Kloon of geen kloon kan me niks schelen ik beoordeel een user op zijn gedrag.quote:Op maandag 26 september 2011 18:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heb je geen kloonscanner. Wat is dit toch allemaal. Iedereen kloont maar raak en niemand die er wat aan doet!
Nah.quote:
Hoe kan iemand nou stiekem Brabander willen zijn?quote:
Het is de vraag wat het toevoegt. Bij mij viel die beoordeling niet heel erg positief uit dus ik koos er niet voor.quote:Op maandag 26 september 2011 18:15 schreef betyar het volgende:
Zal ik een fok abonnement nemen? Of zal ik dat niet doen?
Ik zou wel je klusvaardigheden willen.quote:
Dat is niet conform de policy.quote:Op maandag 26 september 2011 18:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kloon of geen kloon kan me niks schelen ik beoordeel een user op zijn gedrag.
Whyyyyyy!1!11quote:Op maandag 26 september 2011 18:15 schreef betyar het volgende:
Zal ik een fok abonnement nemen? Of zal ik dat niet doen?
Het voegt drie sterretjes toe.quote:Op maandag 26 september 2011 18:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is de vraag wat het toevoegt. Bij mij viel die beoordeling niet heel erg positief uit dus ik koos er niet voor.
Ik gun je mijn knie.quote:Op maandag 26 september 2011 18:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zou wel je klusvaardigheden willen.
En je voorliefde voor schiettuig en bestuurbare grasmaaiers. Een eeuwig kind wat dat betreft dus.
Dan moet een FA me daar maar op aansprekenquote:
quote:Op maandag 26 september 2011 18:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt alle postings van Dr. Nikita negeren. Dat alleen is het al waard!
En bet, koos en dotje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |