Kloon of geen kloon kan me niks schelen ik beoordeel een user op zijn gedrag.quote:Op maandag 26 september 2011 18:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heb je geen kloonscanner. Wat is dit toch allemaal. Iedereen kloont maar raak en niemand die er wat aan doet!
Nah.quote:
Hoe kan iemand nou stiekem Brabander willen zijn?quote:
Het is de vraag wat het toevoegt. Bij mij viel die beoordeling niet heel erg positief uit dus ik koos er niet voor.quote:Op maandag 26 september 2011 18:15 schreef betyar het volgende:
Zal ik een fok abonnement nemen? Of zal ik dat niet doen?
Ik zou wel je klusvaardigheden willen.quote:
Dat is niet conform de policy.quote:Op maandag 26 september 2011 18:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kloon of geen kloon kan me niks schelen ik beoordeel een user op zijn gedrag.
Whyyyyyy!1!11quote:Op maandag 26 september 2011 18:15 schreef betyar het volgende:
Zal ik een fok abonnement nemen? Of zal ik dat niet doen?
Het voegt drie sterretjes toe.quote:Op maandag 26 september 2011 18:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is de vraag wat het toevoegt. Bij mij viel die beoordeling niet heel erg positief uit dus ik koos er niet voor.
Ik gun je mijn knie.quote:Op maandag 26 september 2011 18:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zou wel je klusvaardigheden willen.
En je voorliefde voor schiettuig en bestuurbare grasmaaiers. Een eeuwig kind wat dat betreft dus.
Dan moet een FA me daar maar op aansprekenquote:
quote:Op maandag 26 september 2011 18:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt alle postings van Dr. Nikita negeren. Dat alleen is het al waard!
En bet, koos en dotje.quote:
Hm nee niet helemaal, denk verder.quote:
Sorry hoor, zure bom.quote:
Jij hebt zeker een voorkeur aan PSV?quote:Op maandag 26 september 2011 18:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En bet, koos en dotje.
De Ajacieden.
Ohja dat kan ook maar ik doelde op iets anders.quote:Op maandag 26 september 2011 18:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En bet, koos en dotje.
De Ajacieden.
Ik heb ze idd alle 5 bekeken. Wat een nonsens.quote:
Nee. Pisveequote:Op maandag 26 september 2011 18:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Jij hebt zeker een voorkeur aan PSV?
Of je maakt me gewoon mod, kan ik ze ook zien.quote:
quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 18:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Of je maakt me gewoon mod, kan ik ze ook zien.
Haha het mag van mij hoor maar als je eenmaal weet wat er in de notes staat snap je spontaan niks meer van die interesse van velen in die notesquote:
Des te beter, emancipatie enzo.quote:
W_Tquote:Op maandag 26 september 2011 18:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm nee niet helemaal, denk verder.
Exact 0 van mij om precies te zijnquote:Op maandag 26 september 2011 18:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik zal de meeste van Duke hebben, bang dat ik hem daarna ga stalken ofzo.
Wou je me met hem vergelijken?quote:
Dan moet je eerst onzedelijke handelingen verrichten met Yvonnequote:Op maandag 26 september 2011 18:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Of je maakt me gewoon mod, kan ik ze ook zien.
1 op 1.quote:Op maandag 26 september 2011 18:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wou je me met hem vergelijken?
Lekker belangrijk, successupporterquote:
Politieke voorkeur bedoel je.quote:Op maandag 26 september 2011 18:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kloon of geen kloon kan me niks schelen ik beoordeel een user op zijn gedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |