En Lamon. toen bij de supermarkt, maar dat wist je wel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:42 schreef Splutje het volgende:
Ik heb Crack eens gemeet zonder dat ik wist wie ze was
maar mooi zo potvis, hier is het kankersaaiquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:44 schreef Fraech het volgende:
ik zou eigenlijk binnenkort weer eens naar je hometown komen mozy, maar ik zie er vanaf
valt mee, maar gaat zo vroeg dicht, dat is een beetje jammerquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
maar mooi zo potvis, hier is het kankersaai
Lekker socializen tijdens hoorcollege of werkgroepquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:46 schreef Mozy het volgende:
fokken doe ik alleen thuis en in de trein, wtf ben je voor nerd als je niet socialized met je studie/klasgenoten.
Ik socialize altijdquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:47 schreef Splutje het volgende:
[..]
Lekker socializen tijdens hoorcollege of werkgroep
Tijdens colleges moet je gewoon je smoel houdenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:46 schreef Mozy het volgende:
fokken doe ik alleen thuis en in de trein, wtf ben je voor nerd als je niet socialized met je studie/klasgenoten.
Ik FOK! sowieso alleen als ik echt niets beters te doen hebquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:49 schreef Mozy het volgende:
ik bedoel ook niet zozeer tijdens het college, maar ik ging er eigenlijk vanuit dat als je fokt op school dat ook wel in de wandelgangen/pauzes doet.
ohja behalve dat danquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
je woonde op steenworp van tliz af. dikke kwarter bij jou thuis ontken niet
Als ik naar iemand benieuwd ben hoe hij echt is is het Penisbaard welquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:49 schreef Panzermaus het volgende:
Penisbaard tripte een keer toen ik zei dat ik met een bus door een wijk ging, die de zijne bleek te zijn.
wat is beste plaats in stratumseind tegenwoordig?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Tijdens colleges moet je gewoon je smoel houden
Ik ook. Patje1987 had ook een keer zijn Hyves gevonden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:53 schreef Mozy het volgende:
Naar Penisbaard ben ik echt niet nieuwschierig, die kan ik wel redelijk inschatten.
Hij is wel een toffe gast, maar echt niet zo'n chap waar de hele school bevriend mee is.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ook. Patje1987 had ook een keer zijn Hyves gevonden.
Sowieso is hij gewoon tof, maar ik ben niet meer welkom op De Plek omdat Bomil en ik altijd teveel over trainen praatten, of met Trollface. over COMPUTERS, of met andere mensen over dingen die niet gerelateerd waren aan oudheden en oude keizers.
Hoe dat? Die gozer liet echt niks over zichzelf los. Vond het behoorlijk kansloos daar moet ik eerlijk zeggenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ook. Patje1987 had ook een keer zijn Hyves gevonden.
Sowieso is hij gewoon tof, maar ik ben niet meer welkom op De Plek omdat Bomil en ik altijd teveel over trainen praatten, of met Trollface. over COMPUTERS, of met andere mensen over dingen die niet gerelateerd waren aan oudheden en oude keizers.
Nergens, gewoon wegblijven daarquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:52 schreef Fraech het volgende:
[..]
wat is beste plaats in stratumseind tegenwoordig?
Okquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:58 schreef Fraech het volgende:
[..]
nee, staat vast dat ik me daar volgende maand kom bezatten
In oktober/november van vorig jaar was een klasgenoot erachter gekomen (op basis van Xbox profiel en weet ik het allemaal) dat hij dus Penisbaard van FOK! was, en toen had hij hem met zijn telefoon gekiekt in de Jumbo. En dus een Fotoboek gemaakt en die foto's daar gedumpt. Allemaal mensen koekeloeren natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:57 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hoe dat? Die gozer liet echt niks over zichzelf los. Vond het behoorlijk kansloos daar moet ik eerlijk zeggenPenisbaard is een leuke poster maar wel een beetje trouble-minded had ik het idee
Ik ben blij voor je dat je ook eens uitgaat in een fatsoenlijke stadquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:00 schreef Fraech het volgende:
[..]
altijd zuurzal toch wel ergens uitkomen
alsof nijmegen kut isquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je dat je ook eens uitgaat in een fatsoenlijke stad
verbreed je horizon eens, en dan bedoel ik niet specifiek ergens waar ik komquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Don't know don't care my friend
Groningen lijkt me wel spang om uit te gaan
15 en/of 22 oktober gaat ze met je meequote:Op dinsdag 27 september 2011 21:04 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Allure ga jij een keer met mij uit?
Als je 21 bent oke?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:04 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Allure ga jij een keer met mij uit?
Als ik jou herken krijg je glas in je gezichtquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:05 schreef Fraech het volgende:
[..]
15 en/of 22 oktober gaat ze met je mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |