Ja Real World, dat vond ik tof altijd.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Real world? Volgens mij is deze ook wel tof. Ik zag alweer leuke voorstukjes met seks en drama
.
Alles binnen nu en 5 jaar noem ik binnenkort.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dan heb je een snelle verbinding, het is nog niet eens opgenomen.
Wat is de r² en wat is de Sx,y?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:45 schreef Lakitu het volgende:
Ik zei vorige keer tock al, aantal spange chicks = negatief gecorreleerd aan opleidingsniveau tot aan een minimum van vmbo-t.
Ik had vorig jaar echt pech met mijn klas en 50% van de meisjes was daar zo (in de andere klassen denk ik meer 20%), maar op havo is dat echt gemiddeld 1/2 per klas.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ook die had je wel bij allebei volgens mij hoor. Maar op vwo sowieso ja en van havo kende ik dat soort meisjes niet.
Filipino's zijn geen negers.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je had moeten zien wat ik gisteren over Filipino's zei.
Maar.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:45 schreef Lakitu het volgende:
Ik zei vorige keer tock al, aantal spange chicks = negatief gecorreleerd aan opleidingsniveau tot aan een minimum van vmbo-t.
Wij moeten in de klas altijd lachen om r² .quote:
Nu is er een knappe bi seksuele kerel, een gelovige, een rocker, een psycho en wat sletten. Oh, en een excuus neger.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:45 schreef Maisnon het volgende:
Real World vond ik ook wel leuk
Ook echt vanaf dag 1 een bitchfight aan de hand van wie bij wie op de slaapkamer gaat liggen
Weet ik, maar het was nog beter dan ze negers noemen.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Filipino's zijn geen negers.Ze komen niet van the homeland.
Ja ik had klein stukje gezien. En die bi is gewoon gay.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nu is er een knappe bi seksuele kerel, een gelovige, een rocker, een psycho en wat sletten. Oh, en een excuus neger.
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:47 schreef Otis2.0 het volgende:
Sowieso was het leukste om mooie meisjes die verlegen waren en nooit vriendjes hadden en nooit uitgingen te regelen. Challenge alles.
WORDquote:Op maandag 31 mei 2010 16:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ik had klein stukje gezien. En die bi is gewoon gay.Mannelijk bi bestaat niet.
Geef toe hij is wel hottie tok.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ik had klein stukje gezien. En die bi is gewoon gay.Mannelijk bi bestaat niet.
Nee man, die moet je pesten en nog onzekerder maken.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:47 schreef Otis2.0 het volgende:
Sowieso was het leukste om mooie meisjes die verlegen waren en nooit vriendjes hadden en nooit uitgingen te regelen. Challenge alles.
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:47 schreef Bragi het volgende:
Community is een toffe comedyserie.
Met die chick die ik eerder vandaag postte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |