Zal me niets verbazen. Dat humane gedoe is zo egocentrisch als de pest.quote:Op maandag 26 september 2011 16:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nog even en die kut gaat op haar blote knietjes Koning Abdullah bedanken voor de o zo goeie vooruitgang.
Nog 3 weken en dan is de kuur voorbij.quote:Op maandag 26 september 2011 16:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nou, weg ermee dan. Hoofdpijn is veel leuker.
Bijna, Mekka ligt alleen wat verderop.quote:Op maandag 26 september 2011 16:35 schreef waht het volgende:
[..]
Het is het mekka van de wereld, zou ik bijna zeggen.
Ehm, je hebt echt kanker?quote:Op maandag 26 september 2011 16:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nog 3 weken en dan is de kuur voorbij.
Ik wist niet dat jij ziek was?quote:Op maandag 26 september 2011 16:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nog 3 weken en dan is de kuur voorbij.
Sterkte kerel.quote:Op maandag 26 september 2011 16:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik heb t helemaal gehad met de kanker. Wat een saaie rot ziekte!
Sucksquote:Op maandag 26 september 2011 16:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik ben niet ziek. Mijn vriendin is ziek. Ze is eerst geopereerd en wordt nu preventief behandeld. Combi chemo en radiotherapie. We sinds de diagnose ongeveer 10 weken verder.
Ze is toch juist heel sceptisch ?quote:Op maandag 26 september 2011 16:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nog even en die kut gaat op haar blote knietjes Koning Abdullah bedanken voor de o zo goeie vooruitgang.
Sterkte.quote:Op maandag 26 september 2011 16:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik ben niet ziek. Mijn vriendin is ziek. Ze is eerst geopereerd en wordt nu preventief behandeld. Combi chemo en radiotherapie. We zijn sinds de diagnose ongeveer 10 weken verder.
Dat voelt als een eindeloos geheel van wachten, ziekenhuisbezoeken en zware emoties.
Van het lijk van Thatcher.quote:Op maandag 26 september 2011 17:06 schreef Mutant01 het volgende:
Voorschrift, van wie ben jij een kloon eigenlijk?
Technisch gezien van m'n vader en moeder.quote:Op maandag 26 september 2011 17:06 schreef Mutant01 het volgende:
Omdat ze niet 24/7 mogen filmen in de meeste landen.quote:Op maandag 26 september 2011 17:07 schreef betyar het volgende:
Waarom loopt google maps jaren achter?
Satelliet beelden, Bing is meer up to datequote:Op maandag 26 september 2011 17:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Omdat ze niet 24/7 mogen filmen in de meeste landen.
Juist. Te duur. Je kunt altijd zelf wat satellietfoto's bestellen natuurlijk. Met een paar duizend euro's krijg je wel wat.quote:Op maandag 26 september 2011 17:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Omdat ze niet 24/7 mogen filmen in de meeste landen.
Bing is kut.quote:Op maandag 26 september 2011 17:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Satelliet beelden, Bing is meer up to date
Hebben ze dan geen leen-Volvo bij de dealer, dat vond ik zo raar.quote:Op maandag 26 september 2011 15:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Andere staat in de garage.
Maar als verwacht; rijdt bagger.
Ik vermoed De_Ruyter. Vraag me niet waarom.quote:Op maandag 26 september 2011 17:06 schreef Mutant01 het volgende:
Even serieus, want je kent Meki. En hij was al weg voordat jij bestond als user.quote:Op maandag 26 september 2011 17:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Technisch gezien van m'n vader en moeder.
Ik vermoed harriechristus.quote:Op maandag 26 september 2011 17:14 schreef waht het volgende:
[..]
Ik vermoed De_Ruyter. Vraag me niet waarom.
Het mysterie wordt langzamerhand ontrafeld.quote:Op maandag 26 september 2011 17:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Even serieus, want je kent Meki. En hij was al weg voordat jij bestond als user.
Meki was mijn nemesis.quote:Op maandag 26 september 2011 17:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Even serieus, want je kent Meki. En hij was al weg voordat jij bestond als user.
Oh nee heb 'm niet bij de dealer.quote:Op maandag 26 september 2011 17:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hebben ze dan geen leen-Volvo bij de dealer, dat vond ik zo raar.
Zeg het dan!quote:Op maandag 26 september 2011 17:48 schreef du_ke het volgende:
Sterkte Rock!
En mutant, ik weet het lekker wel
Dergelijke informatie kan niet zomaar worden gedeeldquote:
Was het een ranzige troll die ik niet kon luchten?quote:Op maandag 26 september 2011 17:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dergelijke informatie kan niet zomaar worden gedeeld
Zonder enige twijfel.quote:Op maandag 26 september 2011 17:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Was het een ranzige troll die ik niet kon luchten?
Vraag het zequote:Op maandag 26 september 2011 18:01 schreef Mutant01 het volgende:
En hoezo kan je die informatie niet gewoon delen.
Ten tweede wil ik ook weten van wie http://forum.fok.nl/user/history/283515/3 een kloon is.
Oh ja.quote:Op maandag 26 september 2011 17:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Was het een ranzige troll die ik niet kon luchten?
Kom nou. Achter wordt alles besproken. Ook de kloontjes. Je gaat mij niet vertellen dat jij niet weet van wie Hakim een kloon is.quote:Op maandag 26 september 2011 18:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vraag het ze.
overigens kom ik nooit in NWS dus dat zou ik niet weten.
Sorry maar dat soort figuren kunnen me niks boeien. In zijn notes staat niks dus ik ga niet verder zoeken hoor.quote:Op maandag 26 september 2011 18:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kom nou. Achter wordt alles besproken. Ook de kloontjes. Je gaat mij niet vertellen dat jij niet weet van wie Hakim een kloon is.
Heb je geen kloonscanner. Wat is dit toch allemaal. Iedereen kloont maar raak en niemand die er wat aan doet!quote:Op maandag 26 september 2011 18:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Sorry maar dat soort figuren kunnen me niks boeien. In zijn notes staat niks dus ik ga niet verder zoeken hoor.
Kloon of geen kloon kan me niks schelen ik beoordeel een user op zijn gedrag.quote:Op maandag 26 september 2011 18:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heb je geen kloonscanner. Wat is dit toch allemaal. Iedereen kloont maar raak en niemand die er wat aan doet!
Nah.quote:
Hoe kan iemand nou stiekem Brabander willen zijn?quote:
Het is de vraag wat het toevoegt. Bij mij viel die beoordeling niet heel erg positief uit dus ik koos er niet voor.quote:Op maandag 26 september 2011 18:15 schreef betyar het volgende:
Zal ik een fok abonnement nemen? Of zal ik dat niet doen?
Ik zou wel je klusvaardigheden willen.quote:
Dat is niet conform de policy.quote:Op maandag 26 september 2011 18:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kloon of geen kloon kan me niks schelen ik beoordeel een user op zijn gedrag.
Whyyyyyy!1!11quote:Op maandag 26 september 2011 18:15 schreef betyar het volgende:
Zal ik een fok abonnement nemen? Of zal ik dat niet doen?
Het voegt drie sterretjes toe.quote:Op maandag 26 september 2011 18:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is de vraag wat het toevoegt. Bij mij viel die beoordeling niet heel erg positief uit dus ik koos er niet voor.
Ik gun je mijn knie.quote:Op maandag 26 september 2011 18:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zou wel je klusvaardigheden willen.
En je voorliefde voor schiettuig en bestuurbare grasmaaiers. Een eeuwig kind wat dat betreft dus.
Dan moet een FA me daar maar op aansprekenquote:
quote:Op maandag 26 september 2011 18:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt alle postings van Dr. Nikita negeren. Dat alleen is het al waard!
En bet, koos en dotje.quote:
Hm nee niet helemaal, denk verder.quote:
Sorry hoor, zure bom.quote:
Jij hebt zeker een voorkeur aan PSV?quote:Op maandag 26 september 2011 18:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En bet, koos en dotje.
De Ajacieden.
Ohja dat kan ook maar ik doelde op iets anders.quote:Op maandag 26 september 2011 18:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En bet, koos en dotje.
De Ajacieden.
Ik heb ze idd alle 5 bekeken. Wat een nonsens.quote:
Nee. Pisveequote:Op maandag 26 september 2011 18:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Jij hebt zeker een voorkeur aan PSV?
Of je maakt me gewoon mod, kan ik ze ook zien.quote:
quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 18:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Of je maakt me gewoon mod, kan ik ze ook zien.
Haha het mag van mij hoor maar als je eenmaal weet wat er in de notes staat snap je spontaan niks meer van die interesse van velen in die notesquote:
Des te beter, emancipatie enzo.quote:
W_Tquote:Op maandag 26 september 2011 18:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm nee niet helemaal, denk verder.
Exact 0 van mij om precies te zijnquote:Op maandag 26 september 2011 18:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik zal de meeste van Duke hebben, bang dat ik hem daarna ga stalken ofzo.
Wou je me met hem vergelijken?quote:
Dan moet je eerst onzedelijke handelingen verrichten met Yvonnequote:Op maandag 26 september 2011 18:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Of je maakt me gewoon mod, kan ik ze ook zien.
1 op 1.quote:Op maandag 26 september 2011 18:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wou je me met hem vergelijken?
Lekker belangrijk, successupporterquote:
Politieke voorkeur bedoel je.quote:Op maandag 26 september 2011 18:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kloon of geen kloon kan me niks schelen ik beoordeel een user op zijn gedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |