Ik heb meerdere tassen, als ik mijn laptop meeneem naar school pak ik een schoudertas en anders gewoon een handtas.quote:
Kijk dr haten terwijl iedereen hier gewoon nog steeds die stijl rockt.quote:
Dikke bovenbenen mag wel als je ass nice is. Tetten ook.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Uiteraard. Net als mijn tieten. En gewoon alles. BIG.
Wat zei je dan eigenlijk als ze er over gingen zeuren? Want ik had een x een boek niet bij me omdat het niet meer in mijn tas paste (Nederlands, fucking dik boek) en dat wijf werd echt heel pissig.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Thanks.
Vandaar dat ik van havo/vwo ben afgestuurd. Had ik toch maar boeken meegenomen.
Tas hoog dragen.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Serieus alleen Lakitu en C_N zijn normale jongemannen hier.
Bij ons ook niet in de 1e klas maar daarna wel want dan was je mooier.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Tas hoog dragen.Dat was hier absolutely NOT DONE.
Hier werd je in de prullenbak gesmeten als je dat deed.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wij deden eerst omhoog voor leverage en dan hard naar beneden trekkenquote:Op maandag 31 mei 2010 16:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
Vroeger in de 1e en 2e van die kipling tassen van achter over iemands hoofd heen gooien.
Inderdaad, des te lager des te stoerder je was.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dankje voor de goedkeuring van mijn lichaam.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dikke bovenbenen mag wel als je ass nice is. Tetten ook.
Maar je buik mag niet huge zijn.
Of die ritsen open doen en dan dat doenquote:Op maandag 31 mei 2010 16:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wij deden eerst omhoog voor leverage en dan hard naar beneden trekken
quote:
Hier was het zo dat bruggies dat deden, want die dachten dat dat 'cool' was maar in feite liepen ze achter want de elite droeg hun tas gewoon hoog. Laag werd het nieuwe hoog.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wij die lipjes omhoog duwen, dan schieten de touwen los en valt je tas af.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wij deden eerst omhoog voor leverage en dan hard naar beneden trekken
Dankje.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Serieus alleen Lakitu en C_N zijn normale jongemannen hier.
Zie jou praten.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dikke bovenbenen mag wel als je ass nice is. Tetten ook.
Maar je buik mag niet huge zijn.
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mensen zijn blijven hangen in de brugklas allesquote:Op maandag 31 mei 2010 16:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Inderdaad, des te lager des te stoerder je was.
Pics in mijn inbox. Ik wil nu wel eigenlijk zien of je ass en je benen echt zo nice zijn.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dankje voor de goedkeuring van mijn lichaam.
Ik zei gewoon dat ik dat hele boek niet had. 'Ja, maak dan kopieen!'. "Ehm nee."quote:Op maandag 31 mei 2010 16:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat zei je dan eigenlijk als ze er over gingen zeuren? Want ik had een x een boek niet bij me omdat het niet meer in mijn tas paste (Nederlands, fucking dik boek) en dat wijf werd echt heel pissig.
Eens.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:58 schreef Skylark. het volgende:
Stelling: Mensen die Kipling tassen ipv Eastpak hadden zijn nu nog steeds de losers.
Het regent. Dus ik ga wel met de bus.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zie jou praten.
Ja, dit mag als je dit hebt, en zus mag niet, maar zo wel.
Ga fietsen, kind
Het werd hip bij jou toen het hier in normaal Nederland al jaren gebeurde.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:58 schreef Smart_ass het volgende:
Die eastpaks zo hoog dragen werd pas hip toen ik allang van de middelbare school af was.
Tegendraads, lekker brutaal.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:59 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
[..]
Mensen zijn blijven hangen in de brugklas alles
Eens.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:58 schreef Skylark. het volgende:
Stelling: Mensen die Kipling tassen ipv Eastpak hadden zijn nu nog steeds de losers.
Nee dat was juist het hoge. De losers bleven laag dragen, omdat dat vroeger cool was en dus safe.quote:
Op wat voor school heb jij in godsnaam gezeten!quote:Op maandag 31 mei 2010 17:00 schreef Maisnon het volgende:
Bij ons was het serieus een tijd normaal dat je je tas aan de voorkant droeg
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:59 schreef Skylark. het volgende:
Ik was ook iemand van die sporttassen, zeg maar zo'n zak met zo'n koord erdoor. Van NIKE.
Heb ik geen pics van. Ik heb wel een goede taille trouwens.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Pics in mijn inbox. Ik wil nu wel eigenlijk zien of je ass en je benen echt zo nice zijn.
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:00 schreef Maisnon het volgende:
Bij ons was het serieus een tijd normaal dat je je tas aan de voorkant droeg
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:36 schreef Maisnon het volgende:
Ja zodra ik ergens op in ga wordt het een groot schijnheilig handjes boven elkaars hoofd houden bedoelingwaar ik toevallig altijd als een complete vreemde mongool word afgeschilderd dus meer zeg ik er niet meer over
Ai noh die draag ik nu nog als ik de gym hit.quote:
Wat moet je dan dragen als jongen?quote:Op maandag 31 mei 2010 17:01 schreef Allure_ het volgende:
Mensen met Kipling of Eastpak waren gewoon allebei knullig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |