Doet hij toch.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom ga je er dan niet gelijk heen in je sportkleren? Hier doen de hockeyers dat altijd.
Nee man 3 kleuren.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:05 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben het met NG eens. Dat zijn echt van die marokkanentasjes. Jullie droegen zeker ook dit:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:05 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben het met NG eens. Dat zijn echt van die marokkanentasjes. Jullie droegen zeker ook dit:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik heb nog een foto waar ik die jas aan heb
Doe ik toch ooowk, vrouw. Ik heb alleen een handdoek en schoenen in mn tasje, want die zaalschoenen mogen niet vies worden natuurlijk.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom ga je er dan niet gelijk heen in je sportkleren? Hier doen de hockeyers dat altijd.
In de winkelquote:
Nee NG bedoelt geen nektasjes, hij bedoelt dit:quote:Op maandag 31 mei 2010 17:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Laki je hebt toch niet serieus zo'n ernie en bert mini nektasje gehad
quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat de fuck moet je anders dragen als je maar een paar spullen hebt?![]()
Een berenvel en die spullen op je hoofd ofzo?
Een blank meisje in mijn klas, die draagt sindskort een nektasje met allemaal van die reepjes eraanquote:Op maandag 31 mei 2010 17:08 schreef Allure_ het volgende:
Hebben jullie ook een nektasje. Daar passen ook al je boeken in.
Ik vind dat echt zo triest. Noem dan een concreet voorbeeld. Op den duur neemt niemand die klachten nog serieus.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:07 schreef Crack_ het volgende:
Wijf naast me belt het laks nu, zegt ze "Ja het was te moeilijk dat was mn klacht"![]()
![]()
![]()
![]()
.
Dat is ook triest, even een klacht doen omdat je die normering leuker wilt. Nou ehhh, alsof ze dat niet weten..quote:Op maandag 31 mei 2010 17:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo triest. Noem dan een concreet voorbeeld. Op den duur neemt niemand die klachten nog serieus.
Nee.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:05 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |