Rustig maar. Anita staat heus niet rechtsback en Greg niet op links.quote:
Ik dacht dat jij ajacied was, maar successupporter dus.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Als Ajax vandaag wint hebben ze er weer een fan bij.²
Als Blind meedoet wordt het dubbele cijfers.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Rustig maar. Anita staat heus niet rechtsback en Greg niet op links.
Real is zeker mooi om heen te gaan ook al weet je dat je verliest, beter dan die kutmeuk waar PSV tegen moet in de ELquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:15 schreef Smoofie het volgende:
Respect voor de ajacieden die mee zijn.
Ajacied422 wil dat wel voor je doen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:16 schreef Caland het volgende:
Ik ga toch Bayern - City kijken.
Houden jullie me een beetje op de hoogte van de slachtpartij?
Tuurlijk. Vanaf de 5-0 of de 10-0 ?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:16 schreef Caland het volgende:
Ik ga toch Bayern - City kijken.
Houden jullie me een beetje op de hoogte van de slachtpartij?
Weten dat je verliest is anders dan 5-0 bijv.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:17 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Real is zeker mooi om heen te gaan ook al weet je dat je verliest, beter dan die kutmeuk waar PSV tegen moet in de ELje wilt toch niet dood gevonden worden in die rotlanden.
Want?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:15 schreef Smoofie het volgende:
Respect voor de ajacieden die mee zijn.
Ja maar dan kunnen clubs als Excelsior en RKC (normaal gezien, niet dit jaar) net zo goed stoppen met voetballenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weten dat je verliest is anders dan 5-0 bijv.
Pepe is er niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:22 schreef tralalala het volgende:
Wie van Real Madrid krijgt vandaag een rode kaart?
Pepe.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:22 schreef tralalala het volgende:
Ik heb het ook niet over mijzelf. Ajax en ik hebben momenteel een lat relatie. Onze relatie heeft wat deukjes opgelopen door het gedrag van certain trainers. Maar komt vast goed.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ajacied was, maar successupporter dus.
Eriksen doodt Khedira zekerstewetenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:23 schreef j0rdiiii het volgende:
Boerrigter gaat Ramos zo voorbij, geen probleem.
CRquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:22 schreef tralalala het volgende:
Wat een non-speler.quote:
Messi kan het ook.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:23 schreef j0rdiiii het volgende:
Boerrigter gaat Ramos zo voorbij, geen probleem.
Hij zit toch wel op de tribunde?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |