Kusje op je linkertepelquote:Op maandag 26 september 2011 23:39 schreef Oceanview het volgende:
Ik ga ook eens slapen, kusjes voor degene die willen.
Ja. 1,46746 gram. Exact.quote:Op maandag 26 september 2011 23:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Serieus? Weet je hoeveel massa dat is?
Sowieso. Was echt een topwedstrijd en het leuke was dat die kaartjes een klein cadeautje waren voor mijn broertje. Die vond het helemaal geweldig.quote:
barcelonaquote:
Ah nicequote:Op maandag 26 september 2011 23:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Sowieso. Was echt een topwedstrijd en het leuke was dat die kaartjes een klein cadeautje waren voor mijn broertje. Die vond het helemaal geweldig.
kusje op je schouderbladquote:Op maandag 26 september 2011 23:42 schreef speedking het volgende:
[..]
barcelonaen psv
mensen die spel van barcelona vet vinden dat is de allergayste spel.
de bal rondpassen
Kusje op je linkerkniequote:Op maandag 26 september 2011 23:42 schreef coban het volgende:
Ik verbied mensen elkaar te kussen op vreemde plekken. Vanaf nu.
Hahahahahaquote:Op maandag 26 september 2011 23:43 schreef coban het volgende:
Aight faler
Linkerknie in je oogbal spouwer
quote:Op maandag 26 september 2011 23:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Zal ik weeer een foto in mijn Fobo doen ?
heb je nooit gezienquote:Op maandag 26 september 2011 23:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Zal ik weeer een foto in mijn Fobo doen ?
Hihiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |