hey mijn ogen zijn mooierquote:Op maandag 26 september 2011 23:52 schreef coban het volgende:
@pam: jij hebt mooie ogeeesn
Ik wil met pam trouwen, aight sorry.
Ik wilde precies hetzelfde zeggen mrja dan breek ik je hart dacht ik.quote:
Hahahahaha, beter zet je jezelf in de prullenbakquote:Op maandag 26 september 2011 23:52 schreef coban het volgende:
[..]
Eerst kusje dan weer gemeen
@MK IK BEN VRIJJJ AHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Dat weet ik toch nietquote:
Die is al gebroken.quote:Op maandag 26 september 2011 23:53 schreef coban het volgende:
[..]
Ik wilde precies hetzelfde zeggen mrja dan breek ik je hart dacht ik.
quote:spread the love
not soa's
je kan geen ander krijgen?quote:Op maandag 26 september 2011 23:54 schreef coban het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet
Maar was grapje ik zou nooit een ander nemen
quote:Op maandag 26 september 2011 23:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hahahahaha, beter zet je jezelf in de prullenbakMijn onderlip trilde kapothard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Ik doe altijd aan STD'squote:Op maandag 26 september 2011 23:54 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
slaap lekker piepels doei love you allemaal kusjekroel doeidoei![]()
![]()
[..]
ja kloptquote:Op maandag 26 september 2011 23:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja sowieso. Thomas is echt een bazenkroeg en dan vooral achterin met die fucking grote zaal
naisssssssquote:Op maandag 26 september 2011 23:52 schreef coban het volgende:
[..]
Eerst kusje dan weer gemeen
@MK IK BEN VRIJJJ AHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
gelukkigquote:Op maandag 26 september 2011 23:54 schreef coban het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet
Maar was grapje ik zou nooit een ander nemen
Dat zou mijn onderlip ook doen met zulke harde beledigingen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
quote:Op maandag 26 september 2011 23:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat zou mijn onderlip ook doen met zulke harde beledigingen.Ja wrm doe je zo gemeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat wij altijd samen nagels enzo gingen eten. Wrm dit wrm. WAar is onze buddyschap.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
In mn linkerkontzak dusquote:Op maandag 26 september 2011 23:56 schreef Spouwerranger het volgende:
Godver, aansteker waar bent gij
Nog steeds en ook te strakke roze overhempjes passen enzoquote:Op maandag 26 september 2011 23:57 schreef coban het volgende:
[..]
Ja wrm doe je zo gemeen
Ik dacht dat wij altijd samen nagels enzo gingen eten. Wrm dit wrm. WAar is onze buddyschap.
Suuuccesquote:Op maandag 26 september 2011 23:56 schreef aight1 het volgende:
Ik ga jullie even verlaten want presentatie schiet niet op zo
okidoki dag
Ik wil ook te strakke roze overhempjes passen.quote:Op maandag 26 september 2011 23:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nog steeds en ook te strakke roze overhempjes passen enzo
gr gr
Veel sterktequote:Op maandag 26 september 2011 23:56 schreef aight1 het volgende:
Ik ga jullie even verlaten want presentatie schiet niet op zo
okidoki dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |