Nicequote:Op maandag 26 september 2011 23:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jazeker, daarna naar stratum gegaan en daar ajax gaan kijken. Lekker gelijkspel en daar moest uiteraard op gedronken worden
Zoeken?quote:Op maandag 26 september 2011 23:45 schreef speedking het volgende:
stuur is link dan van je fobo geen zin te zoeken.
quote:Op maandag 26 september 2011 23:45 schreef speedking het volgende:
stuur is link dan van je fobo geen zin te zoeken.
ggg je wilt me boos hebben.quote:Op maandag 26 september 2011 23:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jazeker, daarna naar stratum gegaan en daar ajax gaan kijken. Lekker gelijkspel en daar moest uiteraard op gedronken worden
dat niet wetenquote:Op maandag 26 september 2011 23:45 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]die staat naast de quote knop
Nou, we waren overal eigenlijkquote:Op maandag 26 september 2011 23:45 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nicewaar op stratum ga je heen meestal?
tegenwoordig is miller alleen nog maar 16jarigen manquote:Op maandag 26 september 2011 23:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nou, we waren overal eigenlijkEerst bij begijntje (uiteraard
), toen sante, maar dat was niet leuk en daarna miller. Daar zit ik ook meestal als ik in Eindhoven op stap ga
quote:Op maandag 26 september 2011 23:47 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
OKEE IS MIJN FOTO LEUK ?
supadupafamousquote:Op maandag 26 september 2011 23:47 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
OKEE IS MIJN FOTO LEUK ?
quote:Op maandag 26 september 2011 23:47 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
OKEE IS MIJN FOTO LEUK ?
die andere was leukerquote:Op maandag 26 september 2011 23:47 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
OKEE IS MIJN FOTO LEUK ?
oh die met beetje slag in mn haar ?:@quote:
Jaa.quote:Op maandag 26 september 2011 23:49 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
oh die met beetje slag in mn haar ?:@
quote:
Valt wel mee bij miller hoor. Vind ik tenminste en begijntje zit daar naast de spijker, is een coffeeshop. En we gingen niet naar de bar2alex, omdat mijn broertje daar niet meer naar binnen magquote:Op maandag 26 september 2011 23:47 schreef aight1 het volgende:
[..]
tegenwoordig is miller alleen nog maar 16jarigen mansante is niet leuk nee en begijntje ken k niet
altijd Spijker en soms bar2alex
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |