Ja Real World, dat vond ik tof altijd.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Real world? Volgens mij is deze ook wel tof. Ik zag alweer leuke voorstukjes met seks en drama
.
Alles binnen nu en 5 jaar noem ik binnenkort.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dan heb je een snelle verbinding, het is nog niet eens opgenomen.
Wat is de r² en wat is de Sx,y?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:45 schreef Lakitu het volgende:
Ik zei vorige keer tock al, aantal spange chicks = negatief gecorreleerd aan opleidingsniveau tot aan een minimum van vmbo-t.
Ik had vorig jaar echt pech met mijn klas en 50% van de meisjes was daar zo (in de andere klassen denk ik meer 20%), maar op havo is dat echt gemiddeld 1/2 per klas.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ook die had je wel bij allebei volgens mij hoor. Maar op vwo sowieso ja en van havo kende ik dat soort meisjes niet.
Filipino's zijn geen negers.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je had moeten zien wat ik gisteren over Filipino's zei.
Maar.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:45 schreef Lakitu het volgende:
Ik zei vorige keer tock al, aantal spange chicks = negatief gecorreleerd aan opleidingsniveau tot aan een minimum van vmbo-t.
Wij moeten in de klas altijd lachen om r² .quote:
Nu is er een knappe bi seksuele kerel, een gelovige, een rocker, een psycho en wat sletten. Oh, en een excuus neger.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:45 schreef Maisnon het volgende:
Real World vond ik ook wel leuk
Ook echt vanaf dag 1 een bitchfight aan de hand van wie bij wie op de slaapkamer gaat liggen
Weet ik, maar het was nog beter dan ze negers noemen.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Filipino's zijn geen negers.Ze komen niet van the homeland.
Ja ik had klein stukje gezien. En die bi is gewoon gay.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nu is er een knappe bi seksuele kerel, een gelovige, een rocker, een psycho en wat sletten. Oh, en een excuus neger.
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:47 schreef Otis2.0 het volgende:
Sowieso was het leukste om mooie meisjes die verlegen waren en nooit vriendjes hadden en nooit uitgingen te regelen. Challenge alles.
WORDquote:Op maandag 31 mei 2010 16:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ik had klein stukje gezien. En die bi is gewoon gay.Mannelijk bi bestaat niet.
Geef toe hij is wel hottie tok.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ik had klein stukje gezien. En die bi is gewoon gay.Mannelijk bi bestaat niet.
Nee man, die moet je pesten en nog onzekerder maken.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:47 schreef Otis2.0 het volgende:
Sowieso was het leukste om mooie meisjes die verlegen waren en nooit vriendjes hadden en nooit uitgingen te regelen. Challenge alles.
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:47 schreef Bragi het volgende:
Community is een toffe comedyserie.
Met die chick die ik eerder vandaag postte.
Mooie meisjes pestenquote:Op maandag 31 mei 2010 16:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee man, die moet je pesten en nog onzekerder maken.
Bij ons zeggen de lecturers altijd: ar skwer.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wij moeten in de klas altijd lachen om r² .R-squirt
![]()
Ik zou 'm niet geven als ik jou was.quote:
Klinkt als een goede cast voor veel drama.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nu is er een knappe bi seksuele kerel, een gelovige, een rocker, een psycho en wat sletten. Oh, en een excuus neger.
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kan m'n jaloersheid niet onderdrukken bij jou.
Precies mijn gedachte eigenlijk.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Washington DC. Ik denk op zondag avond alleen.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Klinkt als een goede cast voor veel drama.Maar eh, welke stad zitten ze?
En weetje welke dag 't komt?
Hmm, misschien als ie iets mannelijker was. Maar met wat drank op valt het te overwegen.quote:
IS WEL EEN TOPIC WAARD DOE HET.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:49 schreef Lakitu het volgende:
Ik wil ook even een klacht droppen die geen topic waard is: chicks met rugtassen![]()
![]()
Ik erger me daar echt kapot aan. WHO'S WITH ME
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:49 schreef Lakitu het volgende:
Ik wil ook even een klacht droppen die geen topic waard is: chicks met rugtassen![]()
![]()
Je bedoeld ; dat zou je ooit willen doen.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:47 schreef Otis2.0 het volgende:
Kipling.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:49 schreef Lakitu het volgende:
![]()
Vrouwelijke bi's vind ik wel normaal, mits ze alleen soms met chicks gaan maar wel gewoon straight zijn. Maar kom niet zeggen dat je als man op vrouwen valt terwijl je lullen in je kont neemtquote:Op maandag 31 mei 2010 16:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte eigenlijk.Het hele fenomeen bi vind ik weird, volgens mij ben je gewoon hetero dan wel homo.
Je bedoeldquote:Op maandag 31 mei 2010 16:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je bedoeld ; dat zou je ooit willen doen.
Ligt er aan of het een kankerspang verlegen chici is met zon hele onschuldige kleine ruktas.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:49 schreef Lakitu het volgende:
![]()
hypocrietquote:Op maandag 31 mei 2010 16:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vrouwelijke bi's vind ik wel normaal, mits ze alleen soms met chicks gaan maar wel gewoon straight zijn. Maar kom niet zeggen dat je als man op vrouwen valt terwijl je lullen in je kont neemt
Ja of Eastpak.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |