Jij mag dat wel, ynuhh. Jij wel.quote:
Redelijk dik? Poeee er zitten allemaal smetvlekken op de binnenkant van mijn bovenbenen omdat ze langs elkaar heen schuren de hele dag.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ze heeft wel redelijk dikke bovenbenen, maar de rest is goed.
derpderpquote:Op maandag 31 mei 2010 16:52 schreef Lakitu het volgende:
Chicks moeten gewoon zo'n handtasje en dan op hun arm dragen en niet op hun schouder julliewetenwatikbedoel
Priscillas ja.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nog erger dan Kipling.
Ekte ekte namen geen boeken(tas) mee naar school.
Dat heb ik nog steeds eigenlijk.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:54 schreef Otis2.0 het volgende:
Ekte bazen hadden een zwarte eastpak met bijna niks erin en hem dan hoog op je rug.
En dan het handje zo gay erbij hebben hangen, nee dus.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:52 schreef Lakitu het volgende:
Chicks moeten gewoon zo'n handtasje en dan op hun arm dragen en niet op hun schouder julliewetenwatikbedoel
Hypocrietquote:Op maandag 31 mei 2010 16:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vrouwelijke bi's vind ik wel normaal, mits ze alleen soms met chicks gaan maar wel gewoon straight zijn. Maar kom niet zeggen dat je als man op vrouwen valt terwijl je lullen in je kont neemt
Pindarotsjes, jaquote:Op maandag 31 mei 2010 16:54 schreef Otis2.0 het volgende:
Ekte bazen hadden een zwarte eastpak met bijna niks erin en hem dan hoog op je rug.
Ik vroeg je niks.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ze heeft wel redelijk dikke bovenbenen, maar de rest is goed.
Ik had een donkerblauwe met bijna niks erin maar wel laag uiteraard.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:54 schreef Otis2.0 het volgende:
Ja dat heb ik bij economie, dus ik snap er geen flikker van. Iedereen zegt dat m&o veel makkelijker isquote:Op maandag 31 mei 2010 16:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mensen die gewoon voldoendes voor examens halen![]()
.
Ter informatie, mijn punt voor M&O was een 8.8.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook.quote:
En je ass dan, is die ook big?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Redelijk dik? Poeee er zitten allemaal smet op de binnenkant van mijn bovenbenen omdat ze langs elkaar heen schuren de hele dag.
Ik heb óf geen tas mee óf een tas met lunch + één pen er los in+ agenda.quote:
Dat heet vervellen, meisje.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Redelijk dik? Poeee er zitten allemaal smetvlekken op de binnenkant van mijn bovenbenen omdat ze langs elkaar heen schuren de hele dag.
Hoe kunnen chicks nou een gay handje hebben? HET ZIJN VROUWENquote:Op maandag 31 mei 2010 16:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
En dan het handje zo gay erbij hebben hangen, nee dus.
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik had een donkerblauwe met bijna niks erin maar wel laag uiteraard.
Voor economie had ik een 7.8. Ik vond álle examens makkelijk, had bijna niet geleerd. Nee, jullie mogen me niet aanraken.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat heb ik bij economie, dus ik snap er geen flikker van. Iedereen zegt dat m&o veel makkelijker is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |