omgggg engquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow.. zeg me dat dat je vriendin niet meer isquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik had er een topic over geopend, vanaf dat moment zit ik actief op FOK!
Vriendin gaat vreemd
Twee dagen laten heb ik het uitgemaakt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wow.. zeg me dat dat je vriendin niet meer is
Oke, nee dan is het goed. Zulke bitches kun je beter links laten liggen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Twee dagen laten heb ik het uitgemaakt.
lol je faalt met dat plaatje van het gesprekquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vriendin gaat vreemd
Ik krijg af en toe nog wel eens berichten van haar.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, nee dan is het goed. Zulke bitches kun je beter links laten liggen.
Dat staat in het topic ook al. Sowieso niet weten wat mijn echte naam is.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:18 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
lol je faalt met dat plaatje van het gesprek
je censureert je eigen naam door alleen de M te laten zien
maar bij het laatste bericht staat 2x michael
Ohhh, ik heb helemaal gelezenquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vriendin gaat vreemd
Wat heb je gedaan dan. Ik heb alleen de eerste pagina doorgelezen, daarna vond ik het wel genoegquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik krijg af en toe nog wel eens berichten van haar.
Zelfs na ik haar keihard had vernederd, en dan niet anaal.
Ja, ze was de enige persoon die ik vertrouwde en nu heb ik voorlopig geen vertrouwen meer.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:19 schreef coban het volgende:
[..]
Ohhh, ik heb helemaal gelezenbest naaiend.
Dacht eerst dat je trollde mrjazit je hier nog steeds mee?
Ja idd. Heeft ze nu met die jongen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja, ze was de enige persoon die ik vertrouwde en nu heb ik voorlopig geen vertrouwen meer.
Is alweer een tijdje geleden, ik weet niet meer precies maar was met sms'en. Even kijken of ik het nog kan vinden hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan. Ik heb alleen de eerste pagina doorgelezen, daarna vond ik het wel genoeg
Is tijdje geleden uit gegaan, sindsdien wilt ze mijn piemel weer.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:21 schreef coban het volgende:
[..]
Ja idd. Heeft ze nu met die jongen?
Oh, dat hoeft nou ook weer niet. Wel baas dat je haar zo behandelt hebt. Zelfde verhaal met mijn ex. Die bitchquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Is alweer een tijdje geleden, ik weet niet meer precies maar was met sms'en. Even kijken of ik het nog kan vinden hoor.
Maar dat was daarvoor ook je beste vriendin?quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, dat hoeft nou ook weer niet. Wel baas dat je haar zo behandelt hebt. Zelfde verhaal met mijn ex. Die bitch
oh, dat heb ik dan weer gemistquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar dat was daarvoor ook je beste vriendin?
Ik ben uit de friendzone gekomen.
Gwn afwijzen. Beter neem je meisje die niet dit soort dingen flikt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Is tijdje geleden uit gegaan, sindsdien wilt ze mijn piemel weer.
liefde niet snappen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:25 schreef coban het volgende:
[..]
Gwn afwijzen. Beter neem je meisje die niet dit soort dingen flikt.
Dat sowieso, maar dat is moeilijk hoor. Tegenwoordig zijn er meer rotte appels dan gewone.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:25 schreef coban het volgende:
[..]
Gwn afwijzen. Beter neem je meisje die niet dit soort dingen flikt.
Goed, ik ga gewoon proberenquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:21 schreef Spouwerranger het volgende:
Kun je trouwens van de cover van je tipboekje een goeie tip maken? Iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |