Morgen om 20:15 de voorbeschouwing op N3quote:De Europese voetbalbond (UEFA) heeft Mark Clattenburg aangesteld als arbiter voor het Champions League-duel tussen Real Madrid en Ajax, dat dinsdag wordt gespeeld. Dit heeft de bond vandaag bekend gemaakt.
Als je geen Nederlands kunt ook nietquote:Op maandag 26 september 2011 08:31 schreef Gravedigger het volgende:
Hoe is erbij?? Als je gen Duits kent, moet je het niet proberen te schrijven
Ik had al gezien dat er gen stondquote:Op maandag 26 september 2011 08:54 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Als je geen Nederlands kunt ook niet
Zou ook niet gepast zijn tegen Ajax.quote:Op maandag 26 september 2011 23:11 schreef Paul-89 het volgende:
Real is niet compleet en ik denk niet dat ze vol gas gaan geven. 2/3-0.
Tsjonge, tsjonge.quote:Op maandag 26 september 2011 23:32 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zou ook niet gepast zijn tegen Ajax.
idd, kansloze missiequote:Op maandag 26 september 2011 23:00 schreef sjeppert het volgende:
dit wordt gewoon een dikke verlies partij voor ajax
Bij de. Laatste ontmoeting vielen er idd 2 rode kaarten. Wellicht ben je vergeten dat deze rode kaarten bewust zijn gepakt? Real hoeft zich werkelijk nergens zorgen over te maken.quote:Op maandag 26 september 2011 21:18 schreef TheFatLady het volgende:
Normaal gesproken wordt dit 3-0 / 4-0.
Bij Real vallen er echter vooral de laatste tijd veel (rode) kaarten, bij de laatste ontmoeting met Ajax vielen er ook nog 2 rode kaarten aan Real kant. Je weet het dus nooit, een heel slechte dag van Real en een dag waarop alles meezit bij Ajax kan echt wel een puntje opleveren.
quote:
Huh, bewust ?quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:55 schreef Quantic het volgende:
[..]
Bij de. Laatste ontmoeting vielen er idd 2 rode kaarten. Wellicht ben je vergeten dat deze rode kaarten bewust zijn gepakt? Real hoeft zich werkelijk nergens zorgen over te maken.
quote:Op maandag 26 september 2011 09:06 schreef JaimyLee het volgende:
Ik hoop op een vernedering voor ajax.
Dit hoop ik ook van harte, in het belang van het Nederlands voetbal natuurlijk het laatstequote:Op dinsdag 27 september 2011 16:11 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ik teken voor een slachting óf een resultaat. Ik ga niet kijken naar een spartelend Ajax als Real vervolgens maar twee keer scoort. Dus: 10-0 of 1-1. Daar ga ik me mee vermaken.
Een spannende match verdient zeker de voorkeur. Ik ben het wel met Johan D. eens: kijken naar Barca is niet echt leuk; ik heb het weleens op de achtergrond aanstaan, en dan kijk ik de herhalingen van de acties van Messi, maar je weet dat Barca 9 van de 10 keer dik wint. Ergens is dat niet interessant om te kijken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:01 schreef StraatSoldaat het volgende:
Had liever dat Bayern - City uitgezonden werd. Is tenminste nog spannend
Ik zou me vanaf de eerste minuut concentreren op de drank.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:06 schreef Karina het volgende:
Ik hoop op een kleine overwinning voor Ajax, maar ik vrees het ergste eerlijk gezegd. Ik zou al tekenen voor een 0-0![]()
Maar goed, de drank en het vreten staan klaar.
toch een kleine glimlach. Bedankt.quote:
Bulykinquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:29 schreef Doublepain het volgende:
ronaldo gaat minimaal 3 goals scoren
waarom real dan verliest van levantequote:Op dinsdag 27 september 2011 18:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
alsof ajax bij de goal komt van real
Maar niet van Ajaxquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
waarom real dan verliest van levante
Waarom speelt ajax gelijk tegen VVV?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
waarom real dan verliest van levante
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:11 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik zou me vanaf de eerste minuut concentreren op de drank.
ik schat Levante lager in dan Ajax. Ajax heeft met Eriksen en Sigthorsson gevaarlijke namen. Janssen die een goede scherpe vrije trap heeft.quote:
Sightorsson, daar schikt idd elke verdediging vanquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik schat Levante lager in dan Ajax. Ajax heeft met Eriksen en Sigthorsson gevaarlijke namen. Janssen die een goede scherpe vrije trap heeft.
Zou Ramos dan moeten schrikken van Mertens?
Die is wel erg goed en een goed kaatser.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sightorsson, daar schikt idd elke verdediging van![]()
Wat begrijp jij hier niet?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is wel erg goed en een goed kaatser.
Als Real Madrid trouwens tegen PSV moet in de CL over 10 jaar hoop ik voor jou dat ze ook met 10-0 verliezen
Jij zit alleen maar alles wat tegen Ajax speelt te bevoordelen en punt op punt te slijmen erover. We weten nu inmiddels wel dat Real Madrid een grote club is.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat begrijp jij hier niet?
[NOSMATCH] Real Madrid - Ajax
PSV
Nee hoor, ben gewoon fan van Real. of mag dat blijkbaar niet? Niet iedereen in Nederland is voor Ajax hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij zit alleen maar alles wat tegen Ajax speelt te bevoordelen en punt op punt te slijmen erover. We weten nu inmiddels wel dat Real Madrid een grote club is.
Toevallig zie ik dan in het wedstrijdtopic van Ajax - Twente weer als een hondsdolle Luuk de Jong plaatjes plaatsen. Bij liveverslagen goed woordje doet over Heracles.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee hoor, ben gewoon fan van Real. of mag dat blijkbaar niet? Niet iedereen in Nederland is voor Ajax hoor.
Janssen had vorige week al moeite met Wijnaldum, moet je nagaan als hij Özil tegenover zich krijgt. Die gaat met rood eruit of een vroege wissel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:57 schreef Mercurial het volgende:
Ik kijk er al naar uit: Özil vs. Janssen.
Ik ben benieuwd. Twente - Inter werd op voorhand ook als een slachtpartij bestippeld voor Inter. Maar Brama hield het heel netjes vol tegen Sneijderquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:57 schreef Mercurial het volgende:
Sorry, zal volgende keer boos zijn als de concurrent punten verspeeld. Daar mag je niet blij om zijn iddquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toevallig zie ik dan in het wedstrijdtopic van Ajax - Twente weer als een hondsdolle Luuk de Jong plaatjes plaatsen. Bij liveverslagen goed woordje doet over Heracles.
Dat was toen. Misschien had hij een offday. Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Janssen had vorige week al moeite met Wijnaldum, moet je nagaan als hij Özil tegenover zich krijgt. Die gaat met rood eruit of een vroege wissel.
Kun je niet gewoon beter Enoh erin zetten?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:57 schreef Mercurial het volgende:
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Janssen had vorige week al moeite met Wijnaldum, moet je nagaan als hij Özil tegenover zich krijgt. Die gaat met rood eruit of een vroege wissel.
Janssen staat er gewoon in. Peperstraten tweet niks over Enohquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:59 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon beter Enoh erin zetten?
Janssen is toch veel te traag om het verdedigende werk op te knappen tegen zulke tegenstanders? Hij had al moeite met Wijnaldum tegen PSV.
Ik denk dat het middenveld van Ajax compleet overlopen wordt als je hem erin zet.
Enoh erin? Dan speelt Ajax al binnen 10 minuten met 10 man.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:59 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon beter Enoh erin zetten?
Janssen is toch veel te traag om het verdedigende werk op te knappen tegen zulke tegenstanders? Hij had al moeite met Wijnaldum tegen PSV.
Ik denk dat het middenveld van Ajax compleet overlopen wordt als je hem erin zet.
Je bedoelt offmonth, speelt al de hele tijd bagger.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was toen. Misschien had hij een offday. Ik ben benieuwd
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Enoh erin? Dan speelt Ajax al binnen 10 minuten met 10 man.
Heeft Enoh gespeeld dan vorig seizoen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Enoh is wel 10 x zo beter als Janssen op DM. Hield het ook netjes tegen AC Milan. Tevens heeft Enoh vorig jaar geen enkele rode kaart gehad
Volgensmij was zijn coach boos op 1 persoon, volgensmij was het Enoh.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Enoh is wel 10 x zo beter als Janssen op DM. Hield het ook netjes tegen AC Milan. Tevens heeft Enoh vorig jaar geen enkele rode kaart gehad
Er gaat een tijd komen als Boilesen weer heel is dat Anita DM wordt. En Boilesen links. De Jongquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je bedoelt offmonth, speelt al de hele tijd bagger.
De wedstrijd begint precies de tijd dat we naar bed moeten. Had deze zeker willen zien.quote:Op maandag 26 september 2011 07:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Morgen om 20:15 de voorbeschouwing op N3
20:45 de wedstrijd
Wie ist dabei?
Andre Ooijer kunnen we ook nog inzetten!quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:04 schreef Smoofie het volgende:
Ajax had boulahr. moeten kopen voor deze wedstrijd alleen.
Kun je niet een keer weglopen uit je gesticht?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:05 schreef Plakkertje het volgende:
[..]
De wedstrijd begint precies de tijd dat we naar bed moeten. Had deze zeker willen zien.
ben jij 7 jaar?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:05 schreef Plakkertje het volgende:
[..]
De wedstrijd begint precies de tijd dat we naar bed moeten. Had deze zeker willen zien.
maar Ronaldo is niet bang voor andre.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Andre Ooijer kunnen we ook nog inzetten!
Je snapt em nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Andre Ooijer kunnen we ook nog inzetten!
Ronaldo moet nu nog huilen als ie boela ziet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
maar Ronaldo is niet bang voor andre.
Waren Robinho, Fabiano etc ook niet. Maar hij hield fantastisch standquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
maar Ronaldo is niet bang voor andre.
Ben bang dat de scheids nu wel geel geeft voor oortjes trekken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waren Robinho, Fabiano etc ook niet. Maar hij hield fantastisch stand
Gewoon Bergkamp erin zetten en het wordt 10-10quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee joh! Gelijkspel wordt het.
1-0 Ronaldo
2-0 Ronaldo
3-0 Özil
3-1 F. de Boer
3-2 F. de Boer
3-3 F. de Boer
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga nog even wat dingen doen/
Ik blijf erbij. een mooie 1-2 overwinning. Of Anti-Ajacieden het nou willen of niet
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
1-0 Ronaldo
2-0 Ronaldo
3-0 Ronaldo
4-0 Bezema.
5-0 Di maria
6-0 Higuain
6-1 Eriksen
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
1-0 Ronaldo
2-0 Ronaldo
3-0 Ronaldo
4-0 Bezema.
5-0 Di maria
6-0 Higuain
7-0 I. Casillas
Janssenquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:16 schreef CR__7 het volgende:
Maar even serieus..
Mensen die Theo Janssen goed vinden
just saying.quote:Voordat je reageert
Een paar regels voor de goede orde:
* Houd het netjes.
* Geen offtopic / bagger plaatjes posten.
* Geen tussenstanden van andere wedstrijden posten, daar is dit topic voor
Fijne wedstrijd!
Dan kun je de wedstrijd administratief afdoen.quote:
nou je kan je tissues alvast klaarzetten:quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Benzema het gaat doen. Ik hoop dat hij speelt.²
quote:Benzema terug in de basis tegen Ajax
en Real supporters dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:39 schreef Happel het volgende:
Psv supporters en andere geliëerd aan een andere club dan Ajax hoeven niet met voorspellingen te komen. Zijn niet gewenst.
Feyenoorder die ff opkomt voor Ajaxquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:39 schreef Happel het volgende:
Psv supporters en andere geliëerd aan een andere club dan Ajax hoeven niet met voorspellingen te komen. Zijn niet gewenst.
Jij niet dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij bent voor iedereen die tegen Ajax moet spelen.
Mijn 'functie' verplicht mij neutraal te zijn en derhalve allerlei misstanden hier te voorkomen.quote:
Jij en neutraal?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Mijn 'functie' verplicht mij neutraal te zijn en derhalve allerlei misstanden hier te voorkomen.
Helemaal niet. Ben altijd al voor Real geweest, mag toch vinden dat mijn lievelingsclubje uit Spanje van Ajax wint. Ook al speelde ze tegen Feyenoord. of is het verplicht: Speelt een NL club europees dan moet je altijd voor de NL club zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij bent voor iedereen die tegen Ajax moet spelen. Ook niet dus.
WEl beter voor de punten ja.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ben altijd al voor Real geweest, mag toch vinden dat mijn lievelingsclubje uit Spanje van Ajax wint. Ook al speelde ze tegen Feyenoord. of is het verplicht: Speelt een NL club europees dan moet je altijd voor de NL club zijn.
Hehehe.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Mijn 'functie' verplicht mij neutraal te zijn en derhalve allerlei misstanden hier te voorkomen.
Ik viel zowat van mijn stoel toen ik dit lasquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik mis deze regelquote:Een paar regels voor de goede orde:
* Houd het netjes.
* Je bent voor Ajax
Je moet ook realistisch zijn. Een kleine nederlaag is gewoon een goed resultaat.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:20 schreef Borizzz het volgende:
Wat een zwartkijkers hiero.
0-1 wordt het door Eriksen.
quote:* Houd het netjes.
* Geen Doublepain
Ik zeg doenquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:49 schreef Happel het volgende:
Topic kan ook gewoon op slot natuurlijk. Posten alleen Jojoortje en de andere blauwen erin.
Dan daalt het niveau nog harderquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:49 schreef Happel het volgende:
Topic kan ook gewoon op slot natuurlijk. Posten alleen Jojoortje en de andere blauwen erin.
Toe maar.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:49 schreef Happel het volgende:
zozoquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:49 schreef Happel het volgende:
Jij bent zeker lijp.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:49 schreef Happel het volgende:
Kun je dan meteen jezelf bannenquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:49 schreef Happel het volgende:
ib ninjaeditquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet zo lijp als jou natuurlijk. Kan ik niet bij jou in de leer?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet zo lijp als jij natuurlijk. Kan ik niet bij jou in de leer?
Ik wil graag inhoudelijk reageren op je. Doe je je best voor me?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:49 schreef Happel het volgende:
Bookmakers geloven niet in stunt: vijftien keer inleg bij zege Ajaxquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:54 schreef Contador_The_Best het volgende:
De kraker in deze poule voor Ajax. Héérlijk genieten gaat het worden. Ajax mag dan underdog zijn, toch zie ik Ajax wel 'stunten'.
valt me nog meequote:Op dinsdag 27 september 2011 19:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bookmakers geloven niet in stunt: vijftien keer inleg bij zege Ajax
Edit: Snel inzetten dan![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:56 schreef Geo3kant het volgende:
Ajax zien stunten, ze zetten Pizzaboy in het doel? Want verder gaan ze weinig stunten..
Misschien zetten ze wel Blind op Ronaldo.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:56 schreef Geo3kant het volgende:
Ajax zien stunten, ze zetten Pizzaboy in het doel? Want verder gaan ze weinig stunten..
Prima, als jij dan ook ef optieft uit alle topics die niks met Ajax te maken hebben.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik pleit voor alleen Ajacieden en fans van Real Madrid. Niet van die nepsupporters die pas net zeggen real madrid![]()
Jij bent een troll.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Prima, als jij dan ook ef optieft uit alle topics die niks met Ajax te maken hebben.
Nee.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:58 schreef Geo3kant het volgende:
Ik ben voor een gala voorstelling van Real, Ajax haalt hier toch geen punten + ze liggen er al uit na die gelijkspel thuis.
Dan maar mooi 'tikkietakka' voetbal van Real, 6-1 wordt het.
Hebben we jou ook weer. Ik word gewoon een beetje scheitziek van die spuitelven die alleen maar alles aanhangen van anti-ajax.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Prima, als jij dan ook ef optieft uit alle topics die niks met Ajax te maken hebben.
Varanequote:Op dinsdag 27 september 2011 19:59 schreef Gramulanion het volgende:
Casillas; Sergio Ramos, Varane, Carvalho Arbeloa; Xabi Alonso Khedira; Cristiano Ronaldo, Özil, Kaká; Benzema
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:59 schreef Gramulanion het volgende:
Casillas; Sergio Ramos, Varane, Carvalho Arbeloa; Xabi Alonso Khedira; Cristiano Ronaldo, Özil, Kaká; Benzema
Dus?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Ronaldo verdient per jaar meer dan dat de transferwaarde van alle Ajaxspelers bij elkaar.²
Dus hij verdient zo'n 60 mil per jaar? Nee.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Ronaldo verdient per jaar meer dan dat de transferwaarde van alle Ajaxspelers bij elkaar.²
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:00 schreef Smoofie het volgende:
Waarom haten op de grootste en mooiste club van Spanje?
Echt wel, speelt zometeen tegen Ajax.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Spanje heeft atm geen mooie clubs.
Ik heb nog helemaal niks over Ajax gezegd hier. Tevens hoop ik dat ze winnen, triest als je niet voor een Nederlandse club bent in Europa.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hebben we jou ook weer. Ik word gewoon een beetje scheitziek van die spuitelven die alleen maar alles aanhangen van anti-ajax.
Teven kom jij ook nooit in de andere topics. huilie
Nee. Is geen mooie club. Unitedquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Echt wel, speelt zometeen tegen Ajax.
Heb nooit een Merrsi ava gehad.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:01 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wat doe jij nou met die homo in je ava?Waar is je Merssi ava, PSV jonge..
Real Madrid een mooie club vindenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Echt wel, speelt zometeen tegen Ajax.
* Houd het netjes.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Real Madrid een mooie club vinden![]()
Pepe![]()
Mourinho![]()
![]()
![]()
Atletic vergetenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Spanje heeft atm geen mooie clubs.
Atletico Madrid ook welquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Atletic vergeten. Gewoon alleen basken hupsakee.
United, Arsenal, Ajax en Milanquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
United, Milan, PSV en Madrid.
Alleen mensen die zich die-hard fan noemen terwijl ze camp nou bv niet eens in zijn geweest, vooral veel people van op Voetbalzonequote:
Op Bayern na allemaal kampioen geworden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
United, Bayern, AC Milan, Barça, Lille OSC,
dit, en vooral van die club uit Barcelona. En dan koosnaampjes gaan gebruikenquote:
Je bedoelt Jupiler clubs?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:05 schreef Geo3kant het volgende:
G-elftallenaltijd vrolijk en spelen met plezier, blijer met een pakje chocomel dan de prof's met 5 miljoen per jaar.
Ja hé,quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Op Bayern na allemaal kampioen geworden.
Elke zin eindigen met visca el Barça ofzoquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dit, en vooral van die club uit Barcelona. En dan koosnaampjes gaan gebruiken.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dit, en vooral van die club uit Barcelona. En dan koosnaampjes gaan gebruiken.
F-jes bekijkenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:05 schreef Geo3kant het volgende:
G-elftallenaltijd vrolijk en spelen met plezier, blijer met een pakje chocomel dan de prof's met 5 miljoen euri per jaar.
Snap dat sowieso niet. Van die Nederlandse supporters voor Barcelona etc..quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen mensen die zich die-hard fan noemen terwijl ze camp nou bv niet eens in zijn geweest, vooral veel people van op Voetbalzone
Hup Martijn!quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
F-jes bekijkenDie kleuters over het veld rennend van hot naar her is geweldig om te zien
Waarom mag jij nooit meedoen dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
F-jes bekijkenDie kleuters over het veld rennend van hot naar her is geweldig om te zien
quote:Bij Real Madrid is er een verrassende basisplaats voor Kaka. Dat gaat ten koste van Angel di Maria.
Kap toch eens met dat gebruiken van mijn leeftijd erbij.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom mag jij nooit meedoen dan?
Altor Karanka is de trainer vanavondquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dom van Mourinho, Di Maria is snel. Daar heeft Ajax juist moeite mee.
Mourinho de coach.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Altor Karanka is de trainer vanavond
En dan niemand die ooit kankert op al die Nederlanders die niet meer dan 11 spelers van de club waar ze "fan" van zijn kunnen noemenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen mensen die zich die-hard fan noemen terwijl ze camp nou bv niet eens in zijn geweest, vooral veel people van op Voetbalzone
Alsof er 1 ajax speler op het veld staat die Kaka wél aankan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dom van Mourinho, Di Maria is snel. Daar heeft Ajax juist moeite mee.
Die bepaalt alsnog de opstelling hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mourinho helaas nog geschorst
Ooijerquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:09 schreef eight het volgende:
[..]
Alsof er 1 ajax speler op het veld staat die Kaka wél aankan.
Maar mag niet coachenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die bepaalt alsnog de opstelling hoor.
Dat zijn de echte.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Historisch gezien, zeker in de succesperiodes, ben ik altijd fan geweest van Ajax.²
quote:
quote:Een paar regels voor de goede orde:
* Houd het netjes.
De reacties op voetbalzone lezenquote:
Moet te doen zijn als je kijkt hoe Kaká tegenwoordig speelt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:09 schreef eight het volgende:
[..]
Alsof er 1 ajax speler op het veld staat die Kaka wél aankan.
Cillessen geldt het zelfde. eerst tegen 2e rangsvoetballers als verhoeven spelen en dan op de bank in bernabeuquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:10 schreef Buitendam het volgende:
Leuk voor jongens als Boerrigter. Vorig jaar tegen Veendam, nu tegen Real.
quote:
onder welke naam verwacht je?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:11 schreef Caland het volgende:
[..]
De reacties op voetbalzone lezen
Oh wacht, waarschijnlijk ben je daar zelf ook actief.
Wat?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
onder welke naam verwacht je?
r.i.p. ajaxquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:01 schreef eight het volgende:
opstelling Ajax:
Vermeer
Anita, Alderweireld, Vertonghen, Van der Wiel
De Jong, Janssen, Eriksen
Sulejmani, Sigthorsson, Boerrigter
opstelling Real Madrid:
Casillas
Arbeloa, Varana, Varvalho, Ramos
Özil, Alonso, Khedira
Ronaldo, Benzema, Di Maria
Wat een gigantisch verschil zeg
BarçaAjaxMilanAberdeenLillBayern4life422quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
onder welke naam verwacht je?
Hopelijk verliezen ze op een waardige manier, niet dat ze Nederland weer verschut zetten net als vorig jaar.quote:
Ah joh, wat maakt het ook uit.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:14 schreef Smoofie het volgende:
Ik durf de wedstrijd eigenlijk niet te kijken,
Rustig maar. Anita staat heus niet rechtsback en Greg niet op links.quote:
Ik dacht dat jij ajacied was, maar successupporter dus.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Als Ajax vandaag wint hebben ze er weer een fan bij.²
Als Blind meedoet wordt het dubbele cijfers.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Rustig maar. Anita staat heus niet rechtsback en Greg niet op links.
Real is zeker mooi om heen te gaan ook al weet je dat je verliest, beter dan die kutmeuk waar PSV tegen moet in de ELquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:15 schreef Smoofie het volgende:
Respect voor de ajacieden die mee zijn.
Ajacied422 wil dat wel voor je doen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:16 schreef Caland het volgende:
Ik ga toch Bayern - City kijken.
Houden jullie me een beetje op de hoogte van de slachtpartij?
Tuurlijk. Vanaf de 5-0 of de 10-0 ?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:16 schreef Caland het volgende:
Ik ga toch Bayern - City kijken.
Houden jullie me een beetje op de hoogte van de slachtpartij?
Weten dat je verliest is anders dan 5-0 bijv.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:17 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Real is zeker mooi om heen te gaan ook al weet je dat je verliest, beter dan die kutmeuk waar PSV tegen moet in de ELje wilt toch niet dood gevonden worden in die rotlanden.
Want?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:15 schreef Smoofie het volgende:
Respect voor de ajacieden die mee zijn.
Ja maar dan kunnen clubs als Excelsior en RKC (normaal gezien, niet dit jaar) net zo goed stoppen met voetballenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weten dat je verliest is anders dan 5-0 bijv.
Pepe is er niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:22 schreef tralalala het volgende:
Wie van Real Madrid krijgt vandaag een rode kaart?
Pepe.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:22 schreef tralalala het volgende:
Ik heb het ook niet over mijzelf. Ajax en ik hebben momenteel een lat relatie. Onze relatie heeft wat deukjes opgelopen door het gedrag van certain trainers. Maar komt vast goed.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ajacied was, maar successupporter dus.
Eriksen doodt Khedira zekerstewetenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:23 schreef j0rdiiii het volgende:
Boerrigter gaat Ramos zo voorbij, geen probleem.
CRquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:22 schreef tralalala het volgende:
Wat een non-speler.quote:
Messi kan het ook.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:23 schreef j0rdiiii het volgende:
Boerrigter gaat Ramos zo voorbij, geen probleem.
Hij zit toch wel op de tribunde?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |