Jaa.quote:Op maandag 26 september 2011 23:49 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
oh die met beetje slag in mn haar ?:@
quote:
Valt wel mee bij miller hoor. Vind ik tenminste en begijntje zit daar naast de spijker, is een coffeeshop. En we gingen niet naar de bar2alex, omdat mijn broertje daar niet meer naar binnen magquote:Op maandag 26 september 2011 23:47 schreef aight1 het volgende:
[..]
tegenwoordig is miller alleen nog maar 16jarigen mansante is niet leuk nee en begijntje ken k niet
altijd Spijker en soms bar2alex
quote:Op maandag 26 september 2011 23:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
HihiIk ook maar ik vind je stiekem gewoon lief maar gemeen doen moetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
PSV WORDT LANDSKAMPIOENquote:Op maandag 26 september 2011 23:49 schreef speedking het volgende:
gaat iemand de waarheid vertellen of zal k t maar doet.
gaat wel voel me doodquote:Op maandag 26 september 2011 23:50 schreef speedking het volgende:
[..]
nee verveel me dood....met jou//?
Oke, kusje danquote:Op maandag 26 september 2011 23:50 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ook maar ik vind je stiekem gewoon lief maar gemeen doen moet
Kan je nou een fobo vinden dan?quote:Op maandag 26 september 2011 23:50 schreef speedking het volgende:
[..]
nee verveel me dood....met jou//?
Hehe, de vuilnisbak naast je bureau en VEGEN MAARquote:Op maandag 26 september 2011 23:50 schreef coban het volgende:
Bazenrecord. Heb net uitgeruimd in 2 seconden.
nee niet die over de pic. maar nooit ik wil er om wedden, trouwens hoeveel speelde psv-ajax?maar ajax kon makkelijk winnen 68% balbezit dat zegt toch genoeg, alleen de boer wilt el hamdaoui niet opstelllen....quote:Op maandag 26 september 2011 23:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
PSV WORDT LANDSKAMPIOENWaarheid genoeg?
Ah ja die ken ik welquote:Op maandag 26 september 2011 23:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Valt wel mee bij miller hoor. Vind ik tenminste en begijntje zit daar naast de spijker, is een coffeeshop. En we gingen niet naar de bar2alex, omdat mijn broertje daar niet meer naar binnen magBeetje een vechtersbaasje en alle uitsmijters kennen hem
jaquote:Op maandag 26 september 2011 23:50 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Kan je nou een fobo vinden dan?
dimens is flink jouw fobo aan het spammenquote:Op maandag 26 september 2011 23:50 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ok ik ben weer niet anoniem
ajax kon winnen?! ajax mocht blij zijn dat ze niet 5-1 achter stonden op gegeven momentquote:Op maandag 26 september 2011 23:51 schreef speedking het volgende:
[..]
nee niet die over de pic. maar nooit ik wil er om wedden, trouwens hoeveel speelde psv-ajax?maar ajax kon makkelijk winnen 68% balbezit dat zegt toch genoeg, alleen de boer wilt el hamdaoui niet opstelllen....
Eerst kusje dan weer gemeenquote:Op maandag 26 september 2011 23:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hehe, de vuilnisbak naast je bureau en VEGEN MAAR
mjaquote:Op maandag 26 september 2011 23:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
dimens is flink jouw fobo aan het spammen
Niet haten.quote:Op maandag 26 september 2011 23:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
dimens is flink jouw fobo aan het spammen
met jou valt niet te praten.quote:Op maandag 26 september 2011 23:52 schreef aight1 het volgende:
[..]
ajax kon winnen?! ajax mocht blij zijn dat ze niet 5-1 achter stonden op gegeven moment_
Ja sowieso. Thomas is echt een bazenkroeg en dan vooral achterin met die fucking grote zaalquote:Op maandag 26 september 2011 23:51 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ah ja die ken ik welalleen niet bij naam maar als shop naast de spijker
![]()
oh haha uitsmijter daar is vriend van memaar Spijker en Thomas zijn beste eigenlijk
damnquote:Op maandag 26 september 2011 23:52 schreef speedking het volgende:
[..]
met jou valt niet te praten., hoe kun je dat zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |