Zal me niets verbazen. Dat humane gedoe is zo egocentrisch als de pest.quote:Op maandag 26 september 2011 16:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nog even en die kut gaat op haar blote knietjes Koning Abdullah bedanken voor de o zo goeie vooruitgang.
Nog 3 weken en dan is de kuur voorbij.quote:Op maandag 26 september 2011 16:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nou, weg ermee dan. Hoofdpijn is veel leuker.
Bijna, Mekka ligt alleen wat verderop.quote:Op maandag 26 september 2011 16:35 schreef waht het volgende:
[..]
Het is het mekka van de wereld, zou ik bijna zeggen.
Ehm, je hebt echt kanker?quote:Op maandag 26 september 2011 16:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nog 3 weken en dan is de kuur voorbij.
Ik wist niet dat jij ziek was?quote:Op maandag 26 september 2011 16:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nog 3 weken en dan is de kuur voorbij.
Sterkte kerel.quote:Op maandag 26 september 2011 16:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik heb t helemaal gehad met de kanker. Wat een saaie rot ziekte!
Sucksquote:Op maandag 26 september 2011 16:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik ben niet ziek. Mijn vriendin is ziek. Ze is eerst geopereerd en wordt nu preventief behandeld. Combi chemo en radiotherapie. We sinds de diagnose ongeveer 10 weken verder.
Ze is toch juist heel sceptisch ?quote:Op maandag 26 september 2011 16:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nog even en die kut gaat op haar blote knietjes Koning Abdullah bedanken voor de o zo goeie vooruitgang.
Sterkte.quote:Op maandag 26 september 2011 16:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik ben niet ziek. Mijn vriendin is ziek. Ze is eerst geopereerd en wordt nu preventief behandeld. Combi chemo en radiotherapie. We zijn sinds de diagnose ongeveer 10 weken verder.
Dat voelt als een eindeloos geheel van wachten, ziekenhuisbezoeken en zware emoties.
Van het lijk van Thatcher.quote:Op maandag 26 september 2011 17:06 schreef Mutant01 het volgende:
Voorschrift, van wie ben jij een kloon eigenlijk?
Technisch gezien van m'n vader en moeder.quote:Op maandag 26 september 2011 17:06 schreef Mutant01 het volgende:
Omdat ze niet 24/7 mogen filmen in de meeste landen.quote:Op maandag 26 september 2011 17:07 schreef betyar het volgende:
Waarom loopt google maps jaren achter?
Satelliet beelden, Bing is meer up to datequote:Op maandag 26 september 2011 17:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Omdat ze niet 24/7 mogen filmen in de meeste landen.
Juist. Te duur. Je kunt altijd zelf wat satellietfoto's bestellen natuurlijk. Met een paar duizend euro's krijg je wel wat.quote:Op maandag 26 september 2011 17:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Omdat ze niet 24/7 mogen filmen in de meeste landen.
Bing is kut.quote:Op maandag 26 september 2011 17:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Satelliet beelden, Bing is meer up to date
Hebben ze dan geen leen-Volvo bij de dealer, dat vond ik zo raar.quote:Op maandag 26 september 2011 15:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Andere staat in de garage.
Maar als verwacht; rijdt bagger.
Ik vermoed De_Ruyter. Vraag me niet waarom.quote:Op maandag 26 september 2011 17:06 schreef Mutant01 het volgende:
Even serieus, want je kent Meki. En hij was al weg voordat jij bestond als user.quote:Op maandag 26 september 2011 17:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Technisch gezien van m'n vader en moeder.
Ik vermoed harriechristus.quote:Op maandag 26 september 2011 17:14 schreef waht het volgende:
[..]
Ik vermoed De_Ruyter. Vraag me niet waarom.
Het mysterie wordt langzamerhand ontrafeld.quote:Op maandag 26 september 2011 17:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Even serieus, want je kent Meki. En hij was al weg voordat jij bestond als user.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |