De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach meid toch, het is wel zwaar he.quote:Op maandag 26 september 2011 23:31 schreef coban het volgende:
Homos moeten zich niet tegen meisjes keren waaromm.
Alleen aight doet normaal hier
Aight1quote:Op maandag 26 september 2011 23:31 schreef coban het volgende:
Homos moeten zich niet tegen meisjes keren waaromm.
Alleen aight doet normaal hier
Ja.quote:Op maandag 26 september 2011 23:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ach meid toch, het is wel zwaar he.
Kijk, het leeft weerquote:Op maandag 26 september 2011 23:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mensen die niet leven op caffeine
Zeur toch niet zo meid, wees blij dat we gaan winkelen met je.quote:
Wat denk je wel niet? Dat je mij zomaar gaat verbeteren ofzo?quote:
Wat moet ik hieronder verstaan.quote:
oooooowowowquote:Op maandag 26 september 2011 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik niet!Ik ken de stof namelijk al.
Neen hij vind mij ook een mooi gezichtje hebben dus hij is verkochtquote:
Ging jij niet slapen?quote:Op maandag 26 september 2011 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik niet!Ik ken de stof namelijk al.
Was gewoon goeie tekst.quote:Op maandag 26 september 2011 23:33 schreef coban het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet? Dat je mij zomaar gaat verbeteren ofzo?
Ik begin mijn zin altijd met een hoofdletter.quote:
Ik ga wel alleenquote:Op maandag 26 september 2011 23:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zeur toch niet zo meid, wees blij dat we gaan winkelen met je.
ja moet nog presentatie makenquote:Op maandag 26 september 2011 23:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik jou ook wel, nog plannen vanavond?
hey liefje ?quote:Op maandag 26 september 2011 23:34 schreef Boterbartje het volgende:
Geen ruzie maken om boterbartje, hij is al van mij!![]()
ohw ow ow.
Maar fijne avond allen enzulks, ik ga m'n bedje waaaaaaaaaant 6 uur de wekker!![]()
xx gr gr tot sinas
Ja, nu moet ik echt gaan. Intronic schreeuwt dat ik zijn paal moet gaan zitten. Welterusten iedereen.quote:
aIgHTOnEquote:Op maandag 26 september 2011 23:34 schreef aight1 het volgende:
mensen die aight1 met hoofdletter schrijven
Een zin is iets met 2 woorden dat zag ik duidelijk niet.quote:Op maandag 26 september 2011 23:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik begin mijn zin altijd met een hoofdletter.
wat?quote:Op maandag 26 september 2011 23:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, nu moet ik echt gaan. Intronic schreeuwt dat ik zijn paal moet gaan zitten. Welterusten iedereen.![]()
![]()
jaa honnepon?quote:
Blijf weg.quote:Op maandag 26 september 2011 23:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, nu moet ik echt gaan. Intronic schreeuwt dat ik zijn paal moet gaan zitten. Welterusten iedereen.![]()
![]()
Ik verander die van mij in Papa Beer!quote:Op maandag 26 september 2011 23:35 schreef Spouwerranger het volgende:
Rezania, check mijn ondertitel
Welke boodschappen zie jij er in?quote:Op maandag 26 september 2011 23:34 schreef coban het volgende:
[..]
Wat moet ik hieronder verstaan.
Met je dubbele boodschappen.
Epischquote:Op maandag 26 september 2011 23:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik verander die van mij in Papa Beer!
Ik doe gewoon altijd aan het begin hoofdletter en zo.quote:Op maandag 26 september 2011 23:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Een zin is iets met 2 woorden dat zag ik duidelijk niet.
smoesjesquote:Op maandag 26 september 2011 23:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik doe gewoon altijd aan het begin hoofdletter en zo.
quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 23:38 schreef coban het volgende:
[..]
Alles waar aight1 in voorkomt is goede tekst
Heb je al 100x gezegdquote:Op maandag 26 september 2011 23:38 schreef Rezania het volgende:
En nu ga ik echt slapen, welterusten iedereen.
Niet echt eigenlijkquote:Op maandag 26 september 2011 23:38 schreef coban het volgende:
Spouwer en rez,
Ik weet dat jullie zo expres doen om mij te pesten.
Doei.
Slaap zachtquote:Op maandag 26 september 2011 23:39 schreef Oceanview het volgende:
Ik ga ook eens slapen, kusjes voor degene die willen.
Serieus? Weet je hoeveel massa dat is?quote:Op maandag 26 september 2011 23:40 schreef coban het volgende:
[..]
Ik kan door je hersenen heenkijken.
ja barcelona van nederlandquote:Op maandag 26 september 2011 23:40 schreef Spouwerranger het volgende:
Zaterdag was wel episch 7 - 1. En ik had kaartjes
![]()
Kusje op je linkertepelquote:Op maandag 26 september 2011 23:39 schreef Oceanview het volgende:
Ik ga ook eens slapen, kusjes voor degene die willen.
Ja. 1,46746 gram. Exact.quote:Op maandag 26 september 2011 23:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Serieus? Weet je hoeveel massa dat is?
Sowieso. Was echt een topwedstrijd en het leuke was dat die kaartjes een klein cadeautje waren voor mijn broertje. Die vond het helemaal geweldig.quote:
barcelonaquote:
Ah nicequote:Op maandag 26 september 2011 23:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Sowieso. Was echt een topwedstrijd en het leuke was dat die kaartjes een klein cadeautje waren voor mijn broertje. Die vond het helemaal geweldig.
kusje op je schouderbladquote:Op maandag 26 september 2011 23:42 schreef speedking het volgende:
[..]
barcelonaen psv
mensen die spel van barcelona vet vinden dat is de allergayste spel.
de bal rondpassen
Kusje op je linkerkniequote:Op maandag 26 september 2011 23:42 schreef coban het volgende:
Ik verbied mensen elkaar te kussen op vreemde plekken. Vanaf nu.
Hahahahahaquote:Op maandag 26 september 2011 23:43 schreef coban het volgende:
Aight faler
Linkerknie in je oogbal spouwer
quote:Op maandag 26 september 2011 23:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Zal ik weeer een foto in mijn Fobo doen ?
heb je nooit gezienquote:Op maandag 26 september 2011 23:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Zal ik weeer een foto in mijn Fobo doen ?
Hihiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Ok ik doe er eentje inquote:
Nicequote:Op maandag 26 september 2011 23:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jazeker, daarna naar stratum gegaan en daar ajax gaan kijken. Lekker gelijkspel en daar moest uiteraard op gedronken worden
Zoeken?quote:Op maandag 26 september 2011 23:45 schreef speedking het volgende:
stuur is link dan van je fobo geen zin te zoeken.
quote:Op maandag 26 september 2011 23:45 schreef speedking het volgende:
stuur is link dan van je fobo geen zin te zoeken.
ggg je wilt me boos hebben.quote:Op maandag 26 september 2011 23:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jazeker, daarna naar stratum gegaan en daar ajax gaan kijken. Lekker gelijkspel en daar moest uiteraard op gedronken worden
dat niet wetenquote:Op maandag 26 september 2011 23:45 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]die staat naast de quote knop
Nou, we waren overal eigenlijkquote:Op maandag 26 september 2011 23:45 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nicewaar op stratum ga je heen meestal?
tegenwoordig is miller alleen nog maar 16jarigen manquote:Op maandag 26 september 2011 23:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nou, we waren overal eigenlijkEerst bij begijntje (uiteraard
), toen sante, maar dat was niet leuk en daarna miller. Daar zit ik ook meestal als ik in Eindhoven op stap ga
quote:Op maandag 26 september 2011 23:47 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
OKEE IS MIJN FOTO LEUK ?
supadupafamousquote:Op maandag 26 september 2011 23:47 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
OKEE IS MIJN FOTO LEUK ?
quote:Op maandag 26 september 2011 23:47 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
OKEE IS MIJN FOTO LEUK ?
die andere was leukerquote:Op maandag 26 september 2011 23:47 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
OKEE IS MIJN FOTO LEUK ?
oh die met beetje slag in mn haar ?:@quote:
Jaa.quote:Op maandag 26 september 2011 23:49 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
oh die met beetje slag in mn haar ?:@
quote:
Valt wel mee bij miller hoor. Vind ik tenminste en begijntje zit daar naast de spijker, is een coffeeshop. En we gingen niet naar de bar2alex, omdat mijn broertje daar niet meer naar binnen magquote:Op maandag 26 september 2011 23:47 schreef aight1 het volgende:
[..]
tegenwoordig is miller alleen nog maar 16jarigen mansante is niet leuk nee en begijntje ken k niet
altijd Spijker en soms bar2alex
quote:Op maandag 26 september 2011 23:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
HihiIk ook maar ik vind je stiekem gewoon lief maar gemeen doen moetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
PSV WORDT LANDSKAMPIOENquote:Op maandag 26 september 2011 23:49 schreef speedking het volgende:
gaat iemand de waarheid vertellen of zal k t maar doet.
gaat wel voel me doodquote:Op maandag 26 september 2011 23:50 schreef speedking het volgende:
[..]
nee verveel me dood....met jou//?
Oke, kusje danquote:Op maandag 26 september 2011 23:50 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ook maar ik vind je stiekem gewoon lief maar gemeen doen moet
Kan je nou een fobo vinden dan?quote:Op maandag 26 september 2011 23:50 schreef speedking het volgende:
[..]
nee verveel me dood....met jou//?
Hehe, de vuilnisbak naast je bureau en VEGEN MAARquote:Op maandag 26 september 2011 23:50 schreef coban het volgende:
Bazenrecord. Heb net uitgeruimd in 2 seconden.
nee niet die over de pic. maar nooit ik wil er om wedden, trouwens hoeveel speelde psv-ajax?maar ajax kon makkelijk winnen 68% balbezit dat zegt toch genoeg, alleen de boer wilt el hamdaoui niet opstelllen....quote:Op maandag 26 september 2011 23:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
PSV WORDT LANDSKAMPIOENWaarheid genoeg?
Ah ja die ken ik welquote:Op maandag 26 september 2011 23:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Valt wel mee bij miller hoor. Vind ik tenminste en begijntje zit daar naast de spijker, is een coffeeshop. En we gingen niet naar de bar2alex, omdat mijn broertje daar niet meer naar binnen magBeetje een vechtersbaasje en alle uitsmijters kennen hem
jaquote:Op maandag 26 september 2011 23:50 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Kan je nou een fobo vinden dan?
dimens is flink jouw fobo aan het spammenquote:Op maandag 26 september 2011 23:50 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ok ik ben weer niet anoniem
ajax kon winnen?! ajax mocht blij zijn dat ze niet 5-1 achter stonden op gegeven momentquote:Op maandag 26 september 2011 23:51 schreef speedking het volgende:
[..]
nee niet die over de pic. maar nooit ik wil er om wedden, trouwens hoeveel speelde psv-ajax?maar ajax kon makkelijk winnen 68% balbezit dat zegt toch genoeg, alleen de boer wilt el hamdaoui niet opstelllen....
Eerst kusje dan weer gemeenquote:Op maandag 26 september 2011 23:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hehe, de vuilnisbak naast je bureau en VEGEN MAAR
mjaquote:Op maandag 26 september 2011 23:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
dimens is flink jouw fobo aan het spammen
Niet haten.quote:Op maandag 26 september 2011 23:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
dimens is flink jouw fobo aan het spammen
met jou valt niet te praten.quote:Op maandag 26 september 2011 23:52 schreef aight1 het volgende:
[..]
ajax kon winnen?! ajax mocht blij zijn dat ze niet 5-1 achter stonden op gegeven moment_
Ja sowieso. Thomas is echt een bazenkroeg en dan vooral achterin met die fucking grote zaalquote:Op maandag 26 september 2011 23:51 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ah ja die ken ik welalleen niet bij naam maar als shop naast de spijker
![]()
oh haha uitsmijter daar is vriend van memaar Spijker en Thomas zijn beste eigenlijk
damnquote:Op maandag 26 september 2011 23:52 schreef speedking het volgende:
[..]
met jou valt niet te praten., hoe kun je dat zeggen
hey mijn ogen zijn mooierquote:Op maandag 26 september 2011 23:52 schreef coban het volgende:
@pam: jij hebt mooie ogeeesn
Ik wil met pam trouwen, aight sorry.
Ik wilde precies hetzelfde zeggen mrja dan breek ik je hart dacht ik.quote:
Hahahahaha, beter zet je jezelf in de prullenbakquote:Op maandag 26 september 2011 23:52 schreef coban het volgende:
[..]
Eerst kusje dan weer gemeen
@MK IK BEN VRIJJJ AHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Dat weet ik toch nietquote:
Die is al gebroken.quote:Op maandag 26 september 2011 23:53 schreef coban het volgende:
[..]
Ik wilde precies hetzelfde zeggen mrja dan breek ik je hart dacht ik.
quote:spread the love
not soa's
je kan geen ander krijgen?quote:Op maandag 26 september 2011 23:54 schreef coban het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet
Maar was grapje ik zou nooit een ander nemen
quote:Op maandag 26 september 2011 23:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hahahahaha, beter zet je jezelf in de prullenbakMijn onderlip trilde kapothard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Ik doe altijd aan STD'squote:Op maandag 26 september 2011 23:54 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
slaap lekker piepels doei love you allemaal kusjekroel doeidoei![]()
![]()
[..]
ja kloptquote:Op maandag 26 september 2011 23:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja sowieso. Thomas is echt een bazenkroeg en dan vooral achterin met die fucking grote zaal
naisssssssquote:Op maandag 26 september 2011 23:52 schreef coban het volgende:
[..]
Eerst kusje dan weer gemeen
@MK IK BEN VRIJJJ AHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
gelukkigquote:Op maandag 26 september 2011 23:54 schreef coban het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet
Maar was grapje ik zou nooit een ander nemen
Dat zou mijn onderlip ook doen met zulke harde beledigingen.quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 23:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat zou mijn onderlip ook doen met zulke harde beledigingen.Ja wrm doe je zo gemeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat wij altijd samen nagels enzo gingen eten. Wrm dit wrm. WAar is onze buddyschap.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
In mn linkerkontzak dusquote:Op maandag 26 september 2011 23:56 schreef Spouwerranger het volgende:
Godver, aansteker waar bent gij
Nog steeds en ook te strakke roze overhempjes passen enzoquote:Op maandag 26 september 2011 23:57 schreef coban het volgende:
[..]
Ja wrm doe je zo gemeen
Ik dacht dat wij altijd samen nagels enzo gingen eten. Wrm dit wrm. WAar is onze buddyschap.
Suuuccesquote:Op maandag 26 september 2011 23:56 schreef aight1 het volgende:
Ik ga jullie even verlaten want presentatie schiet niet op zo
okidoki dag
Ik wil ook te strakke roze overhempjes passen.quote:Op maandag 26 september 2011 23:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nog steeds en ook te strakke roze overhempjes passen enzo
gr gr
Veel sterktequote:Op maandag 26 september 2011 23:56 schreef aight1 het volgende:
Ik ga jullie even verlaten want presentatie schiet niet op zo
okidoki dag
Gewoon een small pakken terwijl ik normaal xl hebquote:Op maandag 26 september 2011 23:58 schreef coban het volgende:
[..]
Ik wil ook te strakke roze overhempjes passen.
Hahah, zodat je buik ziet tussen de knoopjes doorquote:Op maandag 26 september 2011 23:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gewoon een small pakken terwijl ik normaal xl heb
Ofquote:Op maandag 26 september 2011 23:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
"Uw rekening staat online, bekijk deze op www.provider.nl"
Dan is hij gebeld, niet forever alone genoeg.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Of
U heeft 1 nieuw bericht in uw voicemail
En dan tietjes naar vorenquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:00 schreef coban het volgende:
[..]
Hahah, zodat je buik ziet tussen de knoopjes door
Nja, je vindt wel een ander.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zo'n meisje die mijn hart gebroken heeft.
Ojaquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan is hij gebeld, niet forever alone genoeg.
JOU ui is irritant gewordenquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:00 schreef coban het volgende:
[..]
Hahah, zodat je buik ziet tussen de knoopjes door
moet ik haar armen breken grrrquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zo'n meisje die mijn hart gebroken heeft.
Jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:01 schreef speedking het volgende:
[..]
moet ik haar armen breken grrr
Mquote:
pm/dm/pingquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:02 schreef coban het volgende:
[..]
M
Ik weetik moet nog steeds aan spouwer vertellen wat ik wil
doenquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:02 schreef coban het volgende:
[..]
M
Ik weetik moet nog steeds aan spouwer vertellen wat ik wil
Minimaalquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:01 schreef speedking het volgende:
[..]
moet ik haar armen breken grrr
Lastig dit. Sla haar. Dan gaat ze weer normaal functioneren. Doe ik ook altijd bij mijn televisie.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar ze was ook mijn beste vriendin.
Het zal nooit meer hetzelfde zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:03 schreef coban het volgende:
[..]
Lastig dit. Sla haar. Dan gaat ze weer normaal functioneren. Doe ik ook altijd bij mijn televisie.
liefdequote:Op dinsdag 27 september 2011 00:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het zal nooit meer hetzelfde zijn.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:03 schreef coban het volgende:
[..]
Lastig dit. Sla haar. Dan gaat ze weer normaal functioneren. Doe ik ook altijd bij mijn televisie.
Pff. Wat nu? Heeft ze spijt van haar daden?quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het zal nooit meer hetzelfde zijn.
Neequote:Op dinsdag 27 september 2011 00:06 schreef coban het volgende:
[..]
Pff. Wat nu? Heeft ze spijt van haar daden?
Naja, dan kun je er niet veel meer tegen doen denk ik. Wat een harteloos meisje.quote:
Gehoorbeschadiging 100%quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:08 schreef speedking het volgende:
koptelefoon 100% pc 100% youtube 100%
Ja, ze heeft mij verleid, is vreemd gegaan en is toen naar die ander gegaan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:08 schreef coban het volgende:
[..]
Naja, dan kun je er niet veel meer tegen doen denk ik. Wat een harteloos meisje.
Serieus?quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja, ze heeft mij verleid, is vreemd gegaan en is toen naar die ander gegaan.
kk hoer.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja, ze heeft mij verleid, is vreemd gegaan en is toen naar die ander gegaan.
kk hoer.
Zie je, omdat zijn handschoen ook geel isquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier ga ik lucide over dromenquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deze is pas eng:')quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou je wel willen hequote:Op dinsdag 27 september 2011 00:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Keiharde pron met creepy ronald
omgggg engquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow.. zeg me dat dat je vriendin niet meer isquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik had er een topic over geopend, vanaf dat moment zit ik actief op FOK!
Vriendin gaat vreemd
Twee dagen laten heb ik het uitgemaakt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wow.. zeg me dat dat je vriendin niet meer is
Oke, nee dan is het goed. Zulke bitches kun je beter links laten liggen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Twee dagen laten heb ik het uitgemaakt.
lol je faalt met dat plaatje van het gesprekquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vriendin gaat vreemd
Ik krijg af en toe nog wel eens berichten van haar.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, nee dan is het goed. Zulke bitches kun je beter links laten liggen.
Dat staat in het topic ook al. Sowieso niet weten wat mijn echte naam is.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:18 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
lol je faalt met dat plaatje van het gesprek
je censureert je eigen naam door alleen de M te laten zien
maar bij het laatste bericht staat 2x michael
Ohhh, ik heb helemaal gelezenquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vriendin gaat vreemd
Wat heb je gedaan dan. Ik heb alleen de eerste pagina doorgelezen, daarna vond ik het wel genoegquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik krijg af en toe nog wel eens berichten van haar.
Zelfs na ik haar keihard had vernederd, en dan niet anaal.
Ja, ze was de enige persoon die ik vertrouwde en nu heb ik voorlopig geen vertrouwen meer.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:19 schreef coban het volgende:
[..]
Ohhh, ik heb helemaal gelezenbest naaiend.
Dacht eerst dat je trollde mrjazit je hier nog steeds mee?
Ja idd. Heeft ze nu met die jongen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja, ze was de enige persoon die ik vertrouwde en nu heb ik voorlopig geen vertrouwen meer.
Is alweer een tijdje geleden, ik weet niet meer precies maar was met sms'en. Even kijken of ik het nog kan vinden hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan. Ik heb alleen de eerste pagina doorgelezen, daarna vond ik het wel genoeg
Is tijdje geleden uit gegaan, sindsdien wilt ze mijn piemel weer.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:21 schreef coban het volgende:
[..]
Ja idd. Heeft ze nu met die jongen?
Oh, dat hoeft nou ook weer niet. Wel baas dat je haar zo behandelt hebt. Zelfde verhaal met mijn ex. Die bitchquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Is alweer een tijdje geleden, ik weet niet meer precies maar was met sms'en. Even kijken of ik het nog kan vinden hoor.
Maar dat was daarvoor ook je beste vriendin?quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, dat hoeft nou ook weer niet. Wel baas dat je haar zo behandelt hebt. Zelfde verhaal met mijn ex. Die bitch
oh, dat heb ik dan weer gemistquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar dat was daarvoor ook je beste vriendin?
Ik ben uit de friendzone gekomen.
Gwn afwijzen. Beter neem je meisje die niet dit soort dingen flikt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Is tijdje geleden uit gegaan, sindsdien wilt ze mijn piemel weer.
liefde niet snappen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:25 schreef coban het volgende:
[..]
Gwn afwijzen. Beter neem je meisje die niet dit soort dingen flikt.
Dat sowieso, maar dat is moeilijk hoor. Tegenwoordig zijn er meer rotte appels dan gewone.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:25 schreef coban het volgende:
[..]
Goed, ik ga gewoon proberenquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:21 schreef Spouwerranger het volgende:
Kun je trouwens van de cover van je tipboekje een goeie tip maken? Iemand?
Ik hoef haar ook niet meer, maar blijkbaar ben ik niet duidelijk genoeg.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:25 schreef coban het volgende:
[..]
Bitch.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:27 schreef speedking het volgende:
ik had eens een vriendin die dus in een ander stad woonde maar nooit echt de moeite nam om naar mij toe te komen niet erg ze is een meisje, maar zag dus op er fb een x richting *andere stad naar *naam jongen*
toen uit gemaakt, hoeft niet eens te weten wat waar hoe wl beetje spijt...gehad
Smack a bitchquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:27 schreef speedking het volgende:
ik had eens een vriendin die dus in een ander stad woonde maar nooit echt de moeite nam om naar mij toe te komen niet erg ze is een meisje, maar zag dus op er fb een x richting *andere stad naar *naam jongen*
toen uit gemaakt, hoeft niet eens te weten wat waar hoe wl beetje spijt...gehad
quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Is alweer een tijdje geleden, ik weet niet meer precies maar was met sms'en. Even kijken of ik het nog kan vinden hoor.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:11 schreef Dimens het volgende:
Net even mijn ego gestreelt. Ex sms'te dat ze mij mist en er alles voor over had weer in contact met mij te komen. Heb toen gezegd dat ze haar vriend moest verlaten voordat ik weer met haar wilde praten.
Toen ze toestemde heb ik haar maar verteld dat ik helemaal niet van plan was weer in contact met haar te komen en nu is ze heel boos op mij.
Wat ben ik toch een eikel maar ik voel mij wel goed.
Sowieso, eerst aandouwenquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:30 schreef speedking het volgende:
[..]
1e bange die handel dan smacken
trustennnnnnnnquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:34 schreef coban het volgende:
Ik ga maar slapen na zoveel informatie te hebben verwerkt over dimens' sociale leven.
Kusjes en knuffels en klappen maar een hele grote knuffel voor dimens omdat ik weer cool wil zijn in zijn status.
Vrouwen kunnen dat wel ja. Hard to get spelen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:35 schreef speedking het volgende:
mk speelt gewoon altijd hard 2 get grrr
quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:35 schreef speedking het volgende:
mk speelt gewoon altijd hard 2 get grrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |