Ik vermoed De_Ruyter. Vraag me niet waarom.quote:Op maandag 26 september 2011 17:06 schreef Mutant01 het volgende:
Voorschrift, van wie ben jij een kloon eigenlijk?
Even serieus, want je kent Meki. En hij was al weg voordat jij bestond als user.quote:Op maandag 26 september 2011 17:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Technisch gezien van m'n vader en moeder.
Ik vermoed harriechristus.quote:Op maandag 26 september 2011 17:14 schreef waht het volgende:
[..]
Ik vermoed De_Ruyter. Vraag me niet waarom.
Het mysterie wordt langzamerhand ontrafeld.quote:Op maandag 26 september 2011 17:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Even serieus, want je kent Meki. En hij was al weg voordat jij bestond als user.
Meki was mijn nemesis.quote:Op maandag 26 september 2011 17:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Even serieus, want je kent Meki. En hij was al weg voordat jij bestond als user.
Oh nee heb 'm niet bij de dealer.quote:Op maandag 26 september 2011 17:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hebben ze dan geen leen-Volvo bij de dealer, dat vond ik zo raar.
Zeg het dan!quote:Op maandag 26 september 2011 17:48 schreef du_ke het volgende:
Sterkte Rock!
En mutant, ik weet het lekker wel
Dergelijke informatie kan niet zomaar worden gedeeldquote:
Was het een ranzige troll die ik niet kon luchten?quote:Op maandag 26 september 2011 17:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dergelijke informatie kan niet zomaar worden gedeeld
Zonder enige twijfel.quote:Op maandag 26 september 2011 17:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Was het een ranzige troll die ik niet kon luchten?
Vraag het zequote:Op maandag 26 september 2011 18:01 schreef Mutant01 het volgende:
En hoezo kan je die informatie niet gewoon delen.
Ten tweede wil ik ook weten van wie http://forum.fok.nl/user/history/283515/3 een kloon is.
Oh ja.quote:Op maandag 26 september 2011 17:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Was het een ranzige troll die ik niet kon luchten?
Kom nou. Achter wordt alles besproken. Ook de kloontjes. Je gaat mij niet vertellen dat jij niet weet van wie Hakim een kloon is.quote:Op maandag 26 september 2011 18:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vraag het ze.
overigens kom ik nooit in NWS dus dat zou ik niet weten.
Sorry maar dat soort figuren kunnen me niks boeien. In zijn notes staat niks dus ik ga niet verder zoeken hoor.quote:Op maandag 26 september 2011 18:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kom nou. Achter wordt alles besproken. Ook de kloontjes. Je gaat mij niet vertellen dat jij niet weet van wie Hakim een kloon is.
Heb je geen kloonscanner. Wat is dit toch allemaal. Iedereen kloont maar raak en niemand die er wat aan doet!quote:Op maandag 26 september 2011 18:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Sorry maar dat soort figuren kunnen me niks boeien. In zijn notes staat niks dus ik ga niet verder zoeken hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |