Ik wil graag inhoudelijk reageren op je. Doe je je best voor me?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:49 schreef Happel het volgende:
Topic kan ook gewoon op slot natuurlijk. Posten alleen Jojoortje en de andere blauwen erin.
Bookmakers geloven niet in stunt: vijftien keer inleg bij zege Ajaxquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:54 schreef Contador_The_Best het volgende:
De kraker in deze poule voor Ajax. Héérlijk genieten gaat het worden. Ajax mag dan underdog zijn, toch zie ik Ajax wel 'stunten'.
valt me nog meequote:Op dinsdag 27 september 2011 19:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bookmakers geloven niet in stunt: vijftien keer inleg bij zege Ajax
Edit: Snel inzetten dan![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:56 schreef Geo3kant het volgende:
Ajax zien stunten, ze zetten Pizzaboy in het doel? Want verder gaan ze weinig stunten..
Misschien zetten ze wel Blind op Ronaldo.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:56 schreef Geo3kant het volgende:
Ajax zien stunten, ze zetten Pizzaboy in het doel? Want verder gaan ze weinig stunten..
Prima, als jij dan ook ef optieft uit alle topics die niks met Ajax te maken hebben.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik pleit voor alleen Ajacieden en fans van Real Madrid. Niet van die nepsupporters die pas net zeggen real madrid![]()
Jij bent een troll.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Prima, als jij dan ook ef optieft uit alle topics die niks met Ajax te maken hebben.
Nee.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:58 schreef Geo3kant het volgende:
Ik ben voor een gala voorstelling van Real, Ajax haalt hier toch geen punten + ze liggen er al uit na die gelijkspel thuis.
Dan maar mooi 'tikkietakka' voetbal van Real, 6-1 wordt het.
Hebben we jou ook weer. Ik word gewoon een beetje scheitziek van die spuitelven die alleen maar alles aanhangen van anti-ajax.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Prima, als jij dan ook ef optieft uit alle topics die niks met Ajax te maken hebben.
Varanequote:Op dinsdag 27 september 2011 19:59 schreef Gramulanion het volgende:
Casillas; Sergio Ramos, Varane, Carvalho Arbeloa; Xabi Alonso Khedira; Cristiano Ronaldo, Özil, Kaká; Benzema
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:59 schreef Gramulanion het volgende:
Casillas; Sergio Ramos, Varane, Carvalho Arbeloa; Xabi Alonso Khedira; Cristiano Ronaldo, Özil, Kaká; Benzema
Dus?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Ronaldo verdient per jaar meer dan dat de transferwaarde van alle Ajaxspelers bij elkaar.²
Dus hij verdient zo'n 60 mil per jaar? Nee.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Ronaldo verdient per jaar meer dan dat de transferwaarde van alle Ajaxspelers bij elkaar.²
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:00 schreef Smoofie het volgende:
Waarom haten op de grootste en mooiste club van Spanje?
Echt wel, speelt zometeen tegen Ajax.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Spanje heeft atm geen mooie clubs.
Ik heb nog helemaal niks over Ajax gezegd hier. Tevens hoop ik dat ze winnen, triest als je niet voor een Nederlandse club bent in Europa.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hebben we jou ook weer. Ik word gewoon een beetje scheitziek van die spuitelven die alleen maar alles aanhangen van anti-ajax.
Teven kom jij ook nooit in de andere topics. huilie
Nee. Is geen mooie club. Unitedquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Echt wel, speelt zometeen tegen Ajax.
Heb nooit een Merrsi ava gehad.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:01 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wat doe jij nou met die homo in je ava?Waar is je Merssi ava, PSV jonge..
Real Madrid een mooie club vindenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Echt wel, speelt zometeen tegen Ajax.
* Houd het netjes.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Real Madrid een mooie club vinden![]()
Pepe![]()
Mourinho![]()
![]()
![]()
Atletic vergetenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Spanje heeft atm geen mooie clubs.
Atletico Madrid ook welquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Atletic vergeten. Gewoon alleen basken hupsakee.
United, Arsenal, Ajax en Milanquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
United, Milan, PSV en Madrid.
Alleen mensen die zich die-hard fan noemen terwijl ze camp nou bv niet eens in zijn geweest, vooral veel people van op Voetbalzonequote:
Op Bayern na allemaal kampioen geworden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
United, Bayern, AC Milan, Barça, Lille OSC,
dit, en vooral van die club uit Barcelona. En dan koosnaampjes gaan gebruikenquote:
Je bedoelt Jupiler clubs?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:05 schreef Geo3kant het volgende:
G-elftallenaltijd vrolijk en spelen met plezier, blijer met een pakje chocomel dan de prof's met 5 miljoen per jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |