Ah gaaf, komt dat weer?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:41 schreef Allure_ het volgende:
Laki komt er geen nieuwe Jersey Shore? Ik zag wel een nieuwe Real World. Daar wordt ook nog wel in gevochten
.
yeaquote:
Hell yeahquote:Op maandag 31 mei 2010 16:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja er komt een tweede seizoen JSEn ze gaan naar Miami Beach
Wajoo ben ik een neger? Gekkenhuis.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:43 schreef Potloodvis het volgende:
Otis trollt maar, negers kunnen geen WO doen.
Real world? Volgens mij is deze ook wel tofquote:
Haha wat een tekst en wat een onderwerp sowiesoquote:
Qua uiterlijk zal het vast wel hetzelfde zijn, maar op vwo had je echt van die strebertjes die alleen maar met school bezig waren en helemaal niet met jongens oid (in de 4de ja) en op havo is iedereen gewoon wat relaxter.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:43 schreef Otis2.0 het volgende:
Bij ons was er eigenlijk op zowel havo als vwo heel erg mooie meisjes. En ook in zowel havo als vwo enorme trollen.
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:43 schreef Potloodvis het volgende:
Otis trollt maar, negers kunnen geen WO doen.
Dan heb je een snelle verbinding, het is nog niet eens opgenomen.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat moet ik dan binnenkort maar downloaden.
Ook die had je wel bij allebei volgens mij hoor. Maar op vwo sowieso ja en van havo kende ik dat soort meisjes niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Qua uiterlijk zal het vast wel hetzelfde zijn, maar op vwo had je echt van die stebertjes die alleen maar met school bezig waren en helemaal niet met jongens oid (in de 4de ja) en op havo is iedereen gewoon wat relaxter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |