Denk het niet.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:02 schreef Nyce het volgende:
Het is pas grappig als je jezelf er in herkent denk ik.
hoe ruikt die?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:44 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Besteld @ Wehkamp, 26eu maar.
quote:Op woensdag 28 september 2011 17:06 schreef Fraech het volgende:
beetje the voice of america kijken/luistern #tvoa
GENTLEMAAAAANquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.can't touch this
Omdat Arnhemquote:Op woensdag 28 september 2011 17:38 schreef Chai het volgende:
Lot of Tli, waarom is alles in Arnhem doordeweeks zo vroeg dicht? terwijl het helemaal niet zo'n kleine stad is.
quote:Op woensdag 28 september 2011 17:39 schreef Allure_ het volgende:
Gewoon een fuckingsenseo
gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.can't touch this
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Ehmmm, ja. Maar hebben ze 'm niet wat lichter? Staat denk ik sexier omdat je donker haar hebt =$ anders is het donker donkerquote:Op woensdag 28 september 2011 17:54 schreef Skylark. het volgende:
Lulu, ja of nee?
http://shop.wefashion.com(...)r=%26%40QueryTerm%3D*%26CategoryUUIDLevelX%252Fj5MKA4QMpTYAAAElgDk4aFDh%3DrkMKA4QMc38AAAElW0U4aFDh%26CategoryUUIDLevelX%3Dj5MKA4QMpTYAAAElgDk4aFDh%26%40Page%3D5
Nee, alleen die kleur volgens mij.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ehmmm, ja. Maar hebben ze 'm niet wat lichter? Staat denk ik sexier omdat je donker haar hebt =$ anders is het donker donker. Nouja, of je doet er een licht broek onder.
Jij pulled die wel. Valt ie niet wijd, denk je? Ziet er een beetje raar uit bij die kerel.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, alleen die kleur volgens mij.
Had hem in de shop aan, hij was bijna best wel prima in breedte maar ik had daar L aan en die was iets te lang en iets te breed. Ik moet M hebben maar die hadden ze niet meer.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij pulled die wel. Valt ie niet wijd, denk je? Ziet er een beetje raar uit bij die kerel.
Handbaaaaaag...quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 17:39 schreef Allure_ het volgende:
Gewoon een fuckingsenseo
gekocht
Mijne poststijl misbruiken voor ene koffiemachineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.can't touch this
graag verwijderen
Die heeft Jochem volgens mij. Mooiste met een beige chino vind ik.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:07 schreef Allure_ het volgende:
http://shop.wefashion.com(...)r=%26%40QueryTerm%3D*%26CategoryUUIDLevelX%252Fj5MKA4QMpTYAAAElgDk4aFDh%3DrkMKA4QMc38AAAElW0U4aFDh%26CategoryUUIDLevelX%3Dj5MKA4QMpTYAAAElgDk4aFDh%26%40Page%3D6
ik weet het niet, dat soort dingen moet je aan zien.
Sorry dat ik niet meer reageerde op je pm, denk er nu pas aan. :$ Alles is toch meestal rond 5/6 uur dicht behalve op koopavond?quote:Op woensdag 28 september 2011 17:38 schreef Chai het volgende:
Lot of Tli, waarom is alles in Arnhem doordeweeks zo vroeg dicht? terwijl het helemaal niet zo'n kleine stad is.
Net mijn eerste kopje gezetquote:Op woensdag 28 september 2011 18:25 schreef fyah het volgende:
[..]
Mijne poststijl misbruiken voor ene koffiemachine
Sorry, misschien staan ze jou wel heel leukquote:Op woensdag 28 september 2011 18:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij het met me oneens dan.
Ja maar wat moet ik dan aan winterlaarsjes, vind nergens leuke. En omdat ik zo klein ben heb ik het gevoel dat lange laarzen me dik maken. Vandaar die korte, maar vind nergens leuke.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sorry, misschien staan ze jou wel heel leuk
heb je toevallig al leuke winterjassen gespot?
Gridje.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:44 schreef Gridlok het volgende:
Fashion talk, ik kom andere keer wel terug.
Hmm, I see. Je hebt ook super veel leuke korte laarsjes. Maar die van jou doen me echt denken aan de laarsjes die mijn moeder in 1980 droegquote:Op woensdag 28 september 2011 18:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar wat moet ik dan aan winterlaarsjes, vind nergens leuke. En omdat ik zo klein ben heb ik het gevoel dat lange laarzen me dik maken. Vandaar die korte, maar vind nergens leuke.
En nee, nog geen 1 leuke jas tegengekomen. Daarom ben ik blij dat ik vorig jaar een mooie tegen was gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |