Is dit een subtiele hint naar mij toe?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:34 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ook gestopt. Helemaal niet zo'n verkeerd idee.
Meer naar mezelf.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is dit een subtiele hint naar mij toe?
Weet ikquote:
battlefield 3 spelequote:Op dinsdag 27 september 2011 19:42 schreef Mozy het volgende:
waar is die kankerbelg eigenlijk, hij krijgt nog klappe
jongensgek xDquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:07 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben hier alleen nog voor skylark <3
Oh en laki enzo
Zover kom ik geeneens.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zie jou anders ook alleen maar meisjes e-regelen lol ;p
enzoquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:07 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben hier alleen nog voor skylark <3
Oh en laki enzo
intenser dan dit kan ik niet handlen denkik :$quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja srry maar met ping was ons contact veel intenser. Jij zou dat niet eens over mij zegge :s
Nou dan. Je bent echt wel in myn e-hart <3quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
intenser dan dit kan ik niet handlen denkik :$
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou dan. Je bent echt wel in myn e-hart <3
u mad? een e-hart is niet genoeg voor een hartendief als ik hoor. noem me bracequote:
hoax die bbm smiley is </3 met het streepje naar rechtsquote:
>implying dat je niet al slap wasquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:31 schreef Mozy het volgende:
ik krijg echt een slappe van jullie gezeik. ga dm'en ofzo.
Stuur me die gedicht door dan die je voor chai hebt gemaakt :$ miss vind je het leuker alsk die bij laki gebruikquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:31 schreef Mozy het volgende:
ik krijg echt een slappe van jullie gezeik. ga dm'en ofzo.
Haha kaolo ik kon streepje naar rechts niet vindenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
hoax die bbm smiley is </3 met het streepje naar rechts
dus je houdt nog van me :$
ik maak elke avond gedicht welke bedoel jij ben je dom ofzo stommequote:Op dinsdag 27 september 2011 20:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Stuur me die gedicht door dan die je voor chai hebt gemaakt :$ miss vind je het leuker alsk die bij laki gebruik
ik zag fas posten, vandaar hard.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
>implying dat je niet al slap was
wajoo alleen omdak basis doe beteken nie dak dom ben kom dan tfoe wollaquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:35 schreef Lakitu het volgende:
hodee mozy jij bent echt zelf dom hoor
kom niet met die elvis presley, je houdt gewoon van me. accepteer je gevoelens babyquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha kaolo ik kon streepje naar rechts niet vinden
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:36 schreef Allure_ het volgende:
Laki ik kom bij jou langs ga ik huilen voor je deur. Dat diggt mozy wel
dit gaat de goede kant opquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:36 schreef Allure_ het volgende:
Laki ik kom bij jou langs ga ik huilen voor je deur. Dat diggt mozy wel
skylark/cn/seagal/otis hebben samen carnaval gevierd, rv meet breathtaking regelmatig volgensmij (zitten bij elkaar op school)quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:39 schreef Panzermaus het volgende:
Hoeveel van jullie e-thugs kennen elkaar irl? Chai/Mozy, reetveter/Chuck, verder weet ik het niet.
tli en laster.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:39 schreef Panzermaus het volgende:
Hoeveel van jullie e-thugs kennen elkaar irl? Chai/Mozy, reetveter/Chuck, verder weet ik het niet.
Gwn als een nerd don't worryquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:40 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Allure irl is, want heb ook geen idee hoe ze er uit ziet.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:40 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Allure irl is, want heb ook geen idee hoe ze er uit ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |