De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach meid toch, het is wel zwaar he.quote:Op maandag 26 september 2011 23:31 schreef coban het volgende:
Homos moeten zich niet tegen meisjes keren waaromm.
Alleen aight doet normaal hier
Aight1quote:Op maandag 26 september 2011 23:31 schreef coban het volgende:
Homos moeten zich niet tegen meisjes keren waaromm.
Alleen aight doet normaal hier
Ja.quote:Op maandag 26 september 2011 23:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ach meid toch, het is wel zwaar he.
Kijk, het leeft weerquote:Op maandag 26 september 2011 23:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mensen die niet leven op caffeine
Zeur toch niet zo meid, wees blij dat we gaan winkelen met je.quote:
Wat denk je wel niet? Dat je mij zomaar gaat verbeteren ofzo?quote:
Wat moet ik hieronder verstaan.quote:
oooooowowowquote:Op maandag 26 september 2011 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik niet!Ik ken de stof namelijk al.
Neen hij vind mij ook een mooi gezichtje hebben dus hij is verkochtquote:
Ging jij niet slapen?quote:Op maandag 26 september 2011 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik niet!Ik ken de stof namelijk al.
Was gewoon goeie tekst.quote:Op maandag 26 september 2011 23:33 schreef coban het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet? Dat je mij zomaar gaat verbeteren ofzo?
Ik begin mijn zin altijd met een hoofdletter.quote:
Ik ga wel alleenquote:Op maandag 26 september 2011 23:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zeur toch niet zo meid, wees blij dat we gaan winkelen met je.
ja moet nog presentatie makenquote:Op maandag 26 september 2011 23:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik jou ook wel, nog plannen vanavond?
hey liefje ?quote:Op maandag 26 september 2011 23:34 schreef Boterbartje het volgende:
Geen ruzie maken om boterbartje, hij is al van mij!![]()
ohw ow ow.
Maar fijne avond allen enzulks, ik ga m'n bedje waaaaaaaaaant 6 uur de wekker!![]()
xx gr gr tot sinas
Ja, nu moet ik echt gaan. Intronic schreeuwt dat ik zijn paal moet gaan zitten. Welterusten iedereen.quote:
aIgHTOnEquote:Op maandag 26 september 2011 23:34 schreef aight1 het volgende:
mensen die aight1 met hoofdletter schrijven
Een zin is iets met 2 woorden dat zag ik duidelijk niet.quote:Op maandag 26 september 2011 23:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik begin mijn zin altijd met een hoofdletter.
wat?quote:Op maandag 26 september 2011 23:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, nu moet ik echt gaan. Intronic schreeuwt dat ik zijn paal moet gaan zitten. Welterusten iedereen.![]()
![]()
jaa honnepon?quote:
Blijf weg.quote:Op maandag 26 september 2011 23:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, nu moet ik echt gaan. Intronic schreeuwt dat ik zijn paal moet gaan zitten. Welterusten iedereen.![]()
![]()
Ik verander die van mij in Papa Beer!quote:Op maandag 26 september 2011 23:35 schreef Spouwerranger het volgende:
Rezania, check mijn ondertitel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |