wel een goede taille trouwens.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Pics in mijn inbox. Ik wil nu wel eigenlijk zien of je ass en je benen echt zo nice zijn.
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:00 schreef Maisnon het volgende:
Bij ons was het serieus een tijd normaal dat je je tas aan de voorkant droeg
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:36 schreef Maisnon het volgende:
Ja zodra ik ergens op in ga wordt het een groot schijnheilig handjes boven elkaars hoofd houden bedoelingwaar ik toevallig altijd als een complete vreemde mongool word afgeschilderd dus meer zeg ik er niet meer over
Ai noh die draag ik nu nog als ik de gym hit.quote:
Wat moet je dan dragen als jongen?quote:Op maandag 31 mei 2010 17:01 schreef Allure_ het volgende:
Mensen met Kipling of Eastpak waren gewoon allebei knullig.
Ik ook.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ai noh die draag ik nu nog als ik de gym hit.
Hahah fu man. Ik woon midden in Nederland, midden in de bewoonde wereld.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:59 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het werd hip bij jou toen het hier in normaal Nederland al jaren gebeurde.
Soms zie ik mensen met van die voetbaltassen komen echt wtfquote:
Da's toch een zielig paupertasje manquote:Op maandag 31 mei 2010 17:03 schreef Skylark. het volgende:
Alternatieve NG.Zelfs in Limburg zou je gepest worden met die attitude.
Ik zei normaal Nederland. Dat is dus Noord- en Zuid-Holland.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahah fu man. Ik woon midden in Nederland, midden in de bewoonde wereld.
Schoenen, handdoek, flesje, deo.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Soms zie ik mensen met van die voetbaltassen komen echt wtfIk heb er alleen schoentjes en een handdoek in.
Wat de fuck moet je anders dragen als je maar een paar spullen hebt?quote:Op maandag 31 mei 2010 17:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Da's toch een zielig paupertasje man
Ik drink uit de kraan en deo mee is niet nodig, ik douche toch gelijk als ik thuiskom.quote:
Geen zielig mocrotasjequote:Op maandag 31 mei 2010 17:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat de fuck moet je anders dragen als je maar een paar spullen hebt?![]()
Een berenvel en die spullen op je hoofd ofzo?
Naar de kraan lopen is trainingonderbrekend. Het kan wel maar flesje is chiller.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik drink uit de kraan en deo mee is niet nodig, ik douche toch gelijk als ik thuiskom.
/care wat jij van tasjes vindt.quote:
haha, echt hequote:Op maandag 31 mei 2010 17:05 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben het net NG eens. Dat zijn echt van die marokkanentasjes. Jullie droegen zeker ook dit:
[ afbeelding ]
Wat waren we zonde hem.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:05 schreef Maisnon het volgende:
Gelukkig hebben we AP om af en toe te zeggen dat het snel gaat
Waarom ga je er dan niet gelijk heen in je sportkleren? Hier doen de hockeyers dat altijd.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik drink uit de kraan en deo mee is niet nodig, ik douche toch gelijk als ik thuiskom.
Ik heb nog een foto waar ik die jas aan hebquote:Op maandag 31 mei 2010 17:05 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben het met NG eens. Dat zijn echt van die marokkanentasjes. Jullie droegen zeker ook dit:
[ afbeelding ]
Hihi.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:05 schreef Maisnon het volgende:
Gelukkig hebben we AP om af en toe te zeggen dat het snel gaat
Doet hij toch.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom ga je er dan niet gelijk heen in je sportkleren? Hier doen de hockeyers dat altijd.
Nee man 3 kleuren.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:05 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben het met NG eens. Dat zijn echt van die marokkanentasjes. Jullie droegen zeker ook dit:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:05 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik heb nog een foto waar ik die jas aan heb
Doe ik toch ooowk, vrouw. Ik heb alleen een handdoek en schoenen in mn tasje, want die zaalschoenen mogen niet vies worden natuurlijk.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom ga je er dan niet gelijk heen in je sportkleren? Hier doen de hockeyers dat altijd.
In de winkelquote:
Nee NG bedoelt geen nektasjes, hij bedoelt dit:quote:Op maandag 31 mei 2010 17:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Laki je hebt toch niet serieus zo'n ernie en bert mini nektasje gehad
quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat de fuck moet je anders dragen als je maar een paar spullen hebt?![]()
Een berenvel en die spullen op je hoofd ofzo?
Een blank meisje in mijn klas, die draagt sindskort een nektasje met allemaal van die reepjes eraanquote:Op maandag 31 mei 2010 17:08 schreef Allure_ het volgende:
Hebben jullie ook een nektasje. Daar passen ook al je boeken in.
Ik vind dat echt zo triest. Noem dan een concreet voorbeeld. Op den duur neemt niemand die klachten nog serieus.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:07 schreef Crack_ het volgende:
Wijf naast me belt het laks nu, zegt ze "Ja het was te moeilijk dat was mn klacht"![]()
![]()
![]()
![]()
.
Dat is ook triest, even een klacht doen omdat je die normering leuker wilt. Nou ehhh, alsof ze dat niet weten..quote:Op maandag 31 mei 2010 17:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo triest. Noem dan een concreet voorbeeld. Op den duur neemt niemand die klachten nog serieus.
Nee.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:05 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Echt hequote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:08 schreef Allure_ het volgende:
Hebben jullie ook een nektasje. Daar passen ook al je boeken in.
Echt he.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Echt he. Wacht op de korte broek- en boxer-onder-zwembroektopics.
Sowieso al niet meer. Elk jaar worden het ook meer, het gaat ze alleen nog maar om records.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo triest. Noem dan een concreet voorbeeld. Op den duur neemt niemand die klachten nog serieus.
Ja fucking fagsquote:Op maandag 31 mei 2010 17:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Vergeet de teenslippertopics niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ook. Alles in mini.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:10 schreef Maisnon het volgende:
Ik koop altijd de pocketversies van mijn studieboeken zodat ik ze in mn nektasje kan doen
Ik zag zaterdag ook 2 blanke jongetjes met mocro petje, jasje en nektasje. Ze waren bushokjes aan het slopen.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Een blank meisje in mijn klas, die draagt sindskort een nektasje met allemaal van die reepjes eraan
Met Nike tasje en alquote:Op maandag 31 mei 2010 17:11 schreef Skylark. het volgende:
Dat zijn de mensen die hier op FOK! hun gal spuwen terwijl wij aan de zuidelijke costa's de chicks binnenhalen.
Hou me op de hoogte, ik vind het zeer spannend.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:11 schreef Crack_ het volgende:
Nu doet ze een nieuwe klacht, ze had een vergrote versie en die was te groot![]()
?!!?
quote:
feels good manquote:
Ja en dat verpest het voor wel goede klachten. Want soms is het wel gewoon terecht bijv. bij biologie was een zo'n vraag meer tekst verklaren dan biologie en eentje was gewoon een wiskundevraag. Alleen als mensen dat er niet bij zeggen en alleen maar huilen dat het moeilijk was.. tja.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is ook triest, even een klacht doen omdat je die normering leuker wilt. Nou ehhh, alsof ze dat niet weten..
wat. ik nietquote:Op maandag 31 mei 2010 17:11 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Had je nou serieus niet door dat ik een grapje maakte over tassen aan de voorkant
Nike-tasjesquote:
Plus voetbal ernaast zonder tasjequote:Op maandag 31 mei 2010 17:13 schreef Skylark. het volgende:
Naar het strand met een gymtas met erin: zonnebrand, ijswater, zonnebril, iPod en voetbalblaadje.
natuurlijk niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:14 schreef Chai het volgende:
Als jullie maar geen mannen uggs gaan dragen.
Ik heb zwarte.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:14 schreef Chai het volgende:
Ja, die doe je niet in je tas omdat je onderweg overpasstquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:14 schreef Chai het volgende:
Ik wil voor mezelf graag kralenkettingen vervangen met 15-jarige chimi's.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nike-tasjes
Pokemon
Boardshorts
Teenslippers
Kralenkettingen
V-hals
Zwarte Eastpak hoog
Rnb/hiphop
het goede leven.
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nike-tasjes
Pokemon
Boardshorts
Teenslippers
Kralenkettingen
V-hals
Zwarte Eastpak hoog
Rnb/hiphop
het goede leven.
LUISTER NAAR DEZE PRAATquote:Op maandag 31 mei 2010 17:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, die doe je niet in je tas omdat je onderweg overpasst. En dan niet zo'n grote voetbal maar zo'n kleintje.
En dan op het strand gaan voetballen terwijl het zand eigenlijk te heet is waardoor je moet dansen of soms even je voeten ingraaft.
Behalve Eastpak hoog en rnb/hiphop ALLESquote:Op maandag 31 mei 2010 17:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nike-tasjes
Pokemon
Boardshorts
Teenslippers
Kralenkettingen
V-hals
Zwarte Eastpak hoog
Rnb/hiphop
het goede leven.
Nee jammer, dan leef je niet the goodlife.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Behalve Eastpak hoog en rnb/hiphop ALLES!
Aight. Ik dacht dat jij alleen rare muziek luisterde.quote:
Serieus als jij je eastpak voor de een of andere reden weer een keer gebruikt draag je hem dan laag.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Behalve Eastpak hoog en rnb/hiphop ALLES!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |