Wat moet ik hieronder verstaan.quote:
oooooowowowquote:Op maandag 26 september 2011 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik niet!Ik ken de stof namelijk al.
Neen hij vind mij ook een mooi gezichtje hebben dus hij is verkochtquote:
Ging jij niet slapen?quote:Op maandag 26 september 2011 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik niet!Ik ken de stof namelijk al.
Was gewoon goeie tekst.quote:Op maandag 26 september 2011 23:33 schreef coban het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet? Dat je mij zomaar gaat verbeteren ofzo?
Ik begin mijn zin altijd met een hoofdletter.quote:
Ik ga wel alleenquote:Op maandag 26 september 2011 23:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zeur toch niet zo meid, wees blij dat we gaan winkelen met je.
ja moet nog presentatie makenquote:Op maandag 26 september 2011 23:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik jou ook wel, nog plannen vanavond?
hey liefje ?quote:Op maandag 26 september 2011 23:34 schreef Boterbartje het volgende:
Geen ruzie maken om boterbartje, hij is al van mij!![]()
ohw ow ow.
Maar fijne avond allen enzulks, ik ga m'n bedje waaaaaaaaaant 6 uur de wekker!![]()
xx gr gr tot sinas
Ja, nu moet ik echt gaan. Intronic schreeuwt dat ik zijn paal moet gaan zitten. Welterusten iedereen.quote:
aIgHTOnEquote:Op maandag 26 september 2011 23:34 schreef aight1 het volgende:
mensen die aight1 met hoofdletter schrijven
Een zin is iets met 2 woorden dat zag ik duidelijk niet.quote:Op maandag 26 september 2011 23:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik begin mijn zin altijd met een hoofdletter.
wat?quote:Op maandag 26 september 2011 23:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, nu moet ik echt gaan. Intronic schreeuwt dat ik zijn paal moet gaan zitten. Welterusten iedereen.![]()
![]()
jaa honnepon?quote:
Blijf weg.quote:Op maandag 26 september 2011 23:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, nu moet ik echt gaan. Intronic schreeuwt dat ik zijn paal moet gaan zitten. Welterusten iedereen.![]()
![]()
Ik verander die van mij in Papa Beer!quote:Op maandag 26 september 2011 23:35 schreef Spouwerranger het volgende:
Rezania, check mijn ondertitel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |